Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 januari 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Je moet ook wel veel van jezelf Aak. En ja het zou allemaal wel heel goed zijn.

Maar he, gezwommen vandaag, dat is toch heel knap. De rest dan maar even een beetje verbeteren?

Een beetje is beter dan niets. En wat een beetje is, daar zit dan wat rek in voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het bejaardentehuis kun je straks met die oudjes echte kaarten neerleggen :D

Mijn vader begon vroeger de dag meestal met een potje patience. Zo'n rust had die man.

Maar niet de hele dag door, en rsi bestond ook nog niet.

Een soort van vaste routine had hij. Ik vond het fijn dat hij thuis was. We spraken niet veel, bij elkaar zijn was genoeg.

Eigenlijk verdwijnen je ouders nooit. Als ze pas dood zijn is er een gemis en verdriet.

Maar later zijn ze altijd oproepbaar, in je herinnering en in je gevoel.

Zo is het tenminste voor mij. Het doet geen pijn meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er ook weer!

Akelei, wat goed dat je bent gaan zwemmen. Ik ga donderdag. Mocht je een rollade in badpak zien dan ben ik dat.

Net voor het eerste Yoga gedaan, dacht dat het iets makkelijker was ....pff

Stoppen met roken moet ik ook zekers doen maar nu eerst dag 2 vieren met water! Heb het overleefd, de winkel is net dicht.

Jen hoe is het met het hondje?

Sowhat, paarden vind ik zo groot dat ik er bang voor ben. Wel mooi om te zien maar wel op afstand hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag forummers,

Vanavond heb ik pas gelezen dat Lytse niet meer leeft. Haar naam staat in mijn geheugen, voor altijd. Haar berichten hier op dit forum hebben velen goed gedaan. Mij ook. Ik ben er stil van en heb tranen in mijn ogen. Als ik alleen al 'mijn' 'draad' terug lees en de 'dagdraad' van 6 december... Ze heeft zoveel wijze, lieve, persoonlijke, invoelende etc. dingen hier geschreven. Een goed mens moet dat geweest zijn. Ja, haar naam zal ik niet vergeten.

Vr.gr. Josje

bewerkt door JosjeMike
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...