toine Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 gewoon kleine paniekaanval.... ben je te druk in je hoofd... is normaal hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Ik zit net te denken Rap.. Wat moet ik hier nou weer mee. Of wat kàn ik hiermee. Al heb ik dat wel vaker trouwens... Beetje paniekerig ben ik dan en vreselijk onrustig. Ik bedoelde, misschien kan je het de volgende keer dan een beetje relatieveren, als je weet waar die angst vandaan komt, Zo van, ik heb die angst of paniek nu even, maar weet waar het vandaan (kan) komen. Dat is dan maar even zo voor nu, ik weet dat het weer over gaat. Maar goed, misschien heb je hier ook niets aan, al zou mij die gedachten wel kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Agnieta, voor het zelfde geld heeft het helemaal niets met drank te maken. Wie staat er nu graag in een lange rij voor de kassa? Of wordt graag aangesproken door mensen waar je even heeeelemaal geen zin in hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Het lijkt wel een Pavlov reactie Agnieta, en ik meen dat ik pas las dat je ook met dat roken wilt stoppen? Onbewust reageer je misschien ook daarop dan? In elk geval heb je het weer gered voor nu. Ik moest een nieuwe lange afspraak maken bij de tandarts. Hij gaat proberen beide kiezen op te lappen en als dat niet lukt, worden het kronen t.z.t. Dochter wilde gaan shoppen en ik mocht mee. Dus kwamen we beiden met zo'n bruine papieren zak thuis vol koopjes van die Ierse HM, leuk! Minder leuk is dat ze straks thuis hier gaan indrinken en dan met de laatste trein naar Amsterdam om te stappen. Hoor ik net. zennnnnnnnnnnnnnn en de kunst van het loslaten weer dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Goeienavond mensen. Dank je jopie. Hondje houdt mij toekomstgericht. En werk. Verder lijk ik in een wachtkamer te leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Ja Agnieta los moeten laten waar je van houdt is soms niet te doen en toch.......... en evenzo als de donkerte op haar donkerst lijkt is daar altijd weer die nieuwe dag mooie tektst kreeg je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Goeie avond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Wat een sombere dag vandaag dacht ik bij thuiskomst, en dan wordt je ineens geconfronteerd met het overlijden van de moeder van één van de vrienden van je zoon, jong véél te jong, al langer ziek maar toch wordt ik er volledig door verrast. Mijn dag kan niet beroerder afgesloten worden...............Gelukkig heb ik hier geen dranklust van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Ja dat zijn de juiste woorden Sowhat, droevig héél droevig. De stemming is hier behoorlijk down..........maar dat mag ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Wow, kijk even buiten, alles plotseling wit hier Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Beste allen. Welterusten voor straks en houd het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 (bewerkt) Trusten N. Meer. Slaap lekker en tot morgen 23 januari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Net als de stilte in de mist vandaag Ook zo'n wow-ervaring Goedenavond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 ik heb slaapkamerarrest mijn kamer is gekonfiskeerd mocht nog net mn film afkijken Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 (bewerkt) Pompidompiedom (is al een heel oud nr) Net terug uit de late Bakkie, muziekje Morgen weer de vroege in Life's good! 24 januari 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 OK. Komende weekend uitnodiging voor een ep-release Weekend daarop uitgenodigd voor een feestje En wel, bij en door mensen, die compleet nieuw zijn Nah ja, tot nu één of tweemaal ontmoet Wel met drinken en roken Dus ik zal me wellicht wat ongemakkelijk voelen In de eerste situatie kan ik me nog enigzins verdekt opstellen Dat zal in het tweede geval al minder vanzelfsprekend zijn Dus ik denk dat ik de knuppel maar in het hoenderhok gooi En out of the blue erin stap, zonder wat dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 (bewerkt) En als ze me saai vinden hebben ze pech Take it or leave it (als ik het maar niet van mezelf vind/denk) 24 januari 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Niet gaan ook overwogen Maar das geen optie meer Ontzeg ik mezelf weer alles En voor wat?!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden