Spring naar bijdragen

zondag 16 maart 2014


eline

Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen. :sun:

 

Ook ik heb slecht geslapen. Wat vind ik slapen toch zonde van m'n tijd zeg. Ben om 3.15 nog maar even onder de douche gestapt en daarna ben ik heel gauw in slaap gevallen.

 

Repetitie dromen, dromen die zich herhalen wil toch vaak zeggen dat je iets aan het verwerken bent. Afscheid nemen van het verleden. Je geheugen schoon maken en zodra die dromen niet meer komen, wil dat zeggen dat je het of verwerkt, of geaccepteerd hebt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook goedemorgen Bol, lekkere sterke bak koffie dan ook maar he? 

. 
Lekker slapen vind ik niet zonde van de tijd hoor. 
Wel vind ik het wel eens zonde om uit te slapen... dan is er al zo'n groot deel van de dag weg. 
En ja.. in je dromen komt vaak naar boven wat je bezig houdt. 
 
 

Kan me wel indenken dat je je onwennig voelde in het gesprek van gisteravond Agnieta. 

Wanneer gaat zoonlief naar zijn nieuwe stekje trouwens? 

En gaat dat in fases? Ik bedoel dat hij er eerst een weekend of zo naar toe gaat of iets in die geest? 

Ik heb gelezen dat de mensen heel hartelijk naar jou toe waren bij de kennismaking en jou in alles willen blijven betrekken. 

Dat moet je een goed geven toch? 

En toch zal het ook oh zo vreemd moeten zijn..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koffie voor Sowhat..

 

Over het algemeen zo ik voor de paarden kiezen boven op visite gaan, hihi  :blush:

 

Ik ga vandaag lekker rustig in huis rommelen Bol. 

En wat lezen. 

Niks druk, niks moet, heerlijk vrije dag. 

De zon hier is al minder aan het worden. 

De tuin stel ik nog een weekje uit denk ik, hihi. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb niet al te prettig gedroomd.... maar niet dusdanig dat het me lang bezighield na wakkerworden. 

Dat wil ook nog wel eens gebeuren. 

 

 

Maar voor nu luitjes, ik ga afsluiten. 

Wens jullie allemaal een prettige zondag. 

Dag dag.... 

post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Dat feestje dat ik gisteren noemde waren zulke vreemde zweverige mensen en bovendien allemaal 50+. Ik had via via gehoord dat het leuk zou zijn maar niet dus. Entree was 10 euro en ik wist dat als ik binnen was ik na 5 minuten weer zou gaan. Ben even door de stad gelopen.

 

Goede nieuws is dat ik geen alcohol op heb, slechte nieuws is dat ik wel geblowd heb, de eerste keer sinds een jaar. 1 voorgedraaide en die is op nu. Als je een gram hebt heb je altijd nog in huis voor een volgende. Nu heb ik geen voorraad meer en ga ik de komende tijd niet meer in de buurt van coffeeshops komen. Geen behoefte aan drank gehad. Wel lekker geslapen, heel diep, dat doe ik altijd met een blowtje op.

 

Beetje jammer dus. Vandaag dus toch maar gaan sporten.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja donderdag Jane. En alles wordt gedeeld door 4ren. ;)

 

Enig idee waardoor dat komt Super? Misschien een voorjaarsdip?

 

Kom vandaag maar veel hier als het dreigt niet goed te gaan hé Eline? Altijd beter dan er alleen mee te blijven zitten.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Erik,

 

Driewerf jammer.

Jammer dat het feest niet leuk was. Je had er zin in!

Jammer van je tientje entree.

Jammer van de joint, denk ik.

 

 

De praktijk zal uitwijzen of ik het nu volhoud mijn voornemen om het echt bij die ene joint te laten. Dan vind ik het niet zo erg maar vroeger is het vaak een gewoonte geworden en dat begon ook met die ene keer een joint. Aankomende weken extra opletten dat ik het echt niet wil dat blowen. Eigenlijk net als met drank, wil ik een gelegenheid gebruiker zijn maar de illusie dat je het bij die ene keer zou kunnen laten. Graag zou ik zo 1-5 keer per jaar een joint roken en het daarbij kunnen laten.....kan ik dat of is het net zo hopeloos als met drank....Aankomende weken tot eind april, laat ik met mezelf bij deze maar afspreken; ik wil en ik ga niet meer blowen in dezelfde termijn als ik qua alcohol deze 0-doelen gesteld heb,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Eline

Goed idee dat stukje fietsen (en dan de route zo plannen dat je geen verleidingen tegen komt ;) ) Mij zou helpen verstand op 0 en heel hard fietsen en bekaf en voldaan terugkomen maar voor een ander is juist rustig fietsen en nadenken beter. En idd vooral hier komen als je stemming je voornemens dreigt dwars te zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...