Spring naar bijdragen

Woensdag 1 januari 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Ja Wijfie ik denk dat het een vorm van acceptatie is waardoor ik de eenzaamheid wat makkelijker aan kan ook tijdens die dagen. Als ik ga zitten denken hoe leuk anderen het wel niet kunnen hebben zou ik dat doen vanuit mijn eigen behoeften, want het is nooit zo bij anderen.

En het proberen zo gezellig mogelijk te maken voor mezelf, weten dat ik dat verdiend heb en dat dat mag. En niet geheel onbelangrijk ik heb mijn dieren waar ik altijd erg van geniet, dus ben ik niet helemaal alleen. Maar acceptatie is het belangrijkste en van daaruit proberen creatief te zijn.

Maar heb je ook gegeten Jen?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

'n avond,

zo ver gekomen dat ik niet eens meer weet voor wie ik welk liedje mag opzetten..............

Lange tekst??? Kan ook, maar dat wordt ook als "lastig-scrollen" opgenomen...............

Dus ik weet niet meer wat ik hier nog moet komen doen???

Ik heb al zoveel strafpunten...............

Wat doe ik hier eigenlijk dan nog....

dus (dank Maaike V.O.K!!)

bewerkt door VM1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo lang weer niks laten horen......ten eerste iedereen de beste wensen. Daarnaast heb ik af en toe gedronken en met oud en nieuw echt veel. Vandaag een nieuwjaarsduik gedaan.......voor mij echt een traditie :)

Ik drink zo af en toe dagen wel en ben er niet helemaal tevreden mee omdat ik niet wil terugvallen in oude gewoonten. Maar ik leef aan de andere kant wel erg gezond en sport 4x per week en zit gewoon lekker in mijn vel. Eigenlijk is het dus wat dubbel.....ik schrijf hier zo af en toe simpelweg de waarheid van hoe het gaat met drinken en mezelf....eerlijk opschrijven helpt. Ik ga nu geen beloften maken over niet drinken......maar het is niet zo dat het slecht gaat vind ik zelf. Ik drink niet meer door en door en heb geen dingen gedaan zonder controle door teveel aan drank. Wel heb ik de wens om de komende weken net weer wat strenger te zijn....

Wens iedereen op ADB veel succes met hun doelen.

@VM1 wees gewoon jezelf ik lees je graag en al kost dat strafpunten.....die punten zeggen wellicht meer over degene die ze geeft dan over jou :)

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond.

Over ei gesproken, het schijnt goed te zijn

om die te eten bij een gebrek aan vit D (zon)

Hier het gebeuren in bed doorgebracht

Ach het had ook wel wat..

Jen, hoop dat je hond snel terugkomt

nu het buiten rustiger is, of gebracht

Verder weinig nieuws hier

Wat gewandeld en omgeprutst

Have a nice one

in 2014!

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nien heeft jouw hond nog veel last gehad van het vuurwerk?

Erik misschien kan je het dan zien als adb. zijn want das toch het belangrijkste. Wie weet lukt het je in de toekomst om helemaal niet meer te drinken, als je dat wilt.

Mai lekker knus in bed de jaarwisseling door te brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zie je maar

Het kan vriezen, het kan dooien

Hond zit wrs ergens op veilige plek

en komt weer tevoorschijn straks

Kon er ook nog wel bij

Sterkte

Op de goede afloop

En dat het nog (effe) gaat vriezen....

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen. Wat is er veel geschreven vandaag. Ik las helaas ook onaardige dingen tegen elkaar... gebeurt dat hier vaker? Of is het een grap of zo???

Enfin. Gisteren 2 alcoholvrije biertjes op en een lekkere grote warme kop thee! Even wel een moeilijk moment gehad, waarop ik dacht: 'zal ik dan toch

straks één glaasje nemen?', maar gelukkig ging dat gevoel over! Ik ben trots op mezelf. Voel me vandaag lekker fris! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...