Spring naar bijdragen

Woensdag 12 maart 2014


rosa45

Aanbevolen berichten

Voor mij is ook wel goed gezorgd een keer. Hoewel ik toen erg opstandig was en dacht het allemaal wel zelf te kunnen ben ik er achteraf wel blij om.

 

Ik had mij bezeerd en een gapend gat in mijn gelaat, precies op mijn jukbeen. Het bloedde ernstig, maar ik dacht het valt wel mee, maar mijn vrienden drongen toch aan om maar even naar de EHBO te gaan. Nee, nee dat hoeft niet. Met lichte tegenzin naar de fietsen, maar nog voor ik opgestapt was was ik er al weer afgeflikkerd. Weer proberen, weer op de grond. En maar aandringen dat ik achterop moest maar ik bleef het proberen met mijn fiets. Toch maar toegeven.

In het ziekenhuis mijn naam opgeven, maar ze verstaan me niet, dus spellen, ook daarmee komen we er niet. Mijn vrienden helpen en ik nog zeggen dat het niet nodig is. Het enige dat ik goed kon uiteindelijk was zonder pijn me laten hechten.

Toen weer terug, ik wilde nog een biertje. Maar ook daarin werd ik weer tegen gehouden. Weer gedoe en met tegenzin naar huis gegaan. De volgende dag spijt en ook het besef dat ik goed geholpen ben. We kunnen er gelukkig nog om lachen, soms komt het verhaal weer ter sprake.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

even een kort verhaaltje voor het slapen gaan;

ik lag vanmiddag half te doezelen/genieten aan de plassen

in het zonnetje en hoorde ineens de stem en de lach van dochter.

ging zitten en smste haar: ben jij soms op de pier?

Meteen klonk mn mobiel, zij zei: huhhhhhh?????

tsja big mama is always watching he en over het water draagt stemgeluid ver,

maar ze was idd met haar vriendin aan het lachen en kletsen dus.

Ze fietsten naar mijn picnictafel en we hebben het gedrietjes nog een uurtje

heel gezellig gehad.

dan nu ook een goede welterusten

vanuit het mooie Groene hart.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...