Jen Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Agnieta, veel zinnigs weet ik niet te zeggen. Maar ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Ik loop precies altijd achter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 oh en jij stond er ook nog wel op leek sprekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 (bewerkt) ook een mooie dochter dus 14 maart 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Hoe is het met jou Ietje? Heeft je man die nieuwe job nu? Sorry als je het al vertelde, dan is het me ontgaan. Ik zit te bedenken hoe vreemd het is dat een klein pilletje ervoor zorgt dat ik overdag niet in slaap val en zelfs een voltijdse job aankan. Heel vreemd hoe mijn leven veranderd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Ietje, wat een prachtplek! Als mn dochter verhuisd is ga ik met haar daar ook een keer heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 ik ben zo blij met mn laatste MP aankoop; ik schrob en snijd 4 aardappels in repen, even afdrogen en met een lepel olie in de Actifry, loop even naar de bieb hier op de hoek en als ik de Libelle uit heb en thuis kom zijn mn frieten klaar. Vroeg in de middag had ik mn vis en groenten al op en dit biedt weer een nieuw perspectief zo. Nu nog magere saus in een pot maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Goedenavond allen. Is dat wat, zo'n Actifry? Smaakt het?? Even een kusje voor Agnieta: smak!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 (bewerkt) Goeie avond. Hier net chocolade ijs naar binnen gewerkt. God wat heb ik daar toch iedere keer moeite mee zeg. 14 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 (bewerkt) uit de oven is ook lekker gerrit, maar ik vergeet ze dan altijd te keren. In deze pan draait een soort van schoep rond terwijl er loeihete lucht doorgeblazen wordt. ik heb dus maar heel weinig wet nodig en heb er geen omkijken naar. 14 maart 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 mijn Gerrit ik ben erg blij dat je zo met mij te doen hebt. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Ik weet wat het is om moe te zijn, Ietje. Ellendig is het. Het is wel goed dat je nu weet waaraan het ligt, hopelijk is er snel een oplossing. Ben jij ook blij met het nieuwe werk van je man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 't was maar een stomme verlofdag, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr het ruikt hier lekker :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Komt allemaal wel goed. Het moet gewoon even tijd hebben Volgens mij moet je het ook echt de tijd geven. Wel doorgaan met je eigen weg maar niet jezelf dwingen er meteen overheen te stappen en weg te drukken de emoties. Het klinkt verstandelijk zo makkelijk dat het het beste is wat je voor je kind kan doen.....maar voor je dit aanvaarden kan is nog best een lang traject lijkt me. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 (bewerkt) Nou met slagroom zou niet verkeerd zijn Akkie maar ik heb van de week te horen gekregen dat ik toch wat last heb van obesitas. Verder was alles goed. Hahaha Ons Gerrit. Ik heb vandaag een Smoothie (of hoe schrijf je zo'n ding) gemaakt van verse spinazi, knoflook melk en maggi. en lekker dat dat was maar ik doe het nooit meer. Vanmiddag kreeg ik op m'n donder met schilderen dat ik uit m'n toeter meurde. Nou ja ze krijgen de les gratis dus mag er wel wat tegenover staan hé? 14 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 't was maar een stomme verlofdag, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr het ruikt hier lekker :-D Goed gekuist vandaag.....ik kwam vandaag echt thuis in de puinzooi....moet ik morgen ook eens doen, zulke nuttige dingen.....of nog even uitstellen? Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 erg lekker nance en Agnieta ik heb vandaag uitgeprobeerd om ze eens niet in water te leggen. Maakt dus niets uit, ze plakken niet. En superknapperig, want ik was iets later terug en al geeft het ding een piepsignaal als de tijd om is hij blijft aan, dus ze waren 10 min. knapperiger dan bedoeld. En ik had ook iets minder olie uitgeprobeerd en dan zag ik wel terug, ietsje droger. maar nog steeds heerlijk. 20.40 film op Canvas 4 sterren, latersssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Mijn Gerrit, waarom eet je die koeken dan ook? Aan het Sonja Bakker eierkoeken dieet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 zeg mensen ik wil complimenten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Klopt Gerrit, morgen eindelijk nieuwe vloer. Dat moest eigenlijk vorig jaar al gebeuren, maar toen kwam mijn man in het ziekenhuis terecht. 'k Heb een paar maanden op de "chap" - ik ken het correcte woord niet - geleefd, dus het zal veel deugd doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Ja ik veronderstel het. Ik kende geen ander woord,ondervloer... weet dan iemand wat je bedoelt? Alleszins, het was niet gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 @mijngerrit Mij helpt magere kwark heel erg, vooral in de avond. Ik kan een halve liter zo opeten en dan zit ik zo lang vol van al die dikke kwark en die eiwitten dat ik geen trek meer heb. Maar ik houd dan ook niet zo van zoetigheden. Trek naar zoet, dan werkt eierkoeken wellicht wel. Bij mij werkt dingen eten die ik vies vind helemaal niet als ik iets wil afvallen. Dan ga ik juist daarom zin krijgen, trek naar lekkere dingen blijft als ik vieze dingen eet. Ik ga denk ik idd in de ochtend tot 13.00 iets nuttigs doen zoals opruimen en boodschappen doen en dan sporten denk ik..Sportschool is alleen dicht om 16.00 in het weekend dat is zo vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Net te horen gekregen dat volgende week donderdag het huis van mijn manneke verkocht wordt. Fijn voor de kinderen want die hadden er toch veel werk mee. Het was toch een blok aan hun been. Kunnen we weer een periode afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Ik slik mijn rilatine 's morgens als ik opsta. 20 mg retard, dat is meestal genoeg voor een werkdag. Vorige keer had ik 's avonds nog 10 mg bijgenomen, omdat ik geen zin had om al te gaan slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Bolleke, dat gaat misschien even raar doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden