Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 maart 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

met dochter is alles weer ok

dat ballen deed haar goed

ze heeft al één broekje weer gevonden

de ander komt ook wel tevoorschijn

en ze worstelt een beetje met

relatie perikelen, dus ja dan is een moeder

hebben wel handig om wat op af te reageren.

de schat ;)

haar is net donker geverfd :) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuk, foto van je haar jane, alleen je haar hoor ;-) ik zoek nog een thuiskapster en daarna moet ik het ook weer eens verfen..

lekker bolletje zuurkool ohhh die rookworsten zijn het beste! moest wel ff kijken snapte hem niet meteen haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Jen heb je daar geen hoop spanningen van dat je man nog niet alleen thuis kan blijven? Alles komt toch op jouw schouders terecht dan. En je bent toch ook een heel stuk verantwoordelijk voor hem. Poeh ik moet er niet meer aan denken omdat weer mee te moeten maken. Dat is toch wel erg zwaar hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond de voorbije maanden al zwaar genoeg, Bol. En er is natuurlijk nog altijd onzekerheid. Hoe ziet onze toekomst eruit? Geen idee,

Verder heb ik nu het werk dat nog niet helemaal - of eerder helemaal niet - op poten staat.

Enfinm terusten,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel, Rosa.

Onlangs kwam ik te weten dat ze zich in het ziekenhuis waar mijn man verbleef zorgen maakten over mij. Waarom spraken ze me dan nooit aan, belden ze nooit? Het zou deugd gedaan hebben, ik voelde me zo alleen.

En nu, nu vraagt nog zelden - eigenlijk zowat nooit - iemand of het gaat. Behalve hier dan.

Raar eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...