Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Goeienavond! Ddag Ludwig, dat is lang geleden. Hoe is het met u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Hier de buik vol van pizza. Mooie film in het filmhuis: Philomena. Een aanrader. En ja te laat voor koken dus of te veel honger net. jammie-pizza met extra kappers olijven en veel gorgonzola. Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Ik eet afbakbroodjes met brie & honing en als ik nog trek heb een Russisch ei slaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 wow Gerrit dat klinkt heerlijk. Hier was het gewoon afhaalppizza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 jezus ik sttttottterr vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Het gaat wel, alleen tijdsgebrek. Zou tegen maandagmiddag iets klaar moeten hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Goh, weet ik eigenlijk niet goed. Het is opzoekwerk en schrijfwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 en mijn weekend zit eigenlijk ook al vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 ik eet zelden pizza vind koken te leuk eigenlijk maar ik houd wel van zout GM mijn waardes zijn laag, hb en bloeddruk zou er best eens mee te maken kunnen hebben en mijn sporten en zweten in de sauna ook wel daarom mag ik altijd drop van mezelf lief he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 met dochter is alles weer ok dat ballen deed haar goed ze heeft al één broekje weer gevonden de ander komt ook wel tevoorschijn en ze worstelt een beetje met relatie perikelen, dus ja dan is een moeder hebben wel handig om wat op af te reageren. de schat haar is net donker geverfd :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Good everninkjes mensen. Jen is je man al weer helemaal thuis of nog in (dag)behandeling ? Hier een zuurkoolprakkie met rookworst (de echte van de ameH). Heerlijk was dat. warmen in de magnetron met een klont roomboter en dan maar smullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Goeienavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 hai mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 beetje opgekalefaterd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Ha die jane Het duurt lang De kop wil wel Steigert het lijf weer Is net oars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 leuk, foto van je haar jane, alleen je haar hoor ;-) ik zoek nog een thuiskapster en daarna moet ik het ook weer eens verfen.. lekker bolletje zuurkool ohhh die rookworsten zijn het beste! moest wel ff kijken snapte hem niet meteen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Hoi Bolletje, mijn man is nog in dagtherapie. Maar hij woont wel volledig thuis. Die daginvulling is wel goed denk ik. Ik heb nog niet graag dat hij heelder dagen alleen thuis is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Goh Jen heb je daar geen hoop spanningen van dat je man nog niet alleen thuis kan blijven? Alles komt toch op jouw schouders terecht dan. En je bent toch ook een heel stuk verantwoordelijk voor hem. Poeh ik moet er niet meer aan denken omdat weer mee te moeten maken. Dat is toch wel erg zwaar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Ik heb me verkeerd uitgedrukt Bolletje. Hij kan best alleen thuis zijn, en is dat ook wel eens. Alleen gaat hij nog dagelijks naar het ziekenhuis. Een beetje opvolging in feite. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Maar in het weekend zijn we gewoon samen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 O oké Jen, ik schrok een beetje. Ook omdat ik het zelf mee gemaakt heb en dacht "Goh je zal toch niet een zware periode mee moeten gaan maken". Gelukkig maar meid. Zo ik ga weer afsluiten voor vandaag. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Ik vond de voorbije maanden al zwaar genoeg, Bol. En er is natuurlijk nog altijd onzekerheid. Hoe ziet onze toekomst eruit? Geen idee, Verder heb ik nu het werk dat nog niet helemaal - of eerder helemaal niet - op poten staat. Enfinm terusten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Zo, dag 6 ook weer droog doorgekomen erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Sterkte Jen, met alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Dank je wel, Rosa. Onlangs kwam ik te weten dat ze zich in het ziekenhuis waar mijn man verbleef zorgen maakten over mij. Waarom spraken ze me dan nooit aan, belden ze nooit? Het zou deugd gedaan hebben, ik voelde me zo alleen. En nu, nu vraagt nog zelden - eigenlijk zowat nooit - iemand of het gaat. Behalve hier dan. Raar eigenlijk. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden