Acanthus Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Jaap, Boven het venster om te reageren op een onderwerp staan twee balken. Op de onderste balk staat iets rechts van het midden een vierkantje. Als je er met je cursor over heengaat zie je de tekst afbeelding. Aanklikken en dan het adres (URL) van het plaatje invullen. Als je op een site een plaatje ziet dan ga je erop staan met je cursor rechtsklikken en dan onderaan eigenschappen selecteren. Ongeveer in het midden zie het adres (URL) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 (bewerkt) Is ook beter Jen. Ik heb maar 5 uurtjes geslapen, 2 glazen minder op gisteravond. Maar wel een goede dag. 11 maart 2014 bewerkt door Ineke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 drommels drommels drommels, het is gelukt. Dank je Ineke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Ik ga nu eten maken. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Erik, Mijn vorige (laatste opleiding) van 20 jaar geleden, had veel gesprekstechnieken. Begeleiden van mensen\gezinnen, is een tiijd lang mijn werk geweest. Dus..ik vind dat niet zo moeilijk. En lieve mensen, Nog niet zo uitgebreid feliciteren hoor. Ik heb mijn diploma nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Goedenavond Mooi Rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Daar heb je toch van die spuitbussen voor Gerrit? RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Bolletje toch, bah, alleen juffrouw helderder gebruikt spuitbussen. Ik ga ook eens wat eten maken. Werken eten slapen werken eten slapen werken eten slapen werken eten slapen werken eten slapen. kortom tijd voor vakantie. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Mensen ik heb toch een heerlijk goedje gekocht. Giallo. Het is een aperitiefje en vergelijkbaar met Grodino. Je kan het voor e1,99 halen bij de ldiL. Er zit 10 cl in dus iets minder dan Grodino, maar zeker zo lekker erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Zit daar alcohol in Bolletje? Ik zit lekker op de bank, kinderen op bed, even bij komen van het opruimen de hele dag en daarna koken, afwassen... Zo kan die wel weer. Alles even doorgelezen: ziekte, zwakte, aandoening, Rapilos die goed op weg is met haar opleiding, Jaap die nu kan plaatjes plakken. Gezellige boel hier en dat zonder een glaasje erbij!! (Ik heb net een groot glas kamillethee op) Welterusten voor zometeen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 als het niet-alcoholisten geen moeite kost om matig te drinken, dan kan je de drang om onmatig te drinken moeilijk een zwakte noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Mijn eten is ook op. Ik heb echt even geen puf meer om nog iets te doen. Ik kreeg ook een opmerking naar mijn kop vandaag dat ik niet zo moest gapen. Maar het is ook een beetje te rustig en ik vrees dan ook dat ik vanaf 25 april al met vakantie kan. Stond gepland vanaf 26 mei of iets om die gooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Om even een ander ding aan te halen: is pedofilie een ziekte of een zwakte? Ik moet alleszins geen moeite doen om geen pedofiel te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 (bewerkt) Ik denk geen van beide. Maar ben verder ook geen expert. Maar een vergelijking die dichter bij ons thema, komt. Ik hoef ook geen moeite te doen geen heroine te gebruiken. Ook nooit moeite voor gedaan om het te laten. Toch vermoed ik als ik het zou gaan gebruiken het me wel veel moeite zou kosten er van af te blijven. 11 maart 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Een ziekelijke afwijking. Die gooi ik er ook nog maar even in. Ook ik vermoed dat ik, als ik ook maar iets relaxed of positiefs zou ervaren van drugs, ik er niet vanaf zou kunnen blijven. Om die reden heb ik ook nooit iets uitgeprobeerd. Ik had nog een aantal relaxpillen in huis, ooit gekregen van iemand. Xtc of zo?? Kweenie, ik durfde ze niet te slikken, heb ze vorige maand weg gedaan. Ik kan geen enkel risico lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Mooie naam: Giallo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 het ging me alleen om het verschil tussen ziekte en zwakte. Als het je geen moeite kost om iets niet te doen, is het dan zwak van iemand anders die er wel veel moeite mee heeft? Daarom zie ik alcoholisme eerder als ziekte dan als zwakte. nancy en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Hoe gaat het met jou Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Maar drankzucht is een ziekte. Met mij gaat het tussen de twee Ineke, en met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Op het moment goed maar dat moet ik vast zien te houden dat is het belangrijkste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Ach het vlees is nou eenmaal zwak zeggen zo toch wel eens. Ik ga lekker slapen ter voorkoming van gaapbuien morgen. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Trustte Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Jaap reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 zolang je niet in slaap valt, morgen dan, zit het wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden