Spring naar bijdragen

Zondag 26 januari 2014


Marc

Aanbevolen berichten

Jopie in onderbroek en t-shirt buiten...zie het zo voor me....ben een beelddenker

Agnieta hoop dat het met je zoontje goed gaat en jullie kunnen genieten van de tijd die jullie met elkaar doorbrengen,

 

Volgens mij is het ook een mindset die maakt dat je de kou in meerdere of mindere mate ervaart...ik zal zo even testen en met blote voeten door de sneeuw lopen en het niet echt willen voelen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, explorer is er eigenlijk alleen nog maar om Chrome of Firefox mee te downloaden :)

 

Verder is het gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur. Beide ( Chrome en F'fox) hebben verschillende  gebruiksmogelijkheden, maar de meeste mensen zullen die niet gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was bijzonder, bewust je voeten neerzetten in de sneeuw en lopen en dan voelen hoe het voelt....nu weer binnen en de opwarmfase is haast wat pijnlijk met tintelingen en kleine pijnscheutjes. Was leuk om te doen.

Geeft me het gevoel wat ik ook wel heb als ik nog een flink eind moet fietsen en het begint te stortregenen en je wordt tot op de laatste draad doorweekt.

Een intens gevoel onderdeel te zijn van een heelal....En dan thuiskomen en intens gelukkig en dankbaar voor een warm huis, droge kleding....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hottentot..., eerlijk zijn kun je alleen zelf. Net als jezelf neersabelen. 

Een ander kan jou ook neersabelen, maar een ander kan jou niet eerlijk doen zijn.

Als iemand mij zou willen helpen eerlijk te zijn, dan weet ik, als ik wil, wel een manier

om diegeen te laten denken dat ie me helpt en dat ik eerlijk ben. Da's niet eerlijk.

 

Gewiekst zijn we allemaal wel in meer of mindere mate.

Eerlijkheid is een door een afspraak met jezelf en Jezelf (je geweten) ontstane toestand.

Helemaal privé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...