eline Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Goedemorgen en Nooitmeer gefeliciteerd!!!!! :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Ik was gister bij de verslavingsarts en dat was heftig, een aardige man daar lag het niet aan, begripvol ook. Maar tjonge jonge als je jezelf dan hoort vertellen over het drinken is dat best confronterend. Het klinkt zo berekenend en achterbaks. Ik krijg eerst ook geen refusal, ik moet een soort emotiedagboekje bijhouden. Wel ga ik vandaag met AD beginnen, er lijkt toch wel sprake te zijn van een depressie. Ik wil het maar bekijken als een soort frisse start.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Van harte Nooitmeer! Prettig weekend allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 (bewerkt) Goedemorgen mensen. Weekend.... heerlijk. Het regent, dat dan wel, maar altijd beter dan gladheid en smurrie van smeltende sneeuw en noem maar op Nooitmeer van harte, hoop dat je een fijne verjaardag hebt. En kom je hier rond een uur of tien even taart brengen??? Eline, dapper dat je het gesprek en de confrontatie met jezelf bent aangegaan. En ja, een frisse start, dikke pluim hoor. 1 februari 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 En natuurlijk staan de koffie en thee inmiddels klaar: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Taart ja lekker...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Mooi, ik ga boodschappen doen...... Nederland slaapt nog als ik naar de drukte hier kijk en als ik naar de huizen aan de overkant kijk.... luilakken hahahaa. Luitjes, lekker slapen voor nu. En straks rustig wakker worden hoor. Koffie en thee staan in de thermoskannen. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 (bewerkt) Goeie morgen allemaal. N. Meer van harte gefeliciteerd. :rose: :rose: :rose: :present: :present: :present: :present: :present: Eline natuurlijk is dat confronterend, wij zijn altijd zo gewend om stiekem te drinken. Als je het verteld tegen iemand moet je je over een grote drempel heel zetten. maar je hebt het toch maar gedaan. Heel knap. Misschien lukt het je ook met een dagboek. Zo ik word dadelijk om 11 uur opgehaald om te kijken naar een nieuwe keuken. Spannend hoor mensen. Hoop vandaag iets te horen van Sowhat. 1 februari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Nou keuken kijken gaat niet door vandaag. De goeie man moest invallen voor iemand die ziek is geworden, dus het wordt maandag. De man vond het zo vervelend maar ik heb hem gezegd dat ik het niet erg vind. Kan altijd dat er iemand ziek wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 goedemorgen.... hier regen regen en nog eens regen ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Goeie morgen Toine. Hoe is het nu met je? Gaat het weer wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Goedemorgen allemaal, wat een rotweer zeg! De honden willen naar buiten maar de baas heeft geen zin, hoe los ik dat nu weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Goedemorgen, Dagpact: Hardleers Fijne dag, en de felicitaties voor Nooitmeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 hoi bol, ja hoor, ben weer fris en fruitig. niet meer grieperig en mondje is genezen, heerlijk. een onsteking in je mond kan je echt depri van worden alles goed met u... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Nooitmeer jarig dat klinkt dramatischer dan het is. en goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Ja hoor Toine hier alles prima. Beetje regen hier maar dat mag de pret niet drukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Hey Sowhat hoe is het nu? Een beetje over de ergste pijn heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 (bewerkt) Goede morgen, Nooitmeer van harte dank aan Yvon Gisteravond uit eten geweest met Will en schoonouders. Haar vader was jarig. Dagpact: Hardleers Albert fijne dag 1 februari 2014 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Een hele goede morgen, Nooitmeer, Gefeliciteerd , Heeft het gesmaakt gisteren Albert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Ja was lekker Rapilos, we waren bij een chinees restaurant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Het is druilerig weer. Maar ik heb toch al een fikse wandeling gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Goede morgen, Dagpact: Hardleers Albert Tatum Nooitmeer: gefeliciteerd. En een prettig weekend voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 http://youtu.be/8oT8pUqR0L8 leuk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 http://youtu.be/kP1txn8UNXA niet normaal.... echt even afkijken zweet breekt me uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje65 Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 Auw..auw.....kijk liever je muziekfilmpjes hoor Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2014 begrijp ik...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden