Mai Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Hahaha, die Bol!!! Mooi man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Heulie meulie!!! Beginnen ze hier nu pas met die bommen Heb ik me een dag vergist? Schrik me de t... Jantje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) speciaal for za lady, omdat die vorig jaar veel voor mij heeft betekend... (uit mijn geboortejaar) (wilde eerst andere van D.C.D, Opium maar dat is dan weer van mijn kant te obvious ) http://youtu.be/XirG-qwMCMcMy sweet Lady Jane When I see you againYour servant am IAnd will humbly remainJust heed this plea my loveOn bended knees my loveI pledge myself to Lady JaneMy dear Lady AnneI've done what I canI must take my leaveFor promised I amThis play is run my loveYour time has come my loveI've pledged my troth to Lady JaneOh my sweet MarieI wait at your easeThe sands have run outFor your lady and meWedlock is nigh my loveHer station's right my loveLife is secure with Lady Jane 1 januari 2014 bewerkt door VM1 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 za lady says thnx VMmeke VM1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) * 2 januari 2014 bewerkt door moderator Otje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 niet happen maar kappen! VM1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Het is vast niet aan mij om hier iets over te zeggen, maar ik doe het toch maar: Zouden jullie, gewoon omdat het kan, je duidelijke onenigheid via PB willen uitvechten? Ruzie maakt mij en anderen nogal zenuwachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 ik heb er ook last van meiden en het hoort hier niet niet zo ik snap er ook niks van eerlijk gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) * Hier begon het mee Agnieta en je zit Jen te jennen maar verpest hier de sfeer behoorlijk 2 januari 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 je hebt gelijk Jane, ik hoor hier boven te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Nou wil ik net even een heel fijn berichtje schrijven omdat v. Gerwen 6-2 voor staat op Wright maar dat doe ik dan maar niet. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ik heb net besloten om een paar dagen niet bij mijn man op bezoek te gaan, het gaat niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Tijd voor jezelf is heel belangrijk Jen. Hij heeft tenslotte ook niets aan je als jij straks geknakt bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 mooie film gezien net coach Carter kunnen we nog wat van leren team-spirit wij zijn hier ergens ook een soort van team, toch? allemaal hetzelfde doel soortgelijke strijd en we weten waarvoor we het doen samen amen en truste Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Anger management.... eskimo's goos frabba!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) YEEEEEEEEEEEHHAAAAAA we zijn wereldkampioen mensen Leve de Kohhhhoooooning. Wat goed hé? Onze Mighty Mike. Trusten kanjers tot morgen. 1 januari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) Mr. Mod.... voor U ook veel geluk en goede moed voor het nieuwe jaar/// U mag mij nog weer eens een slecht punt geven maaaaaaaaaaar wat is beter... gehakketak of dit: dat zou men ook in goede en slechte tijden "samenwerken" kunnen noemen..... 1 januari 2014 bewerkt door VM1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ik hou wel van gehakketak, de ramptoerist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) gehakketak.................. 1 januari 2014 bewerkt door VM1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 wel trusteeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Dank je Kirky. Ben vandaag gaan flyeren, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ik voel me Job, Kirky. Of een van de mieren in een boek van Asimov. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Heul wat gemist! Ik dacht al, waarom kan ik niet slapen Het stormt buiten, en geloof het of niet ik moest steeds denken aan I scream... Dus ik denk bouw mijn eigen feestje nog even tenslotte het grote feest ook niet gevierd Ik zat te denken aan bami met eh... brandnetelthee.. Yep! Hee Kirk! Giddy up go!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Warme hap erin Skip the tea voor nu CU! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden