Peet Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Goeieavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Hardleers, gefeliciteerd en wens je een hele fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 (bewerkt) Goeie avond. Ik zit hier heerlijk aan het ijs te smikkelen. Vanmiddag weer geschilderd. Geniet er iedere keer weer van. Zo leuk. En raad eens wat. Buufje heeft me weer uitgenodigd om woensdag te komen eten. Leuk hé? 17 februari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Wat heerlijk voor je Bol, geniet er maar van! Hardleers gefeliciteerd Ietje Niet opgeven. Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Agnieta, ja soms is het voor je gevoel wel nodig om ergens iets van te zeggen. Dat vind ik ook wel weer mooi. Verder heb ik niet zoveel nieuws. Het gaat zijn gangetje. Ik geniet van het minder werken en de extra vrije tijd. En deze maand maak ik de 4 jaar vol en dan wil ik op het jaarpact zo'n mooi plaatje van Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Jemig Kate, 4 jaar al weer. Wat goed zeg. Heerlijk hé geen katers meer geen black outs, geen zware kop. Ik teken er voor. Weet je wat? Je krijgt van mij al een bos :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 ik ga een hele mooi uitzoeken Kate 4 jaar is dat zeker waard, heerlijk he! Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Zwijgen mag ook Jopie. Dat is niet per sé pesten. Dat is ook weer een oordeel. Het ligt altijd genuanceerder dan in het oordeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 De stilte tussen het spreken kan heilzaam zijn. Ik vind zwijgen wel fijn. Zo op zijn tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Ludwig, ik wist direkt wat je bedoelde want had er nog over getwijfeld. Zo van : wordt je toegewenst. Als volt. deelwoord, maar je hebt gelijk, 't Kofschip/'t Fokschaap, idd. Daar denk ik dan niet aan. Ik moet eerlijk zeggen dat er zo slecht Nederlands wordt gesproken en geschreven dat ik zelf nu twijfel aan de schrijfwijze van woorden waar ik dat vroeger beslist niet deed. Het lijkt wel of men niet meer weet wat een persoonsvorm is. Vandaag zelfs bij de ondertiteling v/h NOS journaal: aantal, gevolgd door meervoud. Zelfde geldt voor woorden als groep. Ik probeer me er maar niet meer aan te ergeren, maar als zelfs politici en andere mensen die beter kunnen weten zulke taalfouten maken, is dat wel eens moeilijk. Bedankt voor het compliment, overigens. Ik hoop dat er niet iets ernstigs in je leven aan de hand is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 En zo wordt beiden recht gedaan, spreken en zwijgen. Over d's en t's gesproken: de route, die rijdt je uiteindelijk als buschauffeur onnadenkend vanzelf Je zou kunnen zeggen het is rijd je. Hoewel ik daar ook weer over twijfel nu. Maar rijdt je geeft het juist een mooie betekenis. De route rijdt jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Ik hou van zwijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 ik doelde waarschijnlijk op andere postings dan waar jij het over had Agnieta en reageerde meer op thema's dan wie is wie, sorry. Maar in beide situaties begrijp ik niet wat het woord pesten doet, grappig hoe we toch steeds dezelfde dingen anders interpreteren. soms is spreken idd zilver en zwijgen goud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Ik vind zwijgen soms vrij lastig, maar als ik nadenk ben ik noodgedwongen stil. Wel kan ik dan schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Ging dat halfstok niet "slechts" over het roken? Ik zet het maar even tussen haakjes want het natuurlijk wel een ding, dat gepaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Nog even voor Dylan, met langzaam slapen bedoel ik zoiets. Als je heel snel rent ben je snel moe, maar als je wat langzamer gaat hou je dat langer vol. Zo is het ook met slapen. Als je snel slaapt ben je snel weer wakker. Dus eerst tot rust komen en dan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 In plaats van slapen om tot rust te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 mee eens en ik ben blij dat Rast blijft en zijn ding doet die komt er wel en wij ook he. truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Neem aan dat jullie mij hiermee bedoelen? Moet ik dingen zeggen om te steunen die ik niet herken in een situatie die ikzelf meegemaakt heb? Als ik iets zeg dan wil ik dat wel graag oprecht doen en niet om het reageren alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Maar goed, ik zal mijn stukje verwijderen en er maar niet meer op reageren.... Ja dan is zwijgen goud!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Ik ga mijn bedje ook opzoeken, het is er wellicht nog koud, maar dat zal snel veranderen. Goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Ik weet niet waar het precies over gaat, maar als je er gewoon achter staat wat je geschreven hebt zou ik het laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 ik kan niet namens anderen schrijven Peet maar ik had het zeker niet over jou. Dan had ik je gewoon bij naam genoemd hoor of jouzelf aangesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Dingen bij de naam noemen doe ik ook graag. Ik loop niet graag voor iets weg, blijkt dat het soms maar beter is om te doen, scheelt weer puntjes ook... Ik kan nu eenmaal niet reageren zonder mijn gevoelens... Ik reageer nl op herkenning,gevoel, en eerlijkheid.. Als ik een van deze niet meer kan doen is het soms beter te zwijgen ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Meld me droog af, ging weer goed, dus niet terug bij af. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden