Spring naar bijdragen

Maandag 17 maart 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Het probleem van die hele rij onder de berichtjes is heel simpel te voorkomen: degeen die de draad opent laat het vakje 'Labels Onderwerp' gewoon leeg. 

Die hele rij verwijst naar bestaande draden die hetzelfde label hebben. 

Wil je toch een eigen tintje aan de dagdraad geven.... dan dus labelen met een term die nog niet eerder was voorgekomen.... 

Heeft iemand de dag geopend en er toch een label aan gehangen dat al eerder is gebruikt kun je niet meer van die waslijst onderaan af, tenzij diezelfde persoon het eerste bericht aanpast en alsnog het label verwijderd.  :P

Als je het woord 'dagdraad' invult in het labelvak ontstaat er dus een enorme staart onder de berichten want je wordt verwezen naar alle draden die als label 'dagdraad' hebben meegekregen.... 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie heel veel sterkte met de hond. 

Zo vroeg mogelijk maar even bellen met de dierenarts, dan kan hij/zij een tijdstip plannen om bij jullie thuis te komen. 

Want inderdaad, ze leggen gewoon visites af hoor. 

 

Voor mij tijd om in beweging te komen. 

Hoop dat iedereen lekker heeft geslapen. 

Koffie en thee staan in ieder geval klaar. 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

 

Luitjes, maak er een mooie dag van. 

 

post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummers.

 

ja ietje ik heb het ooit ook een keer gehad.

Werd zelfs wakker rond 4 uur door geluid van de voordeur.

Liep voorzichtig de trap af, ging naar de keuken voor het broodmes

en heb het hele huis geinspecteerd, nog met die deur open ook.

(en als je weet dat ik geen pyama draag, moet dat een idiote situatie

geweest zijn.) Heb het verhaal nog jaren moeten horen.

Maar wat schrik je dan he, de echte reactie komt vaak later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan van harte gefeliciteerd met je grootvaderschap. Zo'n klein ukkie is altijd dik genieten. :rose:

 

Wijfie 12 jaar is toch een hele leeftijd voor een Golden R. En door de achterpoten zakken klinkt inderdaad zorgelijk. Misschien kunnen ze er even iets aan doen maar voor hoelang hé? Heel veel sterkte vandaag. :lips::heart:

 

Rosa jij kabbelt rustig mee hé? Knap gedaan meid. :rose: :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gadver Wijffie, veel sterkte met waarschijnlijk een moeilijke maar noodzakelijke beslissing. Maar laten we wat hoop houden, wie weet is er wel wat aan te doen nog......

 

Verder goede morgen en middag. Ik las gisteren over dromen en volle maan; ik ben niet zo zweverig maar ik droom ook zo bizar de laatste tijd. Kan maar beter niet tikken wat want dan krijg ik met de mods te maken :) (dirty mind is a joy forever) Vroeger wist ik niet of amper wat ik gedroomd had en de laatste weken herinner ik me alles. Zou best wel eens met stoppen te maken kunnen hebben want wie weet vergat ik met drank op gewoon alles wat ik gedroomd had. Nu sta ik er mee op en denk er nog best een tijd over na vaak.

 

Moet zo weer werken. Ik ben echt lui vandaag, te lang uitgeslapen en vandaag komt er ook niks uit terwijl ik van alles zou moeten doen.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Ik kom ook weer eens langs. 

Razenddruk met danslessen en shows, echt heel gaaf. 

Drank gaat nog niet zoals ik wil maar wel beter dan ooit. 

Ik was even weggeweest, ik heb soms het gevoel dat ik niet echt open kan spreken. 

En dan komen er mensen langs die drinken op het forum. Als mij iets triggert is dat het wel. 

En de weekenden maak ik me echt zorgen over. De weekenden duren te lang. Ik moet echt dringend op zoek naar een nieuwe hobbie. 

Mijn vorige hobbie is mn werk geworden dus nu heb ik geen hobbie meer. 

Ik vind dat erg lastig, en ik denk dat dat alles zou uitmaken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paniek bij de dierenamb. Vrijdag spoedvergadering omdat heel het bestuur opgestapt is :face-icon-small-shocked:  Als we niet gauw een ander bestuur hebben, wordt de d.a. opgedoekt, en hebben we niets meer. Ik loop al jarenlang te roepen dat het een keer helemaal verkeerd gaat. Nou ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Dit zijn zo van die momenten dat ik toch wel een borrel zou willen hebben.

Gaat niet gebeuren hoor, maar hier word ik toch wel gespannen van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Sowhat ik houd me wel rustig maar ik voel me er niet zo lekker bij. Hoe moet het nu verder met alle dieren die geholpen moeten worden??? Dat is wat mij het meeste zorgen geeft. Ach en misschien is het wel goed als het eens op z'n gat komt te liggen, zodat we een nieuwe start kunnen gaan beginnen, en eens gewone normale mensen in het bestuur krijgen. Misschien gaan hun ogen dan wel een keertje open. Dit, zo het nu is, is al jaren en dat moet een keer fout gaan, kan niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen

 

Jeetje Bollie,

Ja, je mopperde al vaker op het beleid daar he.

Hopelijk, komt er uiteindelijk wat beters uit.

Maar positief blijven denken he!

 

Wijfie, 

 

Ben benieuwd, hoe het is afgelopen met je hond.

Toch wel heel spannend allemaal he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Otje,

Je kan ook zeggen; Mijn werk is mijn hobbie.

Er zijn maar weinig mensen, die dat kunnen zeggen hoor

Heb je in het weekeind, dan juist niet veel optredens?

Het lijkt mij, dat veel mensen, juist in het weekeinde naar een optreden gaan, of heb ik dat mis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fijn dat de DA zo goed helpt Wijfie,

jij gaat zeker partij vd dieren stemmen woensdag?

Ik weet het nog steeds niet, baal zo van al die

acties, zichzelf beter voordoen door de anderen af te kraken.

Geronsel en geroddel en tussendoor gegraai, wat moeten we

daar nu toch mee? Ik denk er voor het eerst over blanco te stemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...