lady jane Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 heee Suikertje, welkom terug! hier spinazie, karbonade en acfyfrietjes (ik heb een nieuwe verslaving en hoe erg; ik heb dochter er deze keer in meegetrokken; we eten wat aardappels de laatste tijd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Dag Suikertje, Wij hebben het ook wel eens over eten hier. Ik kan me herinneren dat Ineke een keer zuurkool ging eten en ik daar verschrikkelijk trek in kreeg. En dat iemand ijs ging halen en niets voor de anderen hier meenam ... Wij eten kip Yambalaja (of zoiets) op basis van zo'n pak met wat kruiden en rijst enzo. Makkelijk en vlug klaar. Ander keertje weer helemaal zelf doen. Eten of drinken? Het antwoord ligt voor de hand. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Wijfie, Heb je al een afspraak gemaakt met een psycholoog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 wie weet akela je brengt me op een idee ha ha maar het lijkt me geen echt succes dus ik houd het maar op de patatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Dank ieder voor hernieuwd welkom. lees nu maar even mee. wil zoveel vertellen, maar niet goed nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Joehoeeeeeee goeie avond jong en luitjes. Hé Sugartje terug??? Fijn dat je de weg naar ons weer hebt gevonden en welkom thuis. Vandaag lekker gewerkt en een hele mooie nieuwe hondenmand gekocht voor slechts e20,--. Het is een beetje Queen An stijl. Doe eens een bod vroegen ze dus ik dacht ik begin maar met e20,-- dan kan ik altijd nog iets hoger gaan omdat hij bij het hout wat los gelaten heeft en een poot die er af was. Nou daar wilde ze hem wel voor verkopen. Heb hem in de lijmtangen staan en over een paar uurtje kunnen mijn hondjes erin. Ik ben zoooo blij want hij is zooooo mooi. Hier eet ik rijst met kip kerrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Saroma was dus binnen een paar minuten de portie van 3p op, halve liter pudding Ja ik weet dat ik onmatig ben. Welkom Suikertje; volgens mij ken ik je nog niet. Ik ben hier al een tijd en vergeet soms gebruikersnamen van een hele tijd terug..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 ik ben aan de beurt om te bankzitten vanavond en we gaan door de nrs 1 ingemaakt worden, dus dat wordt een oefening op mijn handen zitten, pfff niks voor mij. en dan denk ik ff aan jen en voel me een slecht mens als ik stiekum denk, dat er misschien wel iemand ziek is of geblesseerd raakt, zodat ik toch kan spelen, foei! mn outfit maar thuislaten dus, eer ik het over iemand afroep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 oh wat erg Erik en dan kom je ons hier nog lekker maken jij bent ook een slecht mens erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hé Erik vroeg jij me nu vorige week of ik wat wilde vertellen over the Hobbit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hoi Bolletje en de rest die ik nog niet ken, ben zojuist bij winkel geweest om iets te eten te halen. Kwam niet verder dan frikadellen, maar ja heeft hondje er ook wat aan. Zo heeft forum dienst weer bewezen. Dank u allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hé Erik vroeg jij me nu vorige week of ik wat wilde vertellen over the Hobbit? Ja dat was ik, hoe was die? D1 en 2 had je toch beide gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik ben nu wel even offline. Ik ga nog even weg nu....kom vanavond wat later terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Erik ze zijn echt vet gaaf. Ik heb deel 1 en 2 gezien. Echt de sfeer van L.O.T.R. Van een betaalde site afgehaald dus als je ze wilt, laat maar horen hoor. Of je moet ze gewoon in een bioscoop gaan kijken, das natuurlijk nog mooierder. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Suikertje, Wil je dat niet meer schrijven? Dat je een frikandel voor je hondje meeneemt? Mijn kater leest dat en wil dan accuut ook frikandel, twee! Zo'n onmatig beest is het. Maar frikandel is niet drank, dus beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hé die Sowhat. Ja ik heb van die ukkies dus passen ze bijna overal in. We hadden nog een hele grote Mand op poten. Nou ben ik helemaal kwijt hoe zo'n ding heet. Het lijkt op een bed aan de achter en zijkant een soort rugleuning en voor en aan het voeteneind niets. Vroeger in het jaar 1800 had je toch van die dingen die in de huiskamer stonden en daar kon je dan ff op gaan liggen. Hoe heten die dingen nou toch. Nou in ieder geval hebben we er daar ook een van. Dat ding is misschien ook wel te koop. Mooi joh, maar natuurlijk veel te groot voor mijn ukkies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Erik, Ik vond Saroma vroeger al niet lekker. Een paar jaar gelden hadden we het hier weer eens een keer. Nog steeds niet. 'k Zal mijn portie de volgende keer voor jou bewaren The Hobbit deel I vond ik, in vergelijking met de trilogie Lord of the Rings, behoorlijk gewelddadig. Wel mooi, maar erg van dik hout zaagt men planken. Maar ik ga ze wel kijken t.z.t. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Chaise longue? Divan? Sofa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ja Ger. een Divan waar een Divaaaaaa op ligt. Dat is het. Heeft te maken met de ouderdom hoor dat ik het soms niet meer weet, zeker niet met de drank of dat ik zo ontzettend stom ben of zo. Ga ff nieuws kijken jongens, later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik meld me alvast af, droog en wel. Fijne nacht!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Goed gedaan weer, Nooitmeer! Alvast welterusten en tot morgen. Morgen weer zo hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik meld mij af. Fijne avond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Goedenavond Ik zie, er is een meeting in de maak Goede herinneringen aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Hoi Mai, Ja dat is wel de bedoeling. Je hebt jezelf nog niet bijgeschreven op het " Meeting pact 2014". Bewust (nog) niet, onbewust? Lijkt mij, als nieuwkomer hier, super spannend. Indrukken gevormd van mensen, beelden, die dan getoetst worden aan de werkelijkheid. Ook in mijn werk merk ik, dat ik toch altijd een beeld vorm van mensen. Met name op basis van stemmen, dat wel. Maar hier ook wel, als ik eerlijk ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ja, grappig is dat Gerrit Mijn (tnt non,-) actie is bewust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden