Yvonne Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Goedemorgen frummers, tis alweer bijna half acht. Hoogste tijd om op te staan. Buiten begint het zelfs al licht te worden. Gordijnen zijn al open, koffie loopt door en thee staat te trekken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Goedemorgen, een nieuwe week.....ik heb er zin in, heb zo'n soort voorjaarsschoonmaakgevoel. Nu de verse koffie van Yvonne Ietje hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Goede morgen Von en lateren Hardleers van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Oeps, helemaal overheen gekeken, goed dat je het opmerkt Albert, straks eerst de slingers maar even ophangen. Jij en Eline trouwens ook een goede morgen gewenst natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Goedemorgen allen. En meteen weer weg, op naar het werk. Fijne dag!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 (bewerkt) Hardleers, van harte met je verjaardag, ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag en dat deze dag het begin van een mooi jaar is... ] 17 februari 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 :musicnote: :musicnote: Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is Hardleers :musicnote: :musicnote: :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 DAGPACT Albert Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 (bewerkt) Tsja dat was rommelen in de marge van mezelf... 17 februari 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Goedemorgen, Allereerst Hardleers van harte gefeliciteerd :rose: :heart: :musicnote: :) ;) :present: Alles goed hier. Gisteren was ik naar de AA. Een heel goede meeting. Ik wens jullie allemaal een hele goede week toe. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 goeiemorgen frummers. Hardleers van e. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Goeie morgen mensen. Hardleers van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaren in goede gezondheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Goeie morgen Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Wat leuk, die felicitaties, bedankt daarvoor. Het niet drinken gaat nog steeds super, heb al heel wat activiteiten ondernomen, zonder alcohol inname. Ga deze week nog 3 dagen weg en zie er eigenlijk niet eens tegen op wat betreft het niet drinken, dat is dan weer de winst van de afgelopen 6 jaar die er ik mee bezig ben. De ervaring leert mij dat ik over een paar weken, weer aan het nut van niet drinken ga twijfelen, dat is dus het moment om me weer iedere dag op het pact te zetten in plaats van 1 maal per week, Nu alleen zorgen dat ik er ben voor ik ga drinken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 negeren kun je leren Agnieta je hoeft er niet aan mee te doen. gelukkig hebben we mods om te beoordelen en weg te halen zonodig. niet aan ons dus. jij lekker herstellen van gisteren en dingen doen die jou voeden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Dagpact: AlbertAgnietaMiranda Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Hardleers Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik kan niet van die mooie slingers en taarten maken, maar het is niet minder gemeend. Fijne dag en een gezond jaar toegewensd. jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Voor zaterdag moet ik mezelf nog droog afmelden v/h dagpact. Gisteren ben ik hier niet geweest, dus ook geen dagpact. Wel gedronken, merk het meteen 's morgens. Niet prettig, ga maar weer voor 100% droog. Nu even mijn loopje doen, wordt het hoofd mss wat helderder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Ludwig, hoi, dit nwe forum ios wel handig, ik kan zien dat je hier bent, maar zie je nog liever op het rookforum. Laat je eens iets weten? Ben benieuwd, hoewel ik denk dat ik wel weet hoe de vlag er voor staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Hoi allen, Hardleers van harte gefeliciteerd. Een droge verjaardag is zeker te doen en maakt het niet minder. Wellicht leuker. Zou zomaar kunnen. Zet 'm op. Groet en een fijne dag. jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Hoi Lidia. Denk je aan het Fokschaap/ 't Kofschip 13.57 uur. Niets voor jou. En ook daar kom ik wel weer eens kijken Lidia. Ook ik heb wel eens gedoe. Veel aan het hoofd, zeg maar. Groet en ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 De vlag hangt tot nader orde halfstok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Goedemiddag allemaal, De vlag half stok Ludwig ?, Dat klinkt niet zo mooi, Toch niet teveel moeilijkheden hoop ik? Hardleers, Hele fijne verjaardag jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden