Yvonne Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 De gordijnen nog dicht, geen koffie en geen thee nog? Pfffff, latertje vanmorgen dus. Ik ga snel zorgen voor een lekker bakje. Goedemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 O jee Marc en Yvonne hebben beide een draad geopend, 6.50 en 6.51..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Ontbijt bij Marc en koffie bij Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Goedemorgen Eline, tsja, Marc was net effe later. In ieder geval is de koffie inmiddels doorgelopen en is de thee getrokken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Jij ook een goedemorgen AR. Luitjes, ik ga afsluiten hier. Hoop te doen. Maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Goedemorgen. Een mooie dag iedereen. Wat mij betreft nuchter. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Hier ook weer een dag heel nuchter doorbrengen, dat is ieder ochtend een streven. Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Ik ga zo weer werken. Fijne dag kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 goeiemorgen frummers. ik mag zo door de regen naar de tandarts. 2 tanden afgebroken en er staat nog maar weinig overeind, dus benieuwd wat deze nieuwe dag gaat brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Goede morgen DAGPACT Albert Hardleers fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Vervelend Jane, die afgebroken tanden, ik hoop dat de tandarts die nog kan repareren, Dat is in ieder geval de snelste oplossing. Vandaag een drukke dag, vrij maar alles in orde maken voor een weekendtrip dit morgen gaat beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Goede morgen, na een terugval in de vakantie in de zon moet ik weer veel leren! Ik ga er weer voor! DAGPACT Albert Hardleers Wimmelt fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Nou het ziet er naar uit dat ze me weer eens niet komen halen. En ik bel ook niet meer. Ga de keuken poetsen. Diepvries schoon maken enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 goedemorgen allemaal. nieuwe dag, nieuwe ronden en nieuwe kansen fijne dag all.. gaat weer iets beter met mijn bekkie, dus ga voorzichtig wat sporten toedeledoki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Goedemorgen allen. Ik sta nog steeds droog, hoewel ik gisteren voor het eerst sinds 25 dagen (tegelijk met drinken mee gestopt) heb geblowd. Behoorlijk eng, want ik ben er net zo verslaafd aan als aan drank en heb de ervaring dat als ik eenmaal begin het hek van de dam is. En het hangt bij mij ook altijd samen met drinken, alsof ik dan ineens zwak ben en beide weer moet gaan doen. Ik doe het ook altijd samen: als ik drink blow ik ook altijd en als ik blow drink ik vaak ook (of ik ga weer drinken). Ik heb me goed voorgenomen dat het bij deze ene moet blijven en ik weer verder moet gaan zoals ik bezig was. Ik denk dat ik het moet kunnen, heb me zo sterk gedragen de laatste 25 dagen: helemaal gestopt met drinken en blowen en veel gesport. Toch ben ik bang... Wens me succes en zeg me dat ik het kan (en vooral dat ik het MOET DOEN!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Hoi Nooit Meer, Je speelt met vuur he. Waarom??? Maar het is nog niet te laat. Stop meteen weer. Je hebt bewezen dat je het kan. Maar je maakt het jezelf wel erg moeilijk op deze manier. Veel succes. Maar je moet het zelf doen. Hanneke RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 (bewerkt) N. Meer, het gevaar zit er dan in als je met blowen doorgaat, je daar veel meer van gaat nemen, omdat je toch in een soort roes wilt komen. Je wordt in ieder geval veel losser en de kans dat je dan toch gaat drinken, veel groter. Ik zou proberen om met de alc. en met blowen te stoppen, anders blijft het toch heel moeilijk voor je. Succes. Goeie morgen Gewoon Doen. 23 januari 2014 bewerkt door bolletje RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Ja Bolletje, dat klopt. Van blowen ga ik weer drinken en van drinken ga ik weer blowen. Vandaar dat ik wel met allebei moet stoppen. Aan beide ook even verslaafd: als ik niet oppas doe ik het iedere dag en steeds vaker. Máár ik was dus 25 dagen broodnuchter... dus ik ga gewoon weer door!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 wat een somber, pleuris weer.... regen, wind en koud en schemerig.... openhaardje aan is dus geen verkeerde optie agnieta gewoon rustig uitzieken en bijkomen van alles ha jopie, alles goed verders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Nooitmeer, ik zou bijna zeggen, jammer dat het je lukte, want de stap naar weer (en meer) is nu wat vervaagd. Wat moest je jezelf bewijzen?en wat voegde die ene dan toe? Ik begrijp het niet; wat Hanneke zegt: je speelt met vuur. Zag die ene als een soort van beloning. krom he; ik ben zo goed zonder, dat ik nu wel weer mag. velen gingen je voor en velen vielen terug. Ik hoop dat je het kunt laten bij die ene, en anders maar een andere naam zoeken Afentoeéén RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 wat ik nog het ergste vind van shag roken... zit je net lekker tv te kijken, alles klaar en gedaan. trek je dat laatste geile vloeitje eruit.... en je wist dat je moest halen, maar dacht er ligt nog wel ergens. moet je toch nog even naar de benzinepomp voor die ************************** vloeitjes ahhhhhhhhhhhahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaahh :face-icon-small-shocked: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Daarom heb ik altijd wat vloei liggen van een soort waar ik een hekel aan heb. Naast de dubbele hoeveelheid aan voorraad die ik nodig heb voor de aanwezige shag natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Een hele goede middag allemaal, Agnieta, Je kan beeldend vertellen Zag het allemaal voor me , Tweede nachtdienst zit erop. Alweer een uur uit bed Voel me nog steeds een beetje slaperig, maar kon niet meer slapen. Vanavond naar yoga, en dan meteen na afloop naar bed En inderdaad, somber, grauw weer vandaag Ga, de was maar opvouwen,geeft afleiding. Net koffie gedronken. Zo raar, doe ik normaal alleen sóchtends, Je raakt zo raar uit je ritme. Weet na een nachtdienst nooit precies wat en wanneer te eten bijvoorbeeld. Nou ja, als dat al mijn problemen zijn, dan valt het nog wel mee he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Dat kan heel goed Agnieta, dat je de situatie gelinkt hebt, aan hoe het altijd was. Misschien helpt het voor de volgende keer, nu je weet waar die angst vandaan kwam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden