Yvonne Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Goedemorgen frummers. Eerst maar even een bakje zetten, gordijnen open doen en het draadje van gisteren teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Goedemorgen, even koffie met Miranda zie ik, gezellig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Hihi, nee hoor, was er nog, zat de draad van gisteren door te lezen dames, maar inderdaad: koffie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 (bewerkt) Morgu Gerrit, hoop dat jij ook een fijne dag zult hebben..... 28 februari 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 goeiemorgen frummers middenin een fijne droom die wekker, yaghhhh! Maar ja, wie gaat er dan ook sporten om 9 uur 's morgens he. juist.... de masochist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 MijnGerrit ik vind je een hele fijne toevoeging aan het forum, ik lees je graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 je gaat ermee naar bed en staat ermee op, rara? MijnGerrit erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Goedenmorgen! Aaa zonnetje laat zich ook zien! Ben lekker vrij met de kids dus lekker weer is altijd fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 En nu in de benen, krant gelezen, ontbeten ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 op weg naar je werk: binnenkort staat er oudgediende bij je naam hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Doni, niet naar de optochten? hier is de vakantie al een week voorbij en het echte gebeuren van carnaval moet nog beginnen. Nou ja, addemaarleuthet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Ik heb vannacht 2 weken Turkije geboekt voor dochter en mij. Was het zware van het leven even beu en dit was de mooiste manier om het vooruitzicht op iets lichts en leuks vast te zetten. 8 mei, lekker lang voorpret dus. Otje en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 (bewerkt) Nee hier word geen carnaval gevierd dus daar heb ik niet zo veel mee ;-) mensen zijn hier sowieso meer op zichzelf dat vind ik wel jammer. Doe jij mee met het carnaval?. ik moet zeggen dat ik iedereen hier erg vriendelijk vind overkomen heb weleens anders meegemaakt haha. 28 februari 2014 bewerkt door Doni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Lekker vooruitzicht zeg leuk! Hoe oud is je dochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 wow Jane, heerlijk... leuk vooruitzicht. Naar dezelfde plaats als waar jullie al eerder waren geweest? Ennu.... sporten om negen uur.. lekker hoor, heb je daarna nog een hele dag voor je liggen. Erik, klinkt helemaal goed, houdt je lijf en je hersens gezond op die manier. lekker van genieten dus. Aakie... das een poos geleden dat we gelijk hier waren. Las van je camper.... heerlijk dat hij doet wat jij wilt, hoop dat je er ongelooflijk veel van en in zult genieten meis. Je verdient het. Doni welkom hier bakje koffie? Deze schenk ik voor je in, verder zul je zelf moeten pakken, het is hier zelfbediening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Lekker een bakkie koffie bedankt en ook voor het welkom allebei! Ik moet ook nog douchen eerst zo nog een bakkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 18 Doni en prachtig en carnaval is nix voor mij één keer geprobeerd, kompleet met bier, logeren in Brabant en al, maar was de billenknijperij en het gelal al heel snel zat Ik was ff nieuws aan het lezen nu mn fietsie de gang uitrijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Konakli Von, bij Alanya en dan via het nieuwe vliegveld, dus geen uren in de bus daar. Ik was er eerder, dochter nog niet, maar ze hebben beachvolley en Wifi dus onze beider verslavingen worden ook daar vervuld ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 kssst aan het werk jij verslaafde frummer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 (ons kent ons) ikke ook ksst dus fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 (bewerkt) Ik moet ook nog douchen, zit hier heerlijk lui te zijn in mijn ochtendjas.. Maar moet toch ook wat gaan doen nu. Zit me trouwens wel iets af te vragen: * Goed, ik ga de douche ook opzoeken nu. Luitjes, fijne dag , Later.... 28 februari 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Hahaha... heerlijk Jane, lekker genieten van het vooruitzicht. Vonnnnnn opzouten nu... wegwezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Pas maar op samen met je dochter in Turkije, ik was er vroeger samen met mijn vriend er was er 1 die versierde me waar mijn vriend naast zat haha ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Goeie morgen kanjers Welkom op ons forum Doni. Zo mijn comp. is helemaal goed. Had weer eens verkeerde dingen gedaan waardoor andere dingen niet klopte. Ik ben zo'n digibeet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden