Spring naar bijdragen

Woensdag 12 februari 2014


Jaap

Aanbevolen berichten

Heb ik in ieder geval weer wat teregelen. Want sind 1,5 maand werk ik naar mening juist een schaaltje hoger.

 

Het blijven toch boeven die uitzendbureau's. En ik hou er helemaal niet van om dit soort zeikdingetjes te regelen. Maar ik snap

het wel een beetje denk ik waarom dit gedaan is, omdat ik nu een contract heb voor bepaalde tijd en als er dan op mijn huidige

werk geen werk  is moet ik alles accepteren tot 2 punten onder mijn schaal en dan is een lagere inschaling natuurlijk wel handig

voor het uitzendbureau.

 

Ik ben er vooral zo pissig om omdat ik het gevoel heb dat het zo een beetje achter mijn rug om gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Oh gezellig voor je Jaap, dat is wel gek dat ze dat zomaar doen.

 

Ik zit hier zwaar te gapen.  Ik slaap niet meer overdag these days, maar mn nachten blijven kort. Te kort. Ik was juist zo blij dat ik overdag niet meer hoef te slapen. Vanmiddag een energievretende dansles, met een lastige leerling.. ik kruip dan toch mn bed nog maar even in vanmiddag...

Ik had een zwaar symbolische droom. heel mooi landschap, in een bootje, en ik zei: goh hoe is het water hier de bocht om, ik ben voorzichtig gaan kijken, ondanks waarschuwingen en bleek het natuurlijk woest wild gevaarlijk water te zijn waar ik mezelf nog net uit kon redden.

Ik werd wakker met de gedachte: je hoeft niet voor wild woest water te kiezen, kabbelende beekjes zijn prettiger.

 

Nu eerst grote kop koffie. Daarna zie ik wel weer.

Vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Jeetje Jaap, kan me indenken dat je hiervan baalt. 

Ik ben best een makkelijk mens, maar zou me hier toch ook behoorlijk aan storen en het niet accepteren. 

Dus inderdaad achteraan gaan hoor. 

En wie weet... hebben ze gewoon een foutje gemaakt en wordt het zo weer rechtgezet. 

 

Als je het nodig hebt Otje lekker even onder zeil vanmiddag. 

 

en ook ik neem een lekkere bak koffie nu 

post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, het lekkerste kopje koffie van de dag...de eerste...ik mis trouwens een koffiesmiley in het rijtje..wel wijn en bier en geen koffie/frisje... :huh:

Net nog even alle liedjes van gisteravond aangeklikt. Niet allemaal geluisterd hoor. We hebben dus een Sinead O'Connor en Koen Wauters - lookalike onder de muziekposters :-). Ik zou het voor mezelf niet weten, in ieder geval geen Bonnie StClaire  :P

 

@Jaap: ik zou dit wel even  navragen, geen idee of ze dat zomaar mogen doen...en ook al gaat het niet om het geld, dan gaat het nog wel om jouw gevoel dat je ergens niet bij betrokken wordt wat jou wel treft. En misschien is het wel een foutje?

 

@lidia: tevreden over de uitslag van het debat? En flink omgereden voor de boodschappen?  :)

 

En nu hard aan de slag met de things to do van vandaag zodat ik later zonder schuldgevoel voor de buis kan hangen, ga het nog leuk vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lady Jane,

 

Ik zit al weer twee maanden thuis en doe nagenoeg niets. Gaat wel verandering in komen. Volgende week ga ik - wéér - vrijwilligerswerk doen bij de Voedselbank. Ik vrees dat ik nooit meer uit dat circuit zal komen. Dat deprimeert me. Ik ben inmiddels zevenendertig en heb weinig talenten; fysiek noch mentaal. De kans op een fatsoenlijke betrekking/reguliere baan wordt steeds kleiner. Ouch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kurkdroog,

wat denk je nu? Dat ik al flink ben omgereden voor de boodschappen, terwijl het debatpas om 03.00 uur was afgelopen?

Leuk dat je er naar vraagt, houdt me bij de las, maar zit nu met m'n ontbijtthee (altijd 1 liter) achter de pc, om toch maar een beetje op te schieten. En dan snel yoghurt met muesli. Douchen hoeft niet, want mo, komt de nwe kraan. Wel even op de weegschaal gestaan en haleluja, de (ruim) 1 kilo die er door de zuipdagen aan was gekomen, is er weer af. Dat geeft de burger moet en al helemaal omdat ik na het stoppen met roken niet ben aangekomen, juist ietsje afgevallen.

O ja, de uitslag was niet naar mijn zin, want ik vind dat "deze" minister niet de juiste man voor deze post is, hij kletst te graag.

Kijk ik doe dat ook, maar als ik er iets uitflap heeft dat geen (grote) gevolgen, maar hij gaat over de veiligheidsdienst.

Het is dat de coalitie hem niet heeft laten vallen, logisch, dat had ook het einde v.d. regering kunnen zijn en de kleine Chr. partijen ook niet, maar alle overige partijen samen hebben een motie van wantrouwen ingediend. Zoiets blijft toch aan je kleven.

Ondanks alle extra schorsingen, die een slecht teken zijn, heeft hij het dus wel gered en er ook wat van gehoord, mag ik hopen.

 

Wat betreft omrijden, ik heb al van alles bedacht om te combineren met een kleine wandeling, vanwege de zon, maar het weer gaat veranderen en straks gaat het regenen, dus ga ik recht op mijn doel af: de discount. Die zit pas in een nwe winkel, dus ik weet er nog niet zo goed de weg en doe dus maar of ik niet weet waar de wijn staat.

 

En ja...het pakje is er: om 9 uur moest ik er even uit en bedacht dat dat de tijd is dat de post vaak komt en ja hoor. Ik uit het doucheraampje gevraagd of hij het achter het huis wilde leggen en weer 3 uur geslapen.

Ik slaap zo diep en lang, niet te geloven, maar langzamerhand voel ik dat ik wat energie krijg.

Dat was bij mijn vroegere stoppogingen wel anders en lees ik hier ook vaak. Kun je zien dat het lichaam er toch beter op wordt als je alcoholloze periodes inlast. Als het slecht gaat met je lever helpt het niet te minderen, dus i.p.v.  bijv. 6 gl. p/dag 2 gl.

Dan moet je helemaal stoppen, in ieder geval voor een maand.

Dit even ter lering en vermaak van mensen die zich hier nog niet hebben aangemeld, maar wel meelezen.

Dat heb ik ook lang gedaan, want het is een hele stap om toe te geven dat je een alc. probleem hebt. Pas dan kun je er wat aan gaan doen, wat niet betekent dat je dat dan ook direct doet. Het blijft uiteindelijk een verslaving die jou de baas is.

Het omkeren valt lang niet mee.

O ja, ik moet me nog op het dagpact zetten, dat is ook niet meer wat het geweest is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...