Gast Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Moderator, Jaap, heb ik geen ervaring mee tot nog toe. Maar, nieuwsgierig als ik ben, ga ik dan toch kijken wat er zoal is gebeurd. En ga erover nadenken. En schrijven. Net alsof ik op mijn werk ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Ik kom weer even droog binnenvallen en meteen weer weg. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Hoi Doni, Ik heb af en toe ook een beetje hoofdpijn. Misschien hoort het er wel bij. Volgens mij ga je goed. Mooi. Wat zeggen ze er thuis van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Gaat goed MG! De behoefte is al minder jij doet het zelf ook erg goed he?! Heftig zeg Ineke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 (bewerkt) Hoi Doni, Ik ga goed. En vertrouw het voor geen meter, dus houd mezelf scherp in de gaten. Ik merk bijzonder, bizarre dingen. Van een oude man die tegen het verkeer in fiets op een fietspad kan ik dus " trek" krijgen. Gewoon 's ochtends om 10:00 uur of zo. Leer mezelf kennen. Mijn vrouw vind het prachtig zo, veel gezelliger. Dat ik veel op het forum zit, vindt ze daarom ook geen probleem. 4 maart 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Goed idee, Sowhat. Ietje, kijk eventueel op: http://zoeken.npcf.nl/app/answers/cedz-detail/a_id/383/~/oneens-met-de-huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Erik, nog iets van je e-mail gehoord? Hoe dat gevallen is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 En ik ben ook weer weg. Een kleine toevallige ontmoeting maakt deze dag weer bijzonder voor mij. Nog even wat lezen in het verhaal van Sarah en Abraham van Guus Kuijers bijbel. Het lijkt wel of sinds de vijftig tinten er geen boek meer uit kan komen zonder seks. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Ook ik meld mij af, droog. Welterusten iedereen, tot morgen. Een goede start toegewenst alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Aggie! Nou blijf ik even hangen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Fijn te horen Aggie. Lekker slapen hoop ik. Tot morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Erik, nog iets van je e-mail gehoord? Hoe dat gevallen is? Leuk dat je daar aan denkt, Na toch zoveel dagen denk je er blijkbaar nog over na. Het resultaat is een te kort antwoord waaruit blijkt dat ze het nauwelijks echt gelezen heeft. In elk geval bevestigd ze dat ik op mijn nieuwe werkplek geen last meer heb van onbekwaam verklaard zijn. Ze schrijft dat het slechts betrekking heeft op mijn huidige afdeling en dat ze verder niet op de inhoud wil ingaan aangezien ik toch over een paar weken weg ben daar. Vrij bizar want je bent namens praktijkopleider bekwaam of je bent dat niet. Dat zou onafhankelijk moeten zijn van de afdeling en bijbehorende leiding. . Dat zou een kwestie moeten zijn van ik kan het of ik kan het niet volgens haar. Maar goed, het is dus echt een kwestie van 4 weken uitzitten en geen conflict zoeken. Dat praktijkopleider een soort buikspreekpop is wist ik eigenlijk al. Ze praat altijd met de leiding mee en heeft geen zelfstandige mening die ze aanhoud. Het stukje is wel handig voor het gesprek dat ik met leidinggevende moet hebben, Ik ga niet eisen, ik ga gewoon vragen of de tekst anders kan. En op dit moment heb ik een paar taken op me genomen, initiatief getoond en ik blijf positief en energiek meewerken. En dan is het graag of niet dat de tekst die ik zo oneerlijk vind aangepast wordt of niet. Ik ga het balletje niet te hoog opspelen omdat het het niet waard is uiteindelijk. Die leidinggevende heeft net zoveel zeggenschap over mij als ik hem geef. In mijn hoofd werk ik al op de nieuwe afdeling en op mijn plek nu rond ik de zaken zo positief mogelijk af. Vier weken geleden zat ik nog middenin de situatie van mijn afdeling.....inmiddels is hij een stuk irrelevanter geworden voor mij en mijn toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 Erik; Dan meld ik me bij deze alvast 13 uren droog af. Slaapwel lieve mensen Ik kwam me droog afmelden en vind dit top om te lezen. Ik weet zeker dat het lukt die eerste 24 uur droog. En ik hoop dat je goed kan slapen. Energie opdoen om morgen verder te gaan met je goede voornemens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2014 hier ook een droge dag. slaap lekker, allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Weer wakker geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Leuk dat je daar aan denkt, Je lijkt er zo een gezonde afstand van te nemen. Dat is beter denk ik, dan kruipt het niet onder je huid. Als dit je niet direct in de weg kan zitten in je nieuwe baan, dan zou ik het inderdaad zo doen als je je nu hebt voorgenomen. Ik heb wel eerder over het reilen en zeilen in dit soort bedrijven gehoord; ook van een direct betrokkene. Daar lustten de honden geen brood van. Hardwerkende mensen met hart voor hun werk en hun clienten. Slecht management. Ik wens je succes. De vraag over je komende vakantieperiode heb je niet beantwoord, zag ik. Dat hoeft natuurlijk niet. Bij mij blijft het echter wel een vraag. Goed bezig nu, Erik. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Klopt, Ien. 't Zelfde liedje. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Rapi ook, zo te zien. Nog niet naar bed, of ook wakker geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Misschien kunnen we een nachtbrakersdraad opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Ik ben nog wakker en heb nog niet geslapen. Ben een avond mens en nog een beetje teveel nachtmens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Nee, wakker geworden. Ik lag er al uren in, Geeft niet, ik duik er weer in hoor. Trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Truste rapilos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Welterusten Rapi. Slaap lekker! Ineke, ik probeer al sinds jaar en dag een normaal ritme te volgen. Blijft lastig. Nu, na het stoppen, ben ik een paar weken ontregeld. Ik wist dat het ging gebeuren. Ik heb pillen liggen, maar gebruik die liever niet. Hoe laat ga jij gemiddeld slapen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden