AlbertRemmo Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Bij onze honden gaat het ook makkelijker Ietje, alhoewel de oudste zijn kaken stevig op elkaar houd hoor de tweede is reuze blij met een stukkie worst waar het in zit en de oudste eet de worst en pilletje ligt echt op de vloer Ach ja ik hou toch wel van ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 rus an Aggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Ik snap het wel, je wilt dat het goed gaat. Komt wel goed schatje , je kunt niks plannen, het gaat zoals het gaat. Wedden dat je morgenavond afsluit met een topdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Ik hoop dat hij dat gevoel een beetje vast kan houden Wijfie dan is het verblijf daar ook wat makkelijker voor hem en voor jou. Trusten Aggie. Ik ga ook afsluiten lieve mensen. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Vandaag een week 'clean'. Had even een moeilijk moment toen vriend P een wijntje nam en vroeg wat ik wilde drinken. Thee genomen, maar ik kwam bijna in de verleiding en dacht even: Waarom doe ik het eigenlijk niet gewoon? Lekker een wijntje....? Moet ik dan echt voor altijd stoppen...? En NOOITMEER gezellig een lekker wijntje drinken...? Later (dit gebeurde net) zat ik een filmpje te kijken, werd erin geblowd en gelachen (met blowen ben ik ook sinds een week gestopt). Oei.... werd ik nog even in díe verleiding gebracht ook nog!! Nu blij dat ik beide niet gedaan heb en morgen weer fris wakker zal worden. Welterusten allemaal voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 een 10 met een griffel Nooitmeer RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 ik ga naar bed truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Goeienavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 lekker gegeten, Nepalees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 voor mijn Mama: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 Bertold.... 3 centjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 En om geen "onrust" tss geramnisten en romanisten te creeren.. (ik twijfelde tss Bashung en Ferre, maar Ferre is Echter) Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden