Spring naar bijdragen

Vrijdag; a new day without alcohol!


Lieselot

Aanbevolen berichten

Wat is het leven toch heerlijk als je niet drinkt. Gister naar concert geweest, vrienden aan alcohol- no problem, maar ik verbaas me er elke keer weer over hoe lekker het is de volgende dag op te staan met geen hoofdpijn, zorgen, vermoeidheid in mijn lijf, wat een Blessing! Vrienden missen stukken van avond, kunnen telefoon gesprekken niet herinneren, gingen tijdens het drinken nog een half pilletje XTC nemen, sommige gedragingen konden niet door de beugel en dan vraag ik me af, waarvoor doen ze dit ? Zou iedereen niet verplicht een maand alcohol vrij door het leven moeten gaan, zodat er ervaren kan worden hoe het leven is zonder deze middelen en dan vooral de kaskraker alcohol, wat sociaal gezien door de beugel moet kunnen, maar waar half Nederland niet meer zonder kan.

Ik ga slapen nu op deze mooie liefdevolle vrijdag ochtend. Love you all!

post-1946-0-57795500-1389926873_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes. 

Snel maar even koffie en thee zetten, dan kan de nieuwe dag beginnen. 

post-1140-0-59220500-1386047472_thumb.pngpost-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpg
Welkom hier Liselot. 
Fijn dat je zo'n leuk concert hebt gehad, en ja.... het is heerlijk om helder te blijven en zo je bed in te duiken. 
Ik ben er niet voor dat iedereen verplicht een maand droog zou moeten staan. 
Dat is niet iets wat je verplicht kunt opleggen denk ik, dat moet van binnenuit komen toch? 
En waarom sommigen zich zo te buiten gaan? Ook dat ligt voor iedereen weer anders... 
Wat een poepie van een hond? Is het jou eigen hondje? 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vandaag dag .....moest even tellen dus dat is op zich goed! Weer op dag 22, nog 1 dag en dan ben ik verder dan de vorige keer!

Arjan, lees je nog mee? Wij waren tegelijk begonnen maar jij had geen terugval, hoe is het nu met je?

Knap hoor Lieselot dat je zo' n avond zonder alcohol doorbrengt en kennelijk nog vrij makkelijk ook?? Of viel dat toch wel wat tegen?

En inderdaad super fijn dat je dan de volgende dag weer fris en fruitig bent. Dat gevoel hou ik ook maar vast maar oog wat kan ik het nog moeilijk hebben op de avonden met anderen die wel drinken. Vanavond weer een nieuwe uitdaging, een verjaardag bij de buurtjes waar ik altijd flink doordrink. Ze zullen vast gaan ' zeuren' maar ik drink niet, ben stiekem wel bang dat ik dan een stuk ongezelliger ben. Maar ik zal ook niet als laatste weg gaan en misschien vinden ze dat wel weer fijn! Ik weet dat ik morgenochtend heel blij ben! Vanavond dan maar door zien te komen, kijkend naar alle gevulde glazen......zegt genoeg dat ik er nu al mee bezig ben. En iedereen moet natuurlijk een keer benoemen dat ik niet drink en wat ze daar van vinden........

Ga weer weg, kids naar school en extra werken. Lang leven de zorg!

Dribbeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen


 


DAGPACT


 


Albert


Daantje


Hardleers


 


fijne dag,


Gisteren na les met vrienden wat gaan drinken en gewoon frisdrank genomen,


De gezelligheid was groter dan het gemis aan wijn, dus dat ga ik weer vaker doen, zegde tot nu toe dit soort afspraken af, omdat ik het nog niet kon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterk ben ik niet hoor, Hot. Psychisch zit ik niet sterk in elkaar. Maar ik ben inmiddels wat ouder en accepteer het. Het vechten ertegen levert niks op, het accepteren geeft rust. Ja, ik spoor niet, ik ben anders...en dan? Sowhat? Ik zal het er mee moeten doen. Ik ben eigenlijk wel tevreden zo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...