bolletje Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 (bewerkt) Ik zie er ook vreselijk tegenop om windows 8 te gaan gebruiken. Ben toch al geen lezer, maar we moeten er dadelijk toch allemaal aan gaan geloven heb ik gehoord, windows 7 gaat helemaal weg. Rapi. kanjer van me. 28 januari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Het is wel een heel gezoek in het begin Bol. Oh, ik hoor je nu al vloeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Zo werkt dat niet Bolletje. Dat zijn pure paniekopmerkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Kate ik vloek nooit Ja Dylan daar heb ik ook aan gedacht maar het zeggen mensen die meer verstand van de pc. hebben dan ik. Maar het is geen rede voor mij om het op een zuipen te zetten (grapje). We zien het wel, we moeten toch met de tijd meegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Ja en dan koop je windows 8 en verschijnt een maand later weer iets anders. Ik denk altijd maar, zolang het werkt, werkt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Je moet het zo zien Bol, oude zaken maken vaak plaats voor nieuwe maar dat betekent niet meteen dat het oude niet meer werkt of ondersteund wordt. De Volkswagen kever wordt ook niet meer gemaakt maar je kunt er nog prima in rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Betreffende vriend blijkt sindsdien al tientallen jaren in de VS door te zijn gegaan met dat vrije leventje. En voor ik er erg in had was ik weer terug op een houten veranda onder de tropenzon, temidden van een zee van rinkelend glaswerk. Hahaha, Fear and Loathing in Florida, of is het California? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 En anders nemen we toch gewoon de boot? Hahaha, zo is dat! Maar om wat preciezer te zijn: WIndows 7 wordt nog ondersteund tot 2020. De huidige versie van W8 tot 2023. Dus zoveel verschilt dat niet eens. Daarbij moeten we nog maar afwachten of W8 net zo'n succes wordt als W7. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Das al een hele geruststelling Dylan, en tegen die tijd zit ik in het bejaarden tehuis, en misschien niet meer in staat om achter de pc. te zitten, wie weet. Kom ik ga weer wat doen en hoop dat ze me gauw bellen voor het uitzoeken van een nieuwe keuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Nou Bol, roep dat niet te hard. Mijn moeder is bijna 87 en heeft nog niet zo lang geleden nog een nieuwe laptop aangeschaft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Ja Dylan maar dan heb je het ook over de echte doorzetters. Dat zijn zo van die mensen die nooit te lui zin om ergens aan te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Mogguh lijsters, ik neem ook 'n nieuwe laptop, niet voor niks, deze lazert er steeds uit. Is nog maar 8 jaar! Net 'n heel bericht getypt, gepost, weg! Enfin, ik zit bij 'n heel leuk en 'n heel goede computerzaak, zeer ter zake kundige jonge buffs met 'n eigen zaak. Deze ouwe knar laat z'n the works toppie mooi "downgraden" tot windows 7, no extra cost, hun advies. Verder: hou 't zo droog als jullie willen, gewaardeerde medestrijders. Ik ga snert maken. Eerst met de hond naar de slager, voor beide 'n feessie. De kokert/vretert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Heeee vretert, hoest met onze ouwe zuipschuit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 En van die snert wil ik ook wel wat, lekkerrrrrrr. Ik moet nog zo wennen aan de nieuwe lay-out van het forum. Te lang niets mee gedaan zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Heel goed, Bammie, blij jou weer 's te zien! Bejje op vakantie geweest ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Nee Hadje, een nieuwe verslaving...Candy Crush en wat meer werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Ja Akelei, wilde eerst even reageren op alle felicitaties. En het draadje vinden lukt nog wel. Mag ook wel na zoveel jaren frummen, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Candy crush???? Sta je allemaal snoepjes tot moes te slaan ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Ja heerlijk, bam, bam, bammmm. Maar ja, blijf ik dan weer hangen op zo'n level. Bij mij kunnen dat soort dingen nooit es normaal. Helemaal geobsedeerd, gek he? Haha. Heb nu sinds kort een mobiel met internet. Ben ik aan het wordfeuden....ook weer zoiets. Fran wil soms mn telefoon al in de sloot gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 (bewerkt) Akelei, je laten opjagen is nooit goed. Gebeurt me nog regelmatig. Weer ff tot tien tellen en dan pas weer iets doen. 28 januari 2014 bewerkt door BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Ja heerlijk, bam, bam, bammmm. Maar ja, blijf ik dan weer hangen op zo'n level. Bij mij kunnen dat soort dingen nooit es normaal. Helemaal geobsedeerd, gek he? Haha. Heb nu sinds kort een mobiel met internet. Ben ik aan het wordfeuden....ook weer zoiets. Fran wil soms mn telefoon al in de sloot gooien Dan heb je geluk, sommigen gooien de partner er achter aan Alles goed met Bam? BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Hahaha, zeg maar tegen Fran dat ze dat lekker moet doen als het de spuigaten uitloopt. Ik ga om varkenspootjes. Doeoeg. BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Aloha!! Ha Die Bam! Leuk je hier te zien Niets te melden verliefd BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Haha, lekker stel. Doei doei allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 niets te melden noemt ze dat hello en goodbye dan maar weer Bammie tot je volgend verslag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden