Jaap Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 En hoppa, daar gaan we weer. Maandag een demotiverend werkoverleg ehad en mijn baas presteerd het om onderaan het verslag een treurende smiley te plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 Zo, ik ben er weer vandoor, koffie even zelf maken slaapkoppen. Geen licht meer op mijn fietsje, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 Goede morgen DAGPACT Albert fijne woensdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 Goedemorgen vandaag begin ik met de baclofen, ben benieuwd.... Allemaal een fijne dag ik wip nog wel even binnen later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 Goedemorgen lui, snel maar even koffie en thee zetten hè? Wat jammer dat het niet botert tussen jou en je baas Jaap, althans dat meen ik op te maken uit jouw woorden vanmorgen en ook wel eerder. Maar...heerlijk dat het weer zoveel vroeger licht wordt Eline, voor jou breken spannende dagen aan lijkt me. Ben benieuwd hoe de Baclofen bij je aanslaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 Goeie morgen allemaal. Goh ik heb me toch een partij geslapen zeg. Zit nog half slapend achter de pc. Vanmiddag op visite bij een vriendin. Daar blijf ik ook eten, dus vandaag kook ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 (bewerkt) Morgu Bol, nemen we allebei nog een flinke bak koffie , zijn we zo wakker he? Je gaat dus een leuke dag tegemoet. En de keuken gaat ook helemaal in orde komen... wat een heerlijk gevoel. Die nieuwe pc, heb je die al of moet die nog komen??? 19 februari 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 hé die Vonnie, Ja lekker hé? Vanmiddag gaan we boodschappen doen voor het eten. Ze is getrouwd geweest met een Surinamer dus kan heel lekker Surinaams koken. Ja en met de keuken ga ik toch proberen alles zelf aan te sluiten als ik niemand kan krijgen. De pc. komt als het goed is morgen. Dan wil ik deze schoon laten maken en aansluiten op m'n tv. Heb nog zo'n hoop docu's op deze staan die ik allemaal graag wil zien. Ja dat bakkie zal er wel in gaan. Wat ga jij vandaag doen? Heb nog niet alles gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 laat die man toch Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje65 Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 Hey Toine...dansje doen? Ik heb het moeilijk...heb jij iets vrolijks? Liefs Daantje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 misschien niet vrolijk, maar zo zo goed... hard zetten..... en je hoofd een beetje mee laten gaan ha http://youtu.be/aSNJ00iAZ7I deze voor een dansje http://youtu.be/mkBS4zUjJZo Daantje65 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 http://youtu.be/XXPVcoXZkLg heerlijk..... mj nog een beetje normaal...... heerlijk onschuldig liedje... Daantje65 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 http://youtu.be/tPwmMJMW2pM see ya..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje65 Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 http://youtu.be/tPwmMJMW2pM see ya..... Yaeh....dit dansje doe ik hem niet na hoor Thx Toine.. Hoe zet je die link hier? Heb al in de zandbak gespeeld, maar lukt me niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 http://youtu.be/FjBj0-KoT2Q daarom leef ik nog, verbazing en genieten............. houd je hoofd nou eens stil, lukt niet he......................... en zonder glimlach....... we are all the same...... Daantje65 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje65 Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 Ben naar het tuincentrum gegaan daar wordt ik altijd vrolijk van...maar zelfs daar vloog Mister alcohol me aan. Chocoladelikeurtje...aardbeienlikeurtje....likeurtje voor bij de koffie...pfff...zag zelfs alcohol in alle gekleurde bloemetjes. Blue curaçao, Pisang Ambon, Bessen Jenever, Advocaat....is toch te triest voor woorden...zie in de paasbloemetjes advocaat!! Mot niet gekker worre! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 DAGPACT AlbertAgnieta Miranda Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje65 Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 (bewerkt) James, Michael en Prince....WAUW....is bijna eng Toine...hoe weet jij dat ?? 19 februari 2014 bewerkt door Daantje65 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 Goedemiddag, Miranda was van het dagpact gegooid, heb haar er weer opgezet. Daarom doe ik het liever met kopiëeren en plakken, dan gebeurt dat niet (zo gauw). Nadat ik gisteren verteld had dat ik zo goed sliep, was het vannacht precies andersom, dus jdat had ik mss beter niet kunnen doen. Na de 1 1/2 uur durende documentaire over Gadaffi, heb ik eerst nog een uurtje in een tijdschrift voor een betere wereld gelezen omdat ik na zo'n docu niet verwachtte goed te kunnen slapen. Maar ho maar!! Om bijna 4 uur maar een pilletje genomen en de wekker gezet om me niet te verslapen voor de afspraak met de fys. Hij heeft me weer flink pijn gedaan en gaat helaas skieén, dus 2 weken pauze. Desgevraagd zei hij dat het nog geen mei is en ik dan wel weer op reis kan en het advies nordicwalkingstokken mee te nemen. Moest direct aan Lytse denken. Maar zie mezelf er nog niet mee lopen, zal ook wel oefening vergen. Ik wil al 20 jaar naar Iran en als ik nu niet ga, komt er niet meer van in dit leven. Ik zou dan op 4 mei willen (heb ik al geschreven)m omdat dezelfde reisleider van de Marokkoreis meegaat. Moet ik er wel werk van maken, anders is het te laat. Visum, tickets e.d. Alleen is de1-pers. kamer toeslag erg hoog, daar wil ik ook nog eens achteraan (nu ANWB vragen) want ik heb wel eens gehoord dat sommige reisorg. gewoon de toesla bovenop de normale kamerprijs gooien, zonder die eerst aan te passen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 Jen, grapjas of zit er echt een knop van "vind ik niet leuk"? Paddy bedankt. Het is wel zo dat je niet kunt zien welk bericht bedoeld wordt, want de hele pagina verschijnt als je erop klikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 Ja er zit echt een knop vind ik niet meer leuk. Die komt pas als je iets leuks gevonden hebt, op dezelde plek als de leukvindknop. Je kan dus niet iets niet leuk vinden als je nog neutraal bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 Lidia, als je naar je profiel gaat en daar naar 'leuk bevonden' zie je alle berichten onder elkaar die leuk zijn gevonden, en door wie. ALs je dat fijn vindt, waarom zou je ze verwijderen? En nu moet ik als een haas naar een eetafspraak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 Ik baal gewoon van mijn leidinggevende dat het zo'n hork is. Echt, dat hij op die positie is terecht gekomen. Dat kan alleen in de aannemerij. Hij komt van het hoofdkantoor en nu bleek vandaag dat een opdrachtgever zo ontevreden is over het werk van hoofdkantoor dat er ook geen werk meer naar ons komt, terwijl ze over ons toch redelijk tevreden zijn. Dus per 24 April zit mijn werk er misschien wel weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden