Dylan Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Môin, Er zal toch iemand aan de dag moeten beginnen, ik dus maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Goedemorgen! Tot later, ben weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Goedemorgen maxi. Druk? Nu al? Ook goedemorgen Albert. Die zal ook zo wel weer weg rennen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Zojuist zat ik na te denken over het invullen van dat LABEL. Zie dat meer mensen soms niet goed weten wat ze daar precies mee aan moeten. Ik bedenk me nu dat daar eigenlijk elke dag gewoon "dagdraad" zou moeten/kunnen staan omdat het onderwerp zich daarmee onderscheidt van de overige ditjes en datjes. Het is in beginsel bedoeld om op te zoeken. Vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Goedemorgen, nou ik blijf wel even hangen hoor, weet iemand of Mark nog naar Texel is gegaan? Ik lag vroeg op bed, ik lag heerlijk en lag na te denken over wat ik binnen de realiteit van mijn situatie zou willen veranderen, want nu het traject binnenkort gaat lopen zal ik toch naast het stoppen met drinken een invulling moeten vinden, oude hobby's oppakken, dingen gaan doen die ik altijd in mn hoofd had/heb. Niets spectaculairs of grote dingen, babysteps..... Maar oh de eenzaamheid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Of gewoon samen iets bedenken dat een pakkend dagelijks "label" zou kunnen zijn voor de dagdraad. Voor eventuele andere tekst is genoeg ruimte na de datum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Eenzaamheid komt volgens mij pas om de hoek kijken zodra je er te veel over na gaat denken. Of bang voor bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Als jij een voorzetje geeft dan kunnen we daar vandaag misschien wat op reageren met suggesties Dylan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 In mijn geval voelt het als bang zijn voor het leven bang zijn voor mezelf, het eng vinden eerste hobbels te nemen, zijn ze eenmaal genomen denk ik; was dat nou zo ingewikkeld? Maar ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Er schiet me niet veel beters te binnen dan "dagdraad" omdat het dat gewoon is. Wel een beetje saai, maar ik dacht juist: wie weet hebben anderen een beter idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Ik begrijp niet goed wat er is om bang voor te zijn. Wat tijdsinvulling betreft is het een heel simpel idee om een cursus te gaan volgen via internet. Er zijn er genoeg te vinden, b.v. via Youtube. Zo ben ik zelf momenteel bezig met Javascript. Ik kan jullie vertellen: dat VREET tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Goedemorgen allen, Ik snap ook niet waarom ik voor zoveel ' bang' ben en toch is het zo......of is het gewoon de angst te falen / iets niet perfect te doen. Ik ben nu vooral bang voor mijn eigen emoties die ik kennelijk heb en niet wegstop achter de drank en bang dat de behoefte aan het wegstoppen zo groot wordt dat ik toch ga drinken!! Moet weer weg..... Dribbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Herkenning Dribbeltje!!! Elke dag denk ik; er zijn geen zaken om bang voor te zijn, geen zorgen, het enige wat ik moet doen is niet drinken, voor de rest kan ik gaan staan doen wat ik wil......boem, zit ik weer op de bank te zitten....Dus hier zal ook aan gewerkt gaan worden...nu douchen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Ik heb nog wel een heel ander idee. Er wordt wel eens geklaagd dat de forumpagina niet automatisch ververst en dit dus handmatig moet gebeuren door op "verversen", F5 bijvoorbeeld, te klikken. (Er zijn op zich goede redenen voor dat dit niet automatisch gaat, maar dit terzijde). Nu zal iedereen tijdens het schrijven van een bericht wel eens gemerkt hebben dat, zodra iemand anders intussen een bericht plaatst, er een pop-up verschijnt. (1 nieuwe reactie toegevoegd. Toon mij) Daar zou je gebruik van kunnen maken door wat tekst in het antwoord vak te zetten zonder te plaatsen. Zodra iemand reageert krijg je dan die pop-up. Het is alleen jammer dat de pop-up ook na een seconde of 20 weer verdwijnt maar dat zou de programmamaker heel simpel kunnen verlengen of, nog beter, laten staan tot er op geklikt wordt. Dan zou het nog beter werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Goedemorgen frummers....pfffff, wat kan een mens slapen. Kzie dat er nog geen koffie of zo is? Snel maar even zetten dan. . Ach, dat labeltje is inderdaad bedoeld om op te kunnen zoeken... maar om daar nou elke dag het woord dagdraad op te zetten? Als het goed is wordt in de naam van de betreffende draad de datum gezet... het item staat onder 'ditjes, datje & dagdraad'.... moet dus heel makkelijk te vinden zijn lijkt me.. Wat mij betreft vult iedereen die de draad opent er iets in wat hij /zij leuk/ van toepassing acht of laat hem gewoon open... Wat betreft dat bang zijn.... is het echt bang zijn... of is opzien tegen alles wat je nu zou moeten gaan ondernemen? Al die kleine dingen bij die een berg vormen die onneembaar lijkt... Misschien al die dingen die je opnoemde op een rijtje zetten...de berg in stukjes hakken dus, en één ding tegelijk oppakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Wat mij betreft vult iedereen die de draad opent er iets in wat hij /zij leuk/ van toepassing acht of laat hem gewoon open... Daar is toch alle ruimte voor achter de datum? Op de manier zoals jij het stelt verliest het veld "label" totaal zijn functie. Dat is net zoiets als een ordner met tabbladen waarbij je op de tabs enkel onzin zet die niets met de inhoud van doen heeft. Maar goed, ik ga me er verder ook niet druk om maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Goedemorgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Klopt, maar is die funktie nodig? Alle dagdraden kun je met gemak zien staan doordat ze met de datum beginnen. Maar het maakt mij verder ook niets uit hoor Dylan. Trouwens... op het oude forum hebben we enorm vaak gevraagd om meer avatars.....gezien het grote aantal deelnemers en het beperkte aantal koppies. Daardoor waren er nogal wat 'tweelingen'... Op dit forum is het aantal koppies onuitputtelijk..... ..... maar we hebben wel een drieling hier rondlopen: Gwen, Eline en Rapi hebben alle drie dezelfde avatar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Goeiemorgen Nooitmeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Moggeh Allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Norgu Erwin. Mooi, het nadeel van lang uitslapen is dat de ochtend een stuk korter is. Heb nog genoeg te doen. dus..... ik ga afsluiten. Luitjes, maak er een mooie dag van. Sterkte voor wie het nodig heeft. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Goeie morgen mensen. Ik ga dadelijk werken dus topt vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 goeiemorgen frummers en Nooitmeer, wat heb je weer stevig de pas erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje65 Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 goedemorgen dagpact: albert miranda Daantje mooie donderdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden