haddock Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Jammer Otje, ik vind het vaak leuk je te lezen. Do think again. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 (bewerkt) Wat jij wil, hoor A3. Jij was een en al warmte, compassie en ruimdenkendheid in je reactie op Mai. Mijn reactie op jou/jullie was 'n schoolvoorbeeld van vileine dronkenschapspraat. 26 maart 2014 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Daar gaat 't om, Aggie. Take care, meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Nou ja, ik vond de reactie van A3 op Mai wel grappig. Kwestie van het groepsdenken even omver te werpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Hoi Ag! Das mooi, Jen, maar ik vind 't juist meer hokjesgeest, zo van: daar heb je weer zo'n vage. Zo zie je maar weer; the beholder. Ben weer weg, laatste late hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Ik denk erover na, A3, Zou het kunnen, of heb ik - wat ik vermoed - gewoon een slecht karakter? Over het algemeen vind ik - en ik zal geen voorbeelden geven - dat de geheelonthouders op dit forum kortere tenen hebben dan de minderaars. grappig Jen die laatste zin ik denk nl hetzelfde over mensen die nog drinken, en minderaar zijn is een héél rekbaar begrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Ik weet niet of het mooi is Haddock. In feite zit ik te ironiseren wat anderen ernstig bedoelen. Een stukje defensie, een stukje waarheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 (bewerkt) Over het algemeen vind ik - en ik zal geen voorbeelden geven - dat de geheelonthouders op dit forum kortere tenen hebben dan de minderaars. Hoi Jen, Over het algemeen vind jij dat en dat mag. Toch even zeggen dat met mijn teenlengte niets mis is. Zie ook niet in waarom stoppen tot een verschil in teenlengte zou moeten leiden. Ik vind mezelf redelijk verdraagzaam. Ga goed Jen. Aanpassing fout!! Koeiefout!! Beetje moe. 26 maart 2014 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Oei de helft gemist... sorry, ff bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Hm, Jane. Ik scheen het over de geheelonthouders te hebben die nog wel drinken zo af en toe. Pff. Vaag. Minderaar is een heel rekbaar begrip. Da's juist. En bovenstaande reken ik daar niet onder. Ludwig, jij bent de uitzondering die de regel bevestigt. HIhi Jaap reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Ik ken mensen die dronken helderdere taal uitslaan dan ik. Maar die hebben er dan ook voor geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Zo rek je het begrip geheelonthouder wel erg op, Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Zo ben ik ook jaren een vegetariër geweest die wel vlees at. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 De would-be geheelonthouders zullen we zeggen.M.a.w. het gros van het forum eigenlijk. 't Wordt me hier heet onder de voeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Jen mijn dank. Met een zatte kop kon ik stevig uitpakken. dan was ik echt vilain, bij tijd en wijle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Nu heb ik dat probleem opgelost door me geen vegetariër meer te noemen. En ik voel me daar prima bij. Jen en RUNNER reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 En allen verders een fijne avond. Ga wat muziek maken. Tot ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 (bewerkt) En toch heb ik gewoon een slecht karakter. A3 volgens mij ook. - het kindje op het speelplein - 26 maart 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Niet teveel herrie maken Ludwig, er slapen reeds mensen. Zelf was ik dronken ook geen onaardig mens, meestal. Kon zaken wel wat aandikken of mezelf interessanter voordoen. Wat in feite overbodig is. Ik ga nog een stukje lezen. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Hoi Jaap, Flexitariër ben ik reeds. Na het acht uur journaal deze avond over de vlees misstanden ben ik het helemaal zat. Een smeerboel lijkt het en een beduvelarij!! Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Deze flexi heeft een oplossing gevonden: ik koop mijn vlees aan in een hoeve van kennissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Kan met hoofdtelefoon spelen Jaap. Dus nooit ruzie met de buren. Groet. Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Beste mensen, Ik meld me droog af hier. Verder even geen inbreng. Welterusten iedereen, goede nacht, goede start morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 (bewerkt) Wat veel reacties zeg (nou ja, misschien niet zoveel als het anders wel eens kan zijn, maar wel voor mij om nu allemaal door te lezen). Ben moe. Lekker moe. Heel erg moe! Vandaag 15,6 km gerend (!) en voel me gelukkig wat opgewekter dan gisteren. Het gaat geloof ik de goede kant weer op met m'n humeur. Droog en fris gehouden (niet gedronken en geblowd). Nu 'alweer' sinds drie dagen. Ik heb goede moed. Aanstaande zaterdag een feestje, maar.... ik sta op het weekpact!! Welterusten allen!!! 26 maart 2014 bewerkt door NOOITMEER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden