eline Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Jopie in onderbroek en t-shirt buiten...zie het zo voor me....ben een beelddenker Agnieta hoop dat het met je zoontje goed gaat en jullie kunnen genieten van de tijd die jullie met elkaar doorbrengen, Volgens mij is het ook een mindset die maakt dat je de kou in meerdere of mindere mate ervaart...ik zal zo even testen en met blote voeten door de sneeuw lopen en het niet echt willen voelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 juist wel willen voelen Eline, anders voel je niet hoe lekker het kan zijn en na afloop dat tintelen ook. zo gaat vuurlopen ook meis, erge kou en erge hitte de andere kant van dezelfde spiegel en soms au dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Ooops I did it again het is me gelukt, word nog wel es wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Jopie, explorer is er eigenlijk alleen nog maar om Chrome of Firefox mee te downloaden Verder is het gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur. Beide ( Chrome en F'fox) hebben verschillende gebruiksmogelijkheden, maar de meeste mensen zullen die niet gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Leuke site Albert. Kun je wel aardige dingen mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Ik schiet geen barst op met mijn leerplan van vanochtend. Grrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Dat was bijzonder, bewust je voeten neerzetten in de sneeuw en lopen en dan voelen hoe het voelt....nu weer binnen en de opwarmfase is haast wat pijnlijk met tintelingen en kleine pijnscheutjes. Was leuk om te doen. Geeft me het gevoel wat ik ook wel heb als ik nog een flink eind moet fietsen en het begint te stortregenen en je wordt tot op de laatste draad doorweekt. Een intens gevoel onderdeel te zijn van een heelal....En dan thuiskomen en intens gelukkig en dankbaar voor een warm huis, droge kleding.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Wat moet je doen Dylan? Hots waar zou je dan eerlijk over willen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Ik MOET niks Eline, maar probeer momenteel PHP onder de knie te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Hier sneeuwt het al weer. Blijkbaar een nog niet door buien-radar ontdekt buitje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Fijn dat het niet MOET en hoop dat het je lukt (wat het ook moge zijn ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Hier stralend weer, -6, de stappers aan en even wandelen....tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Hottentot..., eerlijk zijn kun je alleen zelf. Net als jezelf neersabelen. Een ander kan jou ook neersabelen, maar een ander kan jou niet eerlijk doen zijn. Als iemand mij zou willen helpen eerlijk te zijn, dan weet ik, als ik wil, wel een manier om diegeen te laten denken dat ie me helpt en dat ik eerlijk ben. Da's niet eerlijk. Gewiekst zijn we allemaal wel in meer of mindere mate. Eerlijkheid is een door een afspraak met jezelf en Jezelf (je geweten) ontstane toestand. Helemaal privé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 nadal verloren.. een verassing.. jammer van zijn blessure, maar toch heeft wawrinka verdient gewonnen, gun het hem ook wel.. ach ja even een feitje tussendoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Verdorie ja Toine, half 10, was het vergeten. Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Wat is dan in jouw ogen een alcoholist Hot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Succes Wijfie, geniet er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Dagpact:AlbertMiranda Wimmelt mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 lafheid.......? ................... ? geen reactie verder hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 http://youtu.be/4hChr7buPhI hi hi......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Zo ik ben nog steeds thuis. Niets gehoord dus zal het werken vandaag niet doorgaan. Nu ga ik wat zitten gamen, ben klaar met poetsen en het is zondag dus rustdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Merkwaardige gang van zaken Bolletje. Persoonlijk zou ik daar niet blij mee zijn. Kan een keer per ongeluk gebeuren zoiets maar blijkbaar komt dit vaker voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 wat voor een games doe je boll? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Dylan, Nu we vandaag toch bezig zijn met 'klassieke' muziek heb ik nog wel iets: http://www.youtube.com/watch?v=EikcDJppWbg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden