Soothe Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 (bewerkt) Hoi Ton, Alles wel naar ik hoop. @ Maxi hou vol.Dag negen is klasse! Ook mijn kop tolde in het begin. Het razen wordt echt minder heftig. En zal zich ook minder gaan voordoen. Mits je geen slokje neemt. Groet en sterkte. 6 januari 2014 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Vandaag een bijzonder moment: Ik kreeg vanmiddag een "leuke" opmerking van een buurman, er is dit jaar met de feestdagen in onze straat collectief minder gedronken op activiteiten waarbij ik aanwezig was. Hoewel het niet zo bedoeld was, vat ik het maar op als een compliment, in het kader van verbeter de wereld beging bij jezelf Dit heb ik hem ook gezegd, daarnaast heb ik hem nog wel even laten weten dat ik hem in beschonken toestand als ik nuchter ben toch een stuk minder grappig heb gevonden, dit vond hij dan weer verassend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Goedemiddag allen, Welkom Pinguin en Maxi, Jammer Ietje, Maar ja, het zijn ook zulke grote veranderingen voor zo'n kind En als ze dan nog maar net zindelijk zijn, is de stap klein om van alle nieuwigheden, weer even terug te vallen. Komt vast wel weer goed hoor De hele middag aan mijn werkstukken gezeten, Krijg de zenuwen, als ik lees, wat de 3 proeve van bekwaamheid zijn, die ik af moet leggen. Moet ook nog heel veel kopiéren , en mijn inkt was na 2 weken al weer op. Kopieer wel op mijn werk, die inktpatronen zijn echt niet te betalen. En de wijn lonkt heel erg. Het lonkt maar een eind weg, heb toch niets in huis, en sta op het weekpact. Van de week maar naar yoga. Gezondere oplossing" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Avond, welkom aan alle starters! Veel suc6, doorzettingsvermogen en alles wat jullie zelf wensen. X iet, hoe oud is t ie nu? Hier in Belgie mogen ze naar school van af 2 en half op voorwaare dat ze overdag "droog" zijn (ikzelf heb daar bedenkingen bij, maar goed, bezuinigingen in het onderwijs, minder "zorgjuffen" etc) Zelfs "broekies" mogen niet.... Langs de andere kant moet ik wel zeggen dat de mijnen daar snel mee weg waren. Ook omdat ze de anderen bezig zien op die ieniemienie wc tjes etc.. Ik ben iag blij dat het weer school is! Terug wat "ik" tijd. (alhoewel, komen der weer andere sores op m'n pad) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 pfffffffff tegen wie zeg je 't Sowhat......... Ik was goed op weg (weer eens), e-smoker afgebouwd etc... Minste stress en hopla daar gaan we weer.. Grooooooooooot verschil met stoppen drinken (voor mij dan), is ik moet nu absoluut voor allerlei zaken de kop helder houden. Dus drinken is geen optie, hoeft ook niet zo. Maar dat roken........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Oh, wat ben ik toch blij, dat ik van dat roken af ben. Al heel lang hoor (meer dan 20 jaar) Maar echt na talloze stoppogingen, en het minimaal een jaar, het er harstikke zwaar mee gehad. Maar..het gaat over. Nu taal ik er niet meer naar, vind het zelfs ontzettend smerig, als ik weer eens zo'n rookhol binnen stap Dus..Er is hoop dames. Gewoon doorzetten. Afwezig en RUNNER reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 (bewerkt) En hoe is het verder met je Rapi? Lukt het ook om helemaal niet meer te drinken? Want inderdaad, als er spanningen zijn is de verleiding groot. O en Rap., je kunt inktpatronen ook zelf vullen hé? Veel goedkoper en vaak erg makkelijk. Wat heb je voor 'n printer? 6 januari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Hier lekker bami gemaakt, had er zin in, en natuurlijk heel per ongeluk veel te veel gemaakt. Nu moet ik het wel voor mijn maatje en z'n vrouw en een man op de basis die alleen staat, mee nemen Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Hai Bollie, Nou rommel af en toe nog een beetje met drinken Heb me daarom ook op het weekpact gezet. Ja, ik weet dat je inktpatronen kan laten vullen. Toch maar eens informeren dan. Geniet van je bami he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 trots op mezelf! Net 40 minuten op de crosstrainer gelopen of hoe dat dan ook mag weten, zweten!!! Laat de kilo's er nu maar afvliegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Welkom alle nieuwe meelezers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Goede voornemens aan het uitvoeren Willem!? Goed hoor Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Goed gedaan Willem. Jammer Rapi dat het nog niet altijd lukt om adb te blijven, maar blijven doorgaan meis. Er is geen weg meer terug hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Ook ik doe vandaag weer mee met het dagpact maar heb zelf even geen computer, vandaar dat ik zo laat ben vandaag. Vandaag weer gewoon aan het werk geweest. Leuk Jen een ander hondje erbij, hoop dat hij/zij snel komt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Inderdaad Rapilos, Gisteren de voorraadkast met chips nog maar even geplunderd en vanaf vandaag de bijl er in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Inderdaad Rapilos, Gisteren de voorraadkast met chips nog maar even geplunderd en vanaf vandaag de bijl er in Als het goed is, ga je je elke dag een stukje beterder voelen Willem. Mijn chips gisteren ook toevallig op, en koop geen nieuwe meer. Trap weer genomen naar 6 hoog. Wat zijn we weer goed bezig he Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Hey ik zie Jen. Hoe is ie wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Hé Willem, Je wordt nog een jonge god. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Slecht eerlijk gezegd bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 trots op mezelf! Net 40 minuten op de crosstrainer gelopen of hoe dat dan ook mag weten, zweten!!! Laat de kilo's er nu maar afvliegen Ha Willem, ik wil met je meedoen. Ik wil ook eindelijk eens op m'n crosstrainer staan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Is het de eenzaamheid die opbreekt Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Goedenavond allen! Ik heb vandaag weer niet gedronken. Yes! (Behalve een alcoholvrij biertje). Vanavond had ik wel erge moeite met niet blowen. Hier ben ik namelijk op dezelfde dag mee gestopt als met drinken (nu 9 dagen geleden). Mijn man is vandaag voor een week of 2 a 3 vertrokken voor een werkklus en dat maakte mij aan het twijfelen: zal ik het doen...., het kan toch niet zo'n kwaad....., etc etc (Jullie kennen dat vast wel, dat getwijfel ). Maar de kinderen liggen pas net in bed (dat heb je hè, als ze ouder worden) en nu ben ik eigenlijk moe. Lekker moe. En nu heb ik zin om zo een douche te nemen en te gaan slapen en ben ik heel blij dat ik het niet gedaan heb. Zo! Slaap ze allemaal voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Ja ik kan slecht tegen eenzaamheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 ja ik vind de avonden verschrikkelijk. Ik weet geen blijf met mezelf. Doe stomme spelletjes om mezelf te vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 En heb je dan geen kennissen die je kan uitnodigen? Ja als ik geen dieren zou hebben zou ik me ook geen raad weten hoor, je praat er de hele dag tegen, kan een hele hoop liefde kwijt en krijgt ook zo'n hoop terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden