wimmelt Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 DAGPACT; AgnietaAlbertHardleersMaxiSmoothie Wimmelt Mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Zo, belde net de tandarts omdat er een tand getrokken moet worden, kan ik nu al terecht. Das mooi. Verder ben ik net weer gebeld door de d.a. en heb maar opgepakt omdat ik dat toch beter vond. Weer eens uitgelegd dat ik dit zo niet meer wil, en nu gaan ze het eindelijk serieus nemen is beloofd. Nu maar kijken of dat ook gaat gebeuren. Nu op naar de tandarts Jippieeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Zit op de bank en dat is het dan ook......Ietje waar ben jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Goediemorgen. Tikfout, ach klinkt wel leuk. Bol, goed gedaan, ik ben trots op je! Nu nemen ze je misschien serieuzer. En sterkte bij de tandarts. Eline en Maxi, zet hem op! Voor jezelf, omdat je het waard bent. Ik ga aan de stofzuig. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 nog iets leuks te vertellen.... ......... beetje grieperig, dus.... bleh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Ja goediemorgen haha. Die houden we erin. Och Toine, je bent wel aan de tobjes. Sterkte man. Oh ja, stofzuigen. Agnieta zet nog wel een leuk muziekje op voor je. Niet teveel he Ag, anders zien we je niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 tsja "bekkie"is inmiddels helemaal over, gelukkig, maar nu dus grieperig.... ach ja, overleven we wel weer... sta op en doe een dansje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Ja Kate ik hoop inderdaad dat het nu verandert bij de d.a. Dit is zo niet leuk werken. Zo tand eruit, ikke blij. Heb gelijk maar besloten om bij deze tandarts te blijven. doet alles toch een stuk voorzichtiger. Vertelde dat de andere tandarts een keer een kies getrokken heeft zonder verdoving, omdat deze ook flink ontstoken was. Daar keek ze van op omdat je dat toch vaak eerst moet proberen. Dat is dus de rede waarom ik over gestapt ben. En het is allemaal perfect gegaan dus zei tegen haar dat ze geslaagd is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Nee hoor Aggie het is nog verdoofd, maar beter even wat pijn dan constant veel last hebben van die kies. Ja dat hoor je meer dat mensen bang zijn voor witte jassen. Toch nare ervaringen mee gemaakt dan. Ik was heel bang voor de tandarts omdat ze vroeger altijd boorden zonder verdoving en ze zitten bij mij heel gauw op de zenuw. als kind heb ik daar hele nare herinneringen aan, maar ik heb op een cursus gezeten met een tandarts en die heeft me er helemaal overheen geholpen. Zo ik ga eens wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 plaatje moet nog....... heb zo geen zin om weer terug te gaan. heb ook zo een witte jassen syndroom woahh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 denk het wel.. ga zo maar eens bellen voor een afspraak. kan mij altijd zo zorgen maken om dingen, terwijl achteraf het altijd mee valt hoe dom, aard van het beestje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 klopt.. altijd dat doem denken jezelf leren dat het glas half vol is bla die bla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 http://youtu.be/NZdz0n7uFh0 ben verliefd.... wat een lach... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 is het glas vol, drink ik hem te snel leeg hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 we houden het forum in leven he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 http://youtu.be/8JiwQp9COdc einde is zo goed.. hi hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 ach ja ag.... zie dit af en toe als een soort facebook of watch app van een echt forum is deze al lang geen sprake meer van, vind ik en wie ben ik he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 http://youtu.be/x5CcFFlgre4 hi hi val echt van mijn stoel............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Denk dat veel mensen gewoon overdag werken, 's middags een aantal rusten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 http://youtu.be/m14f3ApSEQA zit altijd te janken bij dit soort filmpjes ben een zeepneus.. ha.. gemiste kansen.. ga sporten... latersssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 sporten, toch maar niet.. te zeikedepiepjes.. ja ja.. zwak.. hatsjoe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 hier macaroni...joepie dat geile kaas erbij jippie.... alles verveelt mij op dit moment takke vreten ha dan maar een dansje.. hoera.. http://youtu.be/L7RRLC5slLo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Hoi Wijfie hoe gaat het, nog zo down? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden