bolletje Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Wijfie wat zou het beste voor jouw hond zijn. En wat raadt de dierenarts je aan? Want die kan meestal wel zien hoe het verder met het dier gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Wijffie, wat Bol eerder al zei, je hebt altijd de neiging te lang te wachten, het uit te stellen. Je wilt ze niet kwijt. Ik heb in de loop van m'n leven 6 honden laten inslapen (had er vaak 2), en als ik eerlijk ben, maar eentje op tijd. Donna, de laatste, hier ook wel over geschreven, ging ook weer zo. Nooit klagen, nooit piepen, maar helemaal op toen het zover kwam. De dierenarts zei wederom dat het wel wat aan de late kant was, ze had wel pijn. Sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Goedemiddag allemaal, Ach,ach, wat een dilemma he wijfie!, Ben een beetje gaar. Vanochtend hard gewerkt. Vanmiddag de hele middag zitten leren, Bah, en zo oninteressant he, Over De coalitie-statuten-democratie-C.A.O.-ondernemingsraden,.enz. Pffff. het interesseert me echt geen biet he. Maar ja, vrijdag examen, dus ik moet wel. Maar nu kap ik er even mee hoor, morgen weer een dag. Hoop, dat er iets is blijven hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Het leek wel alsof iedereen Chinees tegen me praatte vandaag. Ben erg in de war. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Ik was juist Oost-Indisch doof. Kurkdroog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Het leek wel alsof iedereen Chinees tegen me praatte vandaag. Ben erg in de war. Hoe komt dat zo Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Wat wel een slecht teken is. Op de een of anderen manier interesseert de hele gang van zaken me niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Wat wel een slecht teken is. Op de een of anderen manier interesseert de hele gang van zaken me niet meer. En hoe komt dat bij jou zo Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Jen volgens mij heb jij meer in je mars dan je zelf denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Diverse redenen. Ten eerste worden er 8 mensen ontslagen, wat merkbaar is in de sfeer En mijn contract loopt af op 25 april Ben een een beetje de uitdaging kwijt ook, er zit veel herhaling in mijn werk. Als ik na 25 april geen werk meer zou het me niet eens zo veel kunnen schelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 (bewerkt) O Wijfie ik lees het net. Poeh wat moeilijk voor jullie allebei, maar toch goed dat je dit besluit genomen hebt. Het is voor het dier veel beter, nu krijgt ze rust. En inderdaad sommige dieren laten niet zien als ze pijn hebben. Het zijn lieve kanjers zeker Golden R. Misschien geeft ze je dadelijk bij de dierenarts wel het gevoel dat het goed is zo. Heel veel sterkte meis. 18 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Jaap, Heb je dan nog steeds niet gehoord of je contract verlengd wordt? Belachelijk, dat ze daar zo lang mee wachten. Even geen werk meer, is misschien niet zo erg als je financieel dan maar rond kan komen!, Wijfie, Wat maken jullie nu een moeilijke tijd door. Dit valt allemaal echt niet mee he, Misschien komen jullie hierdoor ook weer wat dichter tot elkaar. Veel sterkte straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Ach wijfie, hoe treurig. Veel sterkte. Rapilos, ik weet het niet. Misschien ben ik de verkeerde vrouw op de verkeerde plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Een dapper besluit Wijffie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Ach Jen, Misschien ook het slechte,donkere weer vandaag, Of je zit gewoon wat met tobberijtjes, waarbij er misschien veel langs je heen gaat. Kop op he, morgen gaat het vast beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Dat is voor mij geen optie A3. En het is ook niet zo dat ik het werk niet wil doen, het is dat ik er momenteel niks van snap en het idee heb dat ik op een planeet met superintelligente wezens beland ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Op dit forum bedoel je akelei? Ja A3, er zit niks anders op vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Ik denk dat je er goed aan doet, Wijffie. En, als je het kunt, neem meteen weer zo'n schat. Misschien niet zo'n grote sterke, als je alles alleen moet doen. Ik wil dat ook nooit vantevoren. Maar zo'n leeg huis is ook helemaal niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Hoi Jen, Ik snapte van veel dingen op mijn werk in het begin ook niks. En op mijn werk werken echt niet zo heel veel heldere geesten. Maar ze hebben wel jaren samen gewerkt en hebben aan een half tot een kwart woord genoeg. Dat is toch onderdeel van een bedrijfscultuur ofzo. Dat heeft best even geduurd voor ik dat allemaal snapte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Nee Rapi, en ik hoor dat denk ik de week tevoren. Hangt gewoon af van hoeveel werk er is. Nu is het eigenlijk net te rustig. Dat is ook niet zo heel leuk trouwens. Het mooiste zou natuurlijk zijn als ik zou kunnen zeggen, mocht ik toch blijven: Bedankt jongens, maar ik ga wat anders doen. Daar kan ik trouwens natuurlijk voor kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Voor veel mensen werkt dat ook wel Wijfie, een borrel als troost. Het was goed bedoeld. Sterkte met jullie verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Veel sterkte Wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Wijfie heel veel sterkte, ik hoop dat je van nacht een beetje kan slapen. Je hebt hier goed aan gedaan nu heeft het ze geen pijn meer. Lieve mensen Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Ik vind een mens ook een dier. Maar dan van mijn eigen soort, en die snap ik vaak al niet. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 (bewerkt) Een mens is een dier. Een hond is een dier. Een hond is geen mens. Een mens is geen hond. Wel zijn ze allebei een dier. Het gebeurt dat een mens een hond mist. Het gebeurt dat een hond een mens mist. Soms ook mist een mens een andere mens niet. Een hond mist een andere hond soms ook niet. Nu weten we nog steeds niet wat het verschil is tussen het missen van een hond en het missen van een mens. En misschien doet dat er ook niet toe. Uit het dagboek van Tiny. 18 maart 2014 bewerkt door Jen Acanthus en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden