Kate Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Nu wil ik jou ook steeds aaien Sowhat, door die opmerking laatst van, ik dacht Akelei. Boven dat malle gebit zit een heel zachte neus. Dat zag ik eerder niet. En ach die oortjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Je moet ook wel veel van jezelf Aak. En ja het zou allemaal wel heel goed zijn. Maar he, gezwommen vandaag, dat is toch heel knap. De rest dan maar even een beetje verbeteren? Een beetje is beter dan niets. En wat een beetje is, daar zit dan wat rek in voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 In het bejaardentehuis kun je straks met die oudjes echte kaarten neerleggen Mijn vader begon vroeger de dag meestal met een potje patience. Zo'n rust had die man. Maar niet de hele dag door, en rsi bestond ook nog niet. Een soort van vaste routine had hij. Ik vond het fijn dat hij thuis was. We spraken niet veel, bij elkaar zijn was genoeg. Eigenlijk verdwijnen je ouders nooit. Als ze pas dood zijn is er een gemis en verdriet. Maar later zijn ze altijd oproepbaar, in je herinnering en in je gevoel. Zo is het tenminste voor mij. Het doet geen pijn meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 ik probeer een documentaire op canvas te bekijken,maar heb eigenlijk helemaal de concentratie niet. Pff. Wiebelig zou jopie zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Hondje is er, en is een schatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Ik ben er ook weer! Akelei, wat goed dat je bent gaan zwemmen. Ik ga donderdag. Mocht je een rollade in badpak zien dan ben ik dat. Net voor het eerste Yoga gedaan, dacht dat het iets makkelijker was ....pff Stoppen met roken moet ik ook zekers doen maar nu eerst dag 2 vieren met water! Heb het overleefd, de winkel is net dicht. Jen hoe is het met het hondje? Sowhat, paarden vind ik zo groot dat ik er bang voor ben. Wel mooi om te zien maar wel op afstand hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Hondje houdt wel van mijn huishouden denk ik. "Hier mag gesloopt worden!" hoor ik haar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 hahaha, heeft ze al brokken gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Ik zag eens een paard galopperen op het strand. Een ruiter hing er min of meer over. Je zag het wit van de ogen. Van het paard dus. Ik denk dat we eerder van mensen bang moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Dank je akelei. Hihi jippie, nee, ze weet niet waar te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Even een andere vraag tussendoor... als je even weg bent van je pc....hoe kun je dan de nieuwe berichten meteen zien? Ik ga eerst een pagina terug, dan weer naar de recente pagina en naar beneden scrollen. Denk dat dit toch makkelijker kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Hahaha Jen , dat is waar. Je hebt toch ook van die paarden therapieën? Dan leert het paard jou wat voor een type je bent. Leuk hoor zo een klein hondje! Lekker enthousiast beessie begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Gewoon op F5 drukken Jippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Ik denk dat dat nog komt, Jippie. Ze is vooral onderzoekend nu. Mijn voorgaande opmerking had eerder met de erbarmelijke staat van mijn huishouden te maken :-) Nieuwe berichten: gewoon browser refreshen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 is overgeschakeld naar "overspel". Meer het soort van entertainment tv dat mijn gedachtes af en toe kan vangen, Zonde van de tijd maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Hahaha Jen veel plezier! Dank je Dylan, dat gaat het een stuk makkelijker maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 zo hee, eindelijk bijgelezen. heerlijk saunadagje gehad en helemaal rozig op de bank nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Geniet er lekker van! Ik ga zo slapen, ben moe van die korte nacht. Hoop dat ik vannacht beter slaap. Fijne avond allemaal en trust voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 vertederend: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Slaap lekker allemaal. Heel drukke dag achter de rug. Maar voelt fijn om productief te zijn. Nu nog even een thee-tje om te ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JosjeMike Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 (bewerkt) Dag forummers, Vanavond heb ik pas gelezen dat Lytse niet meer leeft. Haar naam staat in mijn geheugen, voor altijd. Haar berichten hier op dit forum hebben velen goed gedaan. Mij ook. Ik ben er stil van en heb tranen in mijn ogen. Als ik alleen al 'mijn' 'draad' terug lees en de 'dagdraad' van 6 december... Ze heeft zoveel wijze, lieve, persoonlijke, invoelende etc. dingen hier geschreven. Een goed mens moet dat geweest zijn. Ja, haar naam zal ik niet vergeten. Vr.gr. Josje 21 januari 2014 bewerkt door JosjeMike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Hoi,Ik piep even snel tussendoor. Ik drink niet, dieet wel en loop vier keer in de week 7km. Verder eigenlijk niets te vertellen. Ik ga slapen, want ik heb zin om te kijken wat ik kan eten. En dat strookt natuurlijk niet met een dieet. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 klinkt goed allemaal Madeleine ik duik er ook in truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden