Spring naar bijdragen

zaterdag 22 maart


Gast akelei

Aanbevolen berichten

Good murninkjes kanjers.

Hier de deur maar open gezet. Kan de wind erdoor. ;)

Morgen komt mijn schoonzus weer dus vandaag flink wat in gaan slaan.

De opmerking van de week van Sowhat over gamba's met knoflook ga ik eens uit proberen. Lijkt me lekker en m'n schoonzus is een vis freak dus komt dat wel goed :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
post-1140-0-77164200-1391931260_thumb.jpg
 
Goedemorgen luitjes, 
Gelijk de hele mikmak maar klaargezet  ;)
 
Lekker uitgeslapen en ben ook aan het werk geweest, de rest van de dag is voor mij. 
Inmiddels is de zon weer verdwenen, maar dat geeft niet. 
 
Heerlijk weer je verslagen over de vroege ochtenduurtjes te lezen A3. 
Gisteren had je het er over dat de wereld dan van jou was, 
Jij alleen met alle ochtendgeluiden.. dat is denk ik een beetje waarom ik ook zo houd van die hele vroege ochtenden.... 
 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms best moeilijk om te zeggen van hoe het met je gaat.

Sta nog steeds volledig achter mijn beslissing dat ik gestopt ben.

Niet dat mijn leven er nu makkelijker door geworden is,

Sjonge wat heb ik alles goed kunnen onderdrukken met alles,bijna vanaf mijn 4 de jaar.

Geen onderdrukking meer maar wel nu alles bewust mee maken,en ja daar kan ik niet goed mee overweg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook heerlijk lang gelegen voor mijn doen Sowhat, was om half zes wakker en ben toch weer ingedommeld, heerlijk dat laatste uurtje, was misschien wel het lekkerste uurtje van de nacht.... 

 

Zat net gisteravond nog even terug te lezen.... ook maar op de handjes zitten denk ik icon_yes.gif

Kan het alleen even niet laten op Jen te reageren dit keer: Jen, als een kind mij letterlijk tegen de schenen schopt mag dat kind heel blij zijn als het niet (uit een reflex) een flinke draai om de oren van mij krijgt.... icon_orangewissle.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja A3 uilen zijn nou eenmaal hele wijze dieren. Die zullen wel denken "O o een hele diaree monsters. Overal waar die wezens verschijnen, gaat het verkeerd. Wegwezen hier". :D

 

Fijn te horen Hut. dat het nog steeds goed gaat. Daar kunnen veel mensen zich aan optrekken. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moet zeggen het voelt al kalmer als ik mezelf vergelijk met 5 maand terug.

5 maand geleden liep ik, fiets en at ik mezelf nog letterlijk weg

Ik mocht er niet wezen..onrust

Op dit moment lig ik nog steeds overhoop met mezelf....maar ik mag er wezen

Tis een heel raar iets

In mijn binnenwereld zit het aardig oke..zo voelt dat maar naar buiten toe is het een chaos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het aan de binnenkant goed zit Hut volgt de rest ook wel lijkt me. 

 

Aak, doe zoals je zegt, dan lieg je niet (vertaalde uitspraak van de moeder van Bartje, hihi) 

 

Ik heb gisteren een programma op mijn laptoppie laten draaien om het geheel sneller te maken... dag op proef, vandaag beslissen of ik het koop. 

Dacht van niet.... laptop is inderdaad wat sneller geworden, maar het aanklikken van items  duurt nu veel langer, moet gewoon idioot goed 'mikken' of zelf dubbelklikken... en dat krijg ik er niet uit. Met als gevolg dat ik nu nog minstens net zoveel tijd kwijt ben met van alles. Vanmiddag maar een herstelpunt aanklikken en terug naar de oude situatie en handmatig de boel maar eens gaan schonen.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh, lekker bakkie koffie was dat, met zorg bereid ;-D

Ben gister wel 5x gaan tikken en deleten en op mijn handen gaan zitten hoor. Maar zit zelf ook niet lekker in mijn vel dus probeer t dan maar eens goed te verwoorden. En ik heb altijd geleerd...bij twijfel niet doen!

Zonnetje schijnt hier nog dus maar snel de hond zijn rechten geven...iedereen wil tenslotte graag even de badkamer in smorgens...de zijne is even een stukje lopen maar dan heeft ie ook wat :-)

Yvonne, laptop moet gewoon doen wat jij wilt en heul snel, geen ergernis opwekken iig. Dus mooi voor 1 gaan die het wel goed doet!

Laterrrrr!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slik overigens geen medicatie hiervoor..wil ik zelf ook niet..want dan zou ik weer gaan onderdrukken en dan komt het echte gevoel er nog niet uit

Ik heb wel een hele fijne therapeut die me begrijpelijk verteld hoe dat komt en waar het vandaan komt.

Ben eigenlijk al blij dat ze me niet wereldvreemd vind;-)

Onzekerheid,angst en niet tot last willen zijn,moet ik nog flink aanwerken

Maar dat gaat wel goed komen..ben positief zat

Ben tenslotte niet voor niets gestopt..en daar ben ik trots op :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet er vandoor nu... 

Vanmiddag inderdaad maar eens de laptop onder handen nemen Kurk... 

 

Gerrit, troost je, er komt vast regen aan, hier vallen de eerste druppels al. 

Dus lekker aan de poets, hihi. 

 

Luitjes, maak er een mooie dag van. 

Dag dag 

post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen!

 

Al een tijdje wakker, maar zit nu even moed te verzamelen voor de fitness. Blijft apart dat ik daar telkens weer met goede voornemens een abonement afsluit (iets met morgen wordt alles beter)..., maar goed zit er nu toch een jaar aanvast dus kan er maar beter het beste van maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...