Soothe Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 An, ik ben nooit écht weg. Af en toe een break. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Ludwig, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Kijk, als je wat langer gestopt bent en het drankje uit de weg is staat de geest voor andere veelal leukere dingen open. Men onderneemt aardige activiteiten, zo nu en dan. Hobby's krijgen een kans, tijd voor dat goeie boek wat bleef liggen. En zeker als de sfeer hier onder nul is, hoeft het niet zo nodig. Vroeger stortte ik me er driftig tussen en stoeide ook mee. Das war einmal! Jazeker stoppen doet een mens veranderen. Echt een aanrader. jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Ik word gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Van mijn laptop word ik ook al gek, ik ben qwerty niet gewoon. Mijn man laat me geen seconde met rust. Geen seconde. Ik wil gillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Wat is er aan de hand Jen? Wil je er iets over schrijven hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 En ik maak me zorgen om Jen. Hoi Ietje! Wat ga jij goed! Ik lees je vaak, goh, wat een ontwikkeling maak jij door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Oh hoi Jen en Bolletje! Hoe zit dat dan met je man, hij is toch opgenomen? Belt hij je veel misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 bellen sms'en mailen chatten Leve de digitale wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Het was echt een fantastische dag. Iemand belde me op dat de felle gezien was, zo'n 10 km van mijn woonplaats. Deze idioot neemt verlof van het werk om te gaan zoeken. Niks gevonden natuurlijk, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 De felle komt wel terecht, fijn dat iemand hem gezien heeft! Voor wat betreft je man; goh, dat dat mag vanuit het ziekenhuis, zeker gezien zijn ziektebeeld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Goh Jen, wat een hectische tijden maak jij mee...is er iemand in jouw omgeving die je bij staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 ja en nee Nancy. Echt close vrienden/familie heb ik niet. Morgen zou ik een Jen-dag willen inplannen. Anders stort ik in denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Nancy, ik snap dat ook niet. Heb zelfs met het ziekenhuis gebeld, kunnen ze niks aan doen zeggen ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Sorry overigens dat ik mijn beloofde discretie niet volhoud. Het wordt me te veel. En jammer genoeg beheers ik die truc van jopie niet om abstract te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Praat hier maar van je af, lijkt me beter dan dat je nu alles binnen houdt! Ennuh....morgen een Jendag, goed idee! Telefoon plus mob plus laptop uitzetten en gedachten op nul, even bijtrekken. Het is allemaal niet niks wat jou nu overkomt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Lieve Agnieta, ik laat het aan Jen en Jane over om hierop te reageren. Wel vind ik het fijn om je hier weer te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Zie ik noem de Felle niet voor niets de Snelle. 10 km. das nog al een eind maar ik heb ook nog steeds hoop dat ie binnenkort weer lekker in z'n eigen mand thuis bij jou is Jen. Knap werk Aggie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Agnieta, ik ben niet van de hartjes maar bij deze een virtuele roos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Net een lang telefoongesprek met schoonpa gehad. Jendag is officieel gemaakt. Nu nog verzinnen wat ik ga doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Vergelijken is een pure nachtmerrie Agnieta. Een wedstrijd die niemand hoeft te winnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Good for you ,Jen, vul die dag lekker in zoals je zelf wilt!!! liefs, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Ik ben blij met je excuus Agnieta iedereen maakt fouten en als je de moed hebt die te erkennen en excuus aan te bieden is het wat mij betreft klaar. Maar mij heb je minder gekwetst hoor ik ben minder kwetsbaar nu als Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Jendag rijmt op verwendag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 als -> dan Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden