Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 februari 2014


Dylan

Aanbevolen berichten

Bij mij was het toen gewoon niet weten wat ik aan mijzelf had, An, ik had op mijn 30e nog nooit op eigen benen gestaan. Toch was de enigste oplossing, doen, maar daar was ik juist zo bang voor. Ik was heel bang dat ik, omdat ik toen heel kwetsbaar was, onder de voet gelopen zou worden door de mensen.

Toch heb ik gemerkt dat het heel vaak onterecht bang was, en het enigste wat ik moest doen was, mijn weg vinden in de maatschappij. Dingen doen, dingen gaan ondernemen, maar hoe????? Hoe doe je zoiets??? Heel veel vragen toendertijd. Toch was het de enigste manier. En nu denk ik, ik had helemaal niet zo bang hoeven te zijn. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De angst is bij mij verdwenen toen ik toch de dingen ging doen waar ik juist bang voor was, en heel langzaam verdween die angst toen, maar ik heb wel een paar keer heel dicht tegen een psychose aangezeten. Nu heb ik helemaal geen angst meer voor de toekomst. Ik heb het gevoel dat ik veel sterker geworden ben, dus is die angst niet meer nodig.

Trusten meisie :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M. Gerrit ik heb het gevoel dat je een ontzettend lief iemand bent, erg voorzichtig en gevoelig.

Ja Otje en An ken ik eigenlijk al heel lang. Dat geeft nieuwe mensen soms het gevoel dat ze er niet helemaal bij horen. Hoop dat jij dit gevoel niet hebt, en als je mee wilt schrijven kan dat hoor, helemaal geen probleem. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben hier al sinds 2007 (ben wel vaak weg een te lange tijd) maar ook ik onthoud niet wie elkaar nu in welke mate kent. Soms volg je niks van gesprekken. Alsof je de onbekende bent samen op een plek met goede vrienden die elkaar weer ontmoeten. Die pakken de draad van vriendschap meteen op en de onbekende kan het al snel niet meer volgen. Soms lees ik alleen en soms reageer ik er gewoon tussendoor. Mijn mening is niets meer en minder dan weer een ander perspectief. Gewoon mee doen dus......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf maar wakker,,,,,ik ga die pc maar eens uitdoen en wat lezen. Heb door al die avonddiensten echt een ritme van 01,00 slapen en 10.00 wakker. Ergens zonde van de dag.

 

Laatste plaatje dan omdat ik deze van Kadril veel mooier vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...