An Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Hoi allemaal, ik kwam me even laten zien. En ik zie er goed uit he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Ha dank je MijnGerrit, was me nog niet opgevallen bij je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 als de rest maar goed zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 ik ga eens lekker een boek lezen. Fijne avond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Nee Ger. ik heb niemand waar ik het aan kan vragen. En ach er gaan bij ons zoveel mensen weg, ik denk dat zolang bij ons een mentaliteit heerst van ik ben de baas en iedereen is verplicht te doen wat ik wil, en dat doen een paar mensen, weet niemand waar hij aan toe is. Er staat niets tegenover nog geen dank je wel of zo. Das niet leuk voor mensen om zo vrijwilligerswerk te gaan doen. Vaak lijkt het net of we een betaalde baan hebben. Het is een machtsstrijd bij ons en sommigen vinden zichzelf en wat je aan dieren kan verdienen alleen maar belangrijk. Ach Wijfie toch wat verdrietig zeg. Ja en als ze niets voelt, voelt ze ook het contact met de grond niet en das voor een dier heel moeilijk om dan toch te lopen. Ze begrijpen dit niet. Misschien zit er een zenuw knel waardoor ze niets voelt. Eigenlijk zou je iemand moeten vinden die haar wat kan masseren, en dadelijk als ze kan blijven leven, gaan zwemmen met haar. Dat altijd erg goed voor een hond, zeker een grote. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Heel veel plezier Ger. Hé verdorrie ik zat, sinds ik met die e sigaret bezig ben mooi op 8-10 sjaggies per dag, maar zit nu al aan m'n 9de. Nou ja, morgen de rem er weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Dank je akelei. Boosheid is overgegaan in gekwetstheid/verongelijktheid. Niet echt een vooruitgang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Filmtip Smashed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Met een grote doos papieren zakdoekjes... Wat me wel opvalt is dat ik een beter onderscheid kan maken tussen mijn emoties dan vroeger. Kwaad en verongelijkt. ik merkte vroeger geen verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Ik leer mezelf beter kennen, dat is wel zo. Maar dromen over een slechte werkevaluatie? Hm, da's niet zo best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Ja misschien wel. Je bent een slimme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 (bewerkt) Ja Wijfie vaak geven dieren zelf aan dat ze eigenlijk niet meer willen. Het is genoeg geweest, en dat moet men accepteren hoe pijnlijk dat ook is. Als ze zo oud is geworden geeft dat aan dat ze een heel goed leven heeft gehad en dat het nu de tijd voor haar is om te gaan. Ik hoop dat ze gewoon op een natuurlijke manier sterft zonder spuitje of zo. Als ze geen pijn heeft is dat eigenlijk het beste, en kan ze haar leven op een goeie manier afsluiten. Mocht je toch beslissen om haar in te laten slapen zou het voor haar fijn zijn als de dierenarts dat bij jou thuis komt doen. Dan is ze in haar eigen omgeving en veel prettiger voor haar. Je kan de dierenamb. vragen of ze haar kunnen komen halen als het zo ver is. Dan weet je dat ze met respect behandeld wordt. Misschien ben ik er erg vroeg mee maar ik denk een beetje met je mee, en belangrijk, wat voor het dier het prettigst is . Poeh ik zit hier te janken. Bah wat een ellende voor jullie Wijfie. 17 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Otje, Je kan ook zeggen; Mijn werk is mijn hobbie. Er zijn maar weinig mensen, die dat kunnen zeggen hoor Heb je in het weekeind, dan juist niet veel optredens? Het lijkt mij, dat veel mensen, juist in het weekeinde naar een optreden gaan, of heb ik dat mis? Ik heb soms een optreden in het weekend. Gister. Maar dat is 1x in de zoveel tijd. Volgende pas 14 juni weer, en misschien iets eerder, eind mei. Ik ga steeds meer tegen de weekenden opzien. Ik krijg er depressieven gevoelens van. Ik ga heel hard nadenken over een oplossing. Dit kan zo niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Jopie, dank, maar ik geloof niet in stijgende lijnen. Of is jezelf beter kennen iets blijvends? Ook dat weet ik niet. Wijfie, raar misschien, maar ik denk vaak aan je de laatste tijd. Ik wilde dat ik iets helpends kon zeggen. Je moet zo veel loslaten. Zijn er nog genoeg leuke dingen waaraan je je kan optrekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Vandaag 13 uur gewerkt aan 1 stuk door met maar 1 pauze van tien minuten. Hoe moe kun je zijn..En van vermoeidheid ook niks kunnen eten. Meteen naar bed, om 6 uur weer op. Wijfie, sterkte! Slaap lekker allen, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 rust lekker uit Nance dan mag je morgen ook een pannekoek als ontbijt ik heb er net een gehad als souper, jammie truste :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Lijkt me niet gezond Nancy... Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 sterkte Wijfie! (misschien op t weekpacr nu?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Je doet het toppie hoor gewoon doorgaan met jouw manier dus. en A3 ook ff een bosje voor jullie slaap lekker frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 niemand die me troost en als ik huil word J boos, i.p.v. mij te troosten. Heb je het hier met hem wel eens serieus over gehad. Wat is zijn motief van boos worden, machteloosheid omdat hij niet weet hoe effectief te reageren. Heb je wel eens expliciet gezegd; ik huil omdat ik verdrietig ben ik hoop van jou troost te verwachten ipv boosheid die me alleenmaar meer verdrietig maakt. Je schrijft zo is het nu eenmaal, maar kunnen rolpatronen dan echt niet veranderen evt met therapie als je er samen niet uitkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 En ik ga me zo droog afmelden. Ben MOE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden