Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 februari 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

stel je eens voor Agnieta

dat je al die energie

die je nu moet gebruiken

om te liegen, bedriegen en drinken

eens kon inzetten

op een positieve manier

voor jezelf

en voor je geliefden

wat zou je dat veel opleveren

in plaats van kosten.

Het is een keus meis

en alleen jij kunt die maken.

Mijn exgenoot leek het bij mij ook

vaak niet door te hebben,

maar hij liet het niet meer merken bleek

dat is wat anders.

Als jij echt denkt iedereen voor de gek te

kunnen houden, lijd je aan zelfoverschatting

of onderschatting van hem/hen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op dit moment ben je wel van gisteren

want je doet méér van hetzelfde

en gisteren werkte het niet

en nu ook niet.

en wat je man betreft

ik hoop dat hij niet iets heeft opgegeven

aan dat drinken Agnieta

uit zelfbescherming ofzo

maar voor mij bestaat het niet

dat jij immuun bent

ik merk het vaak aan je schrijven al

gisteren bijvoorbeeld.

ga nu film kijken

maak me ook iets te druk soms

ook zelfbescherming nu

en mooie film

truste frummers

en sterkteb Ag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta sterkte voor nu, een antwoord heb ik niet echt voor je, de oplossing ook niet, die ligt namelijk bij jou. Bij jou alleen. Maar goed, je schreef dat je alles wel weet, niet van gisteren bent. En dat geloof ik ook. Kom op meid, herpak jezelf!!

Liefs, Nance. Sorry, moet nu weg van internet.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aggie,

Ik ben zo vaak geweest waar jij nu bent.

Overigens zonder problemen die er spelen voor je, waar ik een vleugje van heb meegekregen deze dagen.

Er is maar 1 oplossing voor mensen die zoals ik en jij en anderen met drank omgaan.

Nuchter komt de rest weliswaar harder binnen, maar kun je de problemen beter aanpakken.

Met alcohol kom je daar niet aan toe; overdag of 's avonds niet en de volgende dag ook weer niet.

Kom op Aggie! Ik wil je zo graag weer op ons dagelijkse lijstje hebben staan! Toe?

bewerkt door MijnGerrit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Agnieta, de vergelijking met mijn hond was uiteraard een grapje. Je bent hopelijk je gevoel voor humor niet kwijt?

Dat ik over je kind begon, dat spijt me. Het was niet slecht bedoeld, maar wel dom, en de weg naar de hel is bezaaid met goede bedoelingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aggie,

Goed advies van Sowhat wat mij betreft. Lees het morgen eens door en maak een nieuw begin als je er klaar voor bent.

Ook ik ga met een goed afgesloten Dag Pact richting bed.

Ook goedenacht iedereen en een goede start morgenochtend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Agnieta

We kunnen het niet hebben over wat jou man weet. Zie het in het licht van dat iedereen hier wel een naasten kent, een (ex)partner die niks door lijkt te hebben. Precies wat Jane schrijft. Iemand die de moed opgegeven heeft jou van de drank te helpen en zich in dat lot schikt. Het is bij mij ook een van de hoofdredenen dat ik niet meer samen ben met de vrouw die ik diep van binnen nog steeds mis. Uit die ervaringen komt ons statement dat naasten (bijna) altijd precies weten hoe het zit. Ga dat vooral niet verdedigen dat je man echt niks weet.......neem het als raad mee dat het zou kunnen zijn dat hij ook een meester is in stiekem weten zoals jij een meester denk te zijn in stiekem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een groot probleem Jen.

Heel groot probleem wanneer je er een schijnwereld op na moet houden.

Helemaal mee eens op het woord moeten na. Je moet niks, je kiest ervoor en je creëert daarmee je eigen probleem. Een schijnwereld onderhouden qua energie, kost heel veel. Vind je het die energie waard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week nog dronk ik twee dagen achter elkaar....

Ik kan het me nog goed heugen.

Op het moment vond ik het te gek lekker, joehoe lekker rebels uit mn bol tralala, de 3e dag was afschuwelijk wat een kater en wat was ik ziek....hele week bezig geweest met schade en puin ruimen.

Ik hoop dat je wat eet en wat water drinkt. En dat je voorlopig even weer stopt. Net als wat in Eriks onderschrift staat. Gewoon even voorlopig, daarna zien we wel weer.

Minstens een week of 3 want mn ervaring is dat het dan pas echt doordringt hoe het voelt om clean te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...