Spring naar bijdragen

Maandag 6 januari 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Hoi Ton,

Alles wel naar ik hoop. :)

@ Maxi hou vol.Dag negen is klasse!

Ook mijn kop tolde in het begin.

Het razen wordt echt minder heftig.

En zal zich ook minder gaan voordoen.

Mits je geen slokje neemt.

Groet en sterkte.

bewerkt door Ludwig
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een bijzonder moment:

Ik kreeg vanmiddag een "leuke" opmerking van een buurman, er is dit jaar met de feestdagen in onze straat collectief minder gedronken op activiteiten waarbij ik aanwezig was. Hoewel het niet zo bedoeld was, vat ik het maar op als een compliment, in het kader van verbeter de wereld beging bij jezelf :)  Dit heb ik hem ook gezegd, daarnaast heb ik hem nog wel even laten weten dat ik hem in beschonken toestand als ik nuchter ben toch een stuk minder grappig heb gevonden, dit vond hij dan weer verassend. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Welkom Pinguin en Maxi,

Jammer Ietje,

Maar ja, het zijn ook zulke grote veranderingen voor zo'n kind

En als ze dan nog maar net zindelijk zijn, is de stap klein om van alle nieuwigheden, weer even terug te vallen.

Komt vast wel weer goed hoor :)

De hele middag aan mijn werkstukken gezeten,

Krijg de zenuwen, als ik lees, wat de 3 proeve van bekwaamheid zijn, die ik af moet leggen.

Moet ook nog heel veel kopiéren , en mijn inkt was na 2 weken al weer op.

Kopieer wel op mijn werk, die inktpatronen zijn echt niet te betalen.

En de wijn lonkt heel erg.

Het lonkt maar een eind weg, heb toch niets in huis, en sta op het weekpact.

Van de week maar naar yoga.

Gezondere oplossing"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond,

welkom aan alle starters! Veel suc6, doorzettingsvermogen en alles wat jullie zelf wensen.

X iet, hoe oud is t ie nu?

Hier in Belgie mogen ze naar school van af 2 en half op voorwaare dat ze overdag "droog" zijn (ikzelf heb daar bedenkingen bij, maar goed, bezuinigingen in het onderwijs, minder "zorgjuffen" etc)

Zelfs "broekies" mogen niet....

Langs de andere kant moet ik wel zeggen dat de mijnen daar snel mee weg waren. Ook omdat ze de anderen bezig zien op die ieniemienie wc tjes etc..

Ik ben iag blij dat het weer school is! Terug wat "ik" tijd. (alhoewel, komen der weer andere sores op m'n pad)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfffffffff tegen wie zeg je 't Sowhat.........

Ik was goed op weg (weer eens), e-smoker afgebouwd etc...

Minste stress en hopla daar gaan we weer..

Grooooooooooot verschil met stoppen drinken (voor mij dan), is ik moet nu absoluut voor allerlei zaken de kop helder houden.

Dus drinken is geen optie, hoeft ook niet zo.

Maar dat roken........... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, wat ben ik toch blij, dat ik van dat roken af ben.

Al heel lang hoor (meer dan 20 jaar)

Maar echt na talloze stoppogingen, en het minimaal een jaar, het er harstikke zwaar mee gehad.

Maar..het gaat over.

Nu taal ik er niet meer naar, vind het zelfs ontzettend smerig, als ik weer eens zo'n rookhol binnen stap

Dus..Er is hoop dames.

Gewoon doorzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoe is het verder met je Rapi? Lukt het ook om helemaal niet meer te drinken? Want inderdaad, als er spanningen zijn is de verleiding groot.

O en Rap., je kunt inktpatronen ook zelf vullen hé? Veel goedkoper en vaak erg makkelijk. Wat heb je voor 'n printer?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Rapilos, Gisteren de voorraadkast met chips nog maar even geplunderd en vanaf vandaag de bijl er in ;)

Als het goed is, ga je je elke dag een stukje beterder voelen Willem.

Mijn chips gisteren ook toevallig op, en koop geen nieuwe meer.

Trap weer genomen naar 6 hoog.

Wat zijn we weer goed bezig he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

trots op mezelf! Net 40 minuten op de crosstrainer gelopen of hoe dat dan ook mag weten, zweten!!! Laat de kilo's er nu maar afvliegen :D  B)

Ha Willem,  ik wil met je meedoen. 

Ik wil ook eindelijk eens op m'n crosstrainer staan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen!

Ik heb vandaag weer niet gedronken. Yes! (Behalve een alcoholvrij biertje). Vanavond had ik wel erge moeite met niet blowen.

Hier ben ik namelijk op dezelfde dag mee gestopt als met drinken (nu 9 dagen geleden).  

Mijn man is vandaag voor een week of 2 a 3 vertrokken voor een werkklus en dat maakte mij aan het twijfelen:

zal ik het doen...., het kan toch niet zo'n kwaad....., etc etc (Jullie kennen dat vast wel, dat getwijfel  ;) ).

Maar de kinderen liggen pas net in bed (dat heb je hè, als ze ouder worden) en nu ben ik eigenlijk moe. Lekker moe.

En nu heb ik zin om zo een douche te nemen en te gaan slapen en ben ik heel blij dat ik het niet gedaan heb. Zo!

Slaap ze allemaal voor straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...