AlbertRemmo Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Goede morgen koffie en thee staan klaar DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Goedemorgen Albert, Dank voor de koffie, Jij ook een fijne dag he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Goedemorgen, man man wat heb ik geslapen van die Baclofen...... die koffie heb ik hard nodig, dan de handjes even laten wapperen en eigenlijk verder geen plannen, misschien bios... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Goedemorgen Sowhat, Eline, en Agnieta, Lekkere bijkomstigheid toch eline, dat je zo goed slaapt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Straks de kleinkinderen op bezoek. Dat zal me een drukte geven! , Vanmiddag en vanavond werken. Komt vast allemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Zeker spannend Agnieta, Hoop heel erg voor jullie, dat hij het er bere naar zijn zin zal hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Goeie morgen allemaal. Zeker spannend Aggie. Zie je er erg tegenop? Vandaag komt m'n schoonzus een paar dagen op bezoek. altijd gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Das mooi Aggie. Ik hoop dat z'n pleegouders jou ook bevallen en dat je goed op kan schieten met hun. altijd erg fijn als je met hun goed kan praten zodat je veel contact kan hebben met hun. Zijn daar nog afspraken over wanneer je hun kan bellen of zo, of kan je dat altijd doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Goedemorgen luitjes, Eerst maar een lekker bakje van Albert om goed wakker te worden. hihi... toch weer twee dezelfde avatars... , de één die het druk gaat krijgen met kinders vanmorgen, de ander juist even helemaal zonder....allebei heel veel plezier hoor. Pleegezin voor je zoon Agnieta... das mooi. Wonen ze een beetje in de buurt of is het heel ver weg? Heb je al kennis gemaakt met ze? Pfff wat zal er weer veel door je bol heen suizen momenteel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 (bewerkt) Is goed hoor Agnieta. Niet meer vertellen dan dat jij zelf los wilt laten. Maar wat ik bedoelde met dat er veel door je bol zal suizen, tenminste, dat veronderstelde ik, is niet hoe alles geregeld zal zijn of vragen daarover. Ik bedoelde meer dat ik het het idee had dat jij dingen zou afvragen als: hoe zullen die mensen zijn, hoe zal het klikken tussen ons en noem maar op. Maar nogmaals, als je daar verder niets over kwijt wilt en het hier helemaal bij wilt laten... prima. Fijn voor je dat er schot in de zaak komt. 21 februari 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Ik ga weer wat doen mensen. Vanmiddag schilderen en rond 15.00 het bezoek. Vanavond als het goed is de nieuwe P.C. Weet niet of ik veel op het forum kan komen als schoonzus er is. maar dat zien we vanzelf wel, later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 goeiemorgen frummers. ook hier uitgeslapen. Wel wennen om in de crocusvakantie niet om 9 uur te volleyen. Ik neem toch liever de drempel van vroeg opstaan eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Kreeg telefoon, dus was even niet hier... Maar klinkt allemaal heel goed Agnieta, kan me indenken dat je blij bent. Luitjes, ik ga weer even plat. Maak er een mooie dag van, hier regent het ... wanneer niet tegenwoordig "Als de zon maar in ons hartje schijnt"..... schalde in 1978 in het engels uit de speakers bij het optreden van Bob Dylan in de Kuip.... Iedereen was doorweekt na uren wachten op de grootmeester.. ik mocht daar bij zijn indertijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Ag :heart: (met een d, als je het woord langer maakt: gescreende dan hoor je het meestal vanzelf, is mijn ezelsbruggetje) ik mag te spinnen, stond op de reservelijst en er heeft er een afgebeld. actie harde actie dus om op tijd te zijn nog. fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 @Agnieta, Ik had me in gedachten nog nooit verplaatst in een moeder die wacht op een goed gezin voor haar kind. Wat sta je sterk en positief in. Voor de rest kan ik er als (man alleenstaand geen kinderen) geen mening over hebben. Maar veel sterkte en succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 DAGPACT:AlbertAgnietaMijnGerrit Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 DAGPACT: AlbertAgnietaMijnGerrit Erik Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Von, was dat in de Kuip destijds?Ik was daar ook, ik dacht al: waar ken ik die Von toch van? goeie ouwe tijd he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje65 Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Ik ben eerder verheugd en blij voor hem... Wat zit er in dit zinnetje ontzettend veel liefde Agnieta. X Daantje erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 http://youtu.be/4_KpNWCjgCc heerlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 http://youtu.be/FjBj0-KoT2Q lekker..... al eerder hier laten zien, maar...... huh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 http://youtu.be/yTH9VwACh7o genieten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 die vrouw zingt zo makkelijk, alsof ze in de keuken de afwas staat te doen en wat zingt, niet normaal.... http://youtu.be/XivELBdxVRM http://youtu.be/GeisCvjwBMo zo mooi.. zo mooi... zo echt.... tsja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 http://youtu.be/tzUUFwbPaE4 ja die toine.... blijven mooie filmpjes zo .... tsja er zijn mensen die de waarheid nog niet gevonden hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden