Spring naar bijdragen

Maandag 17 maart 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Nee Ger. ik heb niemand waar ik het aan kan vragen. En ach er gaan bij ons zoveel mensen weg, ik denk dat zolang bij ons een mentaliteit heerst van ik ben de baas en iedereen is verplicht te doen wat ik wil, en dat doen een paar mensen, weet niemand waar hij aan toe is. Er staat niets tegenover nog geen dank je wel of zo. Das niet leuk voor mensen om zo vrijwilligerswerk te gaan doen. Vaak lijkt het net of we een betaalde baan hebben.

Het is een machtsstrijd bij ons en sommigen vinden zichzelf en wat je aan dieren kan verdienen alleen maar belangrijk.

 

Ach Wijfie toch wat verdrietig zeg. Ja en als ze niets voelt,  voelt ze ook het contact met de grond niet en das voor een dier heel moeilijk om dan toch te lopen. Ze begrijpen dit niet. Misschien zit er een zenuw knel waardoor ze niets voelt. Eigenlijk zou je iemand moeten vinden die haar wat kan masseren, en dadelijk als ze kan blijven leven, gaan zwemmen met haar. Dat altijd erg goed voor een hond, zeker een grote.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Wijfie vaak geven dieren zelf aan dat ze eigenlijk niet meer willen. Het is genoeg geweest, en dat moet men accepteren hoe pijnlijk dat ook is.

Als ze zo oud is geworden geeft dat aan dat ze een heel goed leven heeft gehad en dat het nu de tijd voor haar is om te gaan.

Ik hoop dat ze gewoon op een natuurlijke manier sterft zonder spuitje of zo. Als ze geen pijn heeft is dat eigenlijk het beste, en kan ze haar leven op een goeie manier afsluiten.

Mocht je toch beslissen om haar in te laten slapen zou het voor haar fijn zijn als de dierenarts dat bij jou thuis komt doen. Dan is ze in haar eigen omgeving en veel prettiger voor haar.

Je kan de dierenamb. vragen of ze haar kunnen komen halen als het zo ver is. Dan weet je dat ze met respect behandeld wordt.

Misschien ben ik er erg vroeg mee maar ik denk een beetje met je mee, en belangrijk, wat voor het dier het prettigst is :lips:.

 

Poeh ik zit hier te janken. Bah wat een ellende voor jullie Wijfie.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Otje,

Je kan ook zeggen; Mijn werk is mijn hobbie.

Er zijn maar weinig mensen, die dat kunnen zeggen hoor

Heb je in het weekeind, dan juist niet veel optredens?

Het lijkt mij, dat veel mensen, juist in het weekeinde naar een optreden gaan, of heb ik dat mis?

Ik heb soms een optreden in het weekend. Gister. Maar dat is 1x in de zoveel tijd. Volgende pas 14 juni weer, en misschien iets eerder, eind mei. 

Ik ga steeds meer tegen de weekenden opzien. Ik krijg er depressieven gevoelens van. 

Ik ga heel hard nadenken over een oplossing. Dit kan zo niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie,

dank,

maar ik geloof niet in stijgende lijnen.

Of is jezelf beter kennen iets blijvends?

Ook dat weet ik niet.

 

Wijfie,

raar misschien, maar ik denk vaak aan je de laatste tijd. Ik wilde dat ik iets helpends kon zeggen. Je moet zo veel loslaten. Zijn er nog genoeg leuke dingen waaraan je je kan optrekken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niemand die me troost en als ik huil

word J boos, i.p.v. mij te troosten.

Heb je het hier met hem wel eens serieus over gehad. Wat is zijn motief van boos worden, machteloosheid omdat hij niet weet hoe effectief te reageren. Heb je wel eens expliciet gezegd; ik huil omdat ik verdrietig ben ik hoop van jou troost te verwachten ipv boosheid die me alleenmaar meer verdrietig maakt.

 

Je schrijft zo is het nu eenmaal, maar kunnen rolpatronen dan echt niet veranderen evt met therapie als je er samen niet uitkomt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...