Yvonne Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar Het is even wennen weer in het donker op te staan. Maar de dag is toch echt begonnen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Goeiemorgen Yvonne. Bah, ik wilde dat ik ziek was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Goede morgen, vandaag een cursus bedrijfshulpverlening, een herhaling die elk jaar is. @Jen, maandag ochtend blues....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Ja Erik, een hele heftige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Goedemorgen, vervelend Jen wat nu? Ik heb maar weinig verplichtingen maar ken het verlammende gevoel van vroeger, een soort van protest van je hele zijn, ik wil niet, ik kan niet.... Soms gaf ik eraan toe meestal ging ik maar doe wat ik moest.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Ohohoh.... dan maar snel een bak koffie Jen. En een rondje hollen met de honden... En bedenken dat .... ..... hm, lekker nog even in bed omdraaien..... hahahaha, als ik niet uitkijk wil ik ook wel weer een beetje ziek zijn. Jij ook een goedemorgen hoor Erik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Eline ook goedemorgen uiteraard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Ik ga ook Eline. Ben al een hele week thuis geweest, dus ik heb geen keuze. En tja, ze betalen me he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Mijn koffie smaakt eerlijk gezegd nogal smerig, volgens mij is de melk niet meer goed.....smeriiiiggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Erik en Yvonne morning hoe kan het dat ik jullie niet onderin zie maar alleen Jen en mezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Getver Eline.... oh bah, zo vies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Erik zie ik ook niet, maar wel mezelf Jen en jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Kan het zijn dat toen jij keek ik even op een andere pagina was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Dat zal het zijn, hallo Aicha, ook vroeg op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Goedemorgen frummers, Eerst een lekker bak koffie van Von en dan aan een gezond ontbijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Hoi Eline, ik ben al vanaf half 6 wakker. Maar lag om 7 uur gisteravond al te slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Jen wat akelig, het zit je ook niet allemaal mee hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Ach het kon erger, Aicha. Hoewel een beetje zelfmedelijden wel comfortabel is hahaha Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Morgen allen. Jen sterkte hoor! Dagpact: MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Hè Yvonne, moet dat nu weer met die onsmakelijke smiley's. Ik zit te eten hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Komt door de koffie van Eline hoor Aicha, hihi... Maar jij ook een goedemorgen.... en het ontbijt ziet er zaaaaalig uit. Luitjes, ik moet er vandoor, meer dan hoogste tijd hier. Jen: nog een paar daagjes en dan is het weer weekend moet je maar denken (doe ik ook) . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Ik ben veel te laat... we zullen maar eens vertrekken. Fijne dag iedereen, inderdaad weeral bijna weekend haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Goeie morgen mensen. Vandaag wordt het weer een mooie dag hoewel de zon hier nog niet te bekennen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Zo den Bolle ook wakker ? Hier ook geen zon te bekennen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 (bewerkt) goeiemorgen frummers hier ook nog geen zon helaas maar daar de spinningfiets niet om en voor het strand heeft de zon nog 3 uur dus :sun: 31 maart 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden