Spring naar bijdragen

Maandag 17 februari 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goede morgen Von en lateren

 

Hardleers van harte

:rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :moon:  :moon:  :moon: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk, die felicitaties, bedankt daarvoor.

Het niet drinken gaat nog steeds super, heb al heel wat activiteiten ondernomen, zonder alcohol inname.

Ga deze week nog 3 dagen weg en zie er eigenlijk niet eens tegen op wat betreft het niet drinken, dat is dan weer de winst van de afgelopen 6 jaar die er ik mee bezig ben.

De ervaring leert mij dat ik over een paar weken, weer aan het nut van niet drinken ga twijfelen, dat is dus het moment om me weer iedere dag op het pact te zetten in plaats van 1 maal per week, Nu alleen zorgen dat ik er ben voor ik ga drinken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zaterdag moet ik mezelf nog droog afmelden v/h dagpact.

Gisteren ben ik hier niet geweest, dus ook geen dagpact. Wel gedronken, merk het meteen 's morgens. Niet prettig, ga maar weer voor 100% droog.

Nu even mijn loopje doen, wordt het hoofd mss wat helderder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...