Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ik ben heel boos Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) Ja Wijfie ik denk dat het een vorm van acceptatie is waardoor ik de eenzaamheid wat makkelijker aan kan ook tijdens die dagen. Als ik ga zitten denken hoe leuk anderen het wel niet kunnen hebben zou ik dat doen vanuit mijn eigen behoeften, want het is nooit zo bij anderen. En het proberen zo gezellig mogelijk te maken voor mezelf, weten dat ik dat verdiend heb en dat dat mag. En niet geheel onbelangrijk ik heb mijn dieren waar ik altijd erg van geniet, dus ben ik niet helemaal alleen. Maar acceptatie is het belangrijkste en van daaruit proberen creatief te zijn. Maar heb je ook gegeten Jen? 1 januari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ja ik heb net gegeten, man mocht vandaag vier uurtjes naar huis dus we aten samen iets. Heb hond nu ook op een facebookpagina voor vermiste dieren geplaatst, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Lukte het een beetje met je man Jen? En heel goed dat je hem nu ook geplaatst hebt op Facebook. en echt morgen kan het allemaal heel anders lopen, dan is het asiel weer open en zou je daar ook kunnen informeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) 'n avond, zo ver gekomen dat ik niet eens meer weet voor wie ik welk liedje mag opzetten.............. Lange tekst??? Kan ook, maar dat wordt ook als "lastig-scrollen" opgenomen............... Dus ik weet niet meer wat ik hier nog moet komen doen??? Ik heb al zoveel strafpunten............... Wat doe ik hier eigenlijk dan nog.... dus (dank Maaike V.O.K!!) 1 januari 2014 bewerkt door VM1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) Zo lang weer niks laten horen......ten eerste iedereen de beste wensen. Daarnaast heb ik af en toe gedronken en met oud en nieuw echt veel. Vandaag een nieuwjaarsduik gedaan.......voor mij echt een traditie Ik drink zo af en toe dagen wel en ben er niet helemaal tevreden mee omdat ik niet wil terugvallen in oude gewoonten. Maar ik leef aan de andere kant wel erg gezond en sport 4x per week en zit gewoon lekker in mijn vel. Eigenlijk is het dus wat dubbel.....ik schrijf hier zo af en toe simpelweg de waarheid van hoe het gaat met drinken en mezelf....eerlijk opschrijven helpt. Ik ga nu geen beloften maken over niet drinken......maar het is niet zo dat het slecht gaat vind ik zelf. Ik drink niet meer door en door en heb geen dingen gedaan zonder controle door teveel aan drank. Wel heb ik de wens om de komende weken net weer wat strenger te zijn.... Wens iedereen op ADB veel succes met hun doelen. @VM1 wees gewoon jezelf ik lees je graag en al kost dat strafpunten.....die punten zeggen wellicht meer over degene die ze geeft dan over jou 1 januari 2014 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) * 2 januari 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ik heb de geboden tips ter harte genomen, en hier in huis is het weer koek en ei.....een ervaring rijker zullen we maar zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) Goedenavond. Over ei gesproken, het schijnt goed te zijn om die te eten bij een gebrek aan vit D (zon) Hier het gebeuren in bed doorgebracht Ach het had ook wel wat.. Jen, hoop dat je hond snel terugkomt nu het buiten rustiger is, of gebracht Verder weinig nieuws hier Wat gewandeld en omgeprutst Have a nice one in 2014! 1 januari 2014 bewerkt door Mai Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ik dacht niet dat 2014 erger kon worden dan 2013 Mai. Zo zie je maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 dus.................. ach................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Nien heeft jouw hond nog veel last gehad van het vuurwerk? Erik misschien kan je het dan zien als adb. zijn want das toch het belangrijkste. Wie weet lukt het je in de toekomst om helemaal niet meer te drinken, als je dat wilt. Mai lekker knus in bed de jaarwisseling door te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) Zo zie je maar Het kan vriezen, het kan dooien Hond zit wrs ergens op veilige plek en komt weer tevoorschijn straks Kon er ook nog wel bij Sterkte Op de goede afloop En dat het nog (effe) gaat vriezen.... 1 januari 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 de eerste die weet wat de naam van deze groep wil zeggen krijgt een ... van mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Sorry Mod's............. er zegt toch niemand iets dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 We hebben 9 gasten!!! Ik ga zo slapen... dus... "gasten" ik hoop dat jullie ook de weg vinden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ik zit zo aan de buis gekluisterd mensen Misschien da'k straks nog ff kom. Ligt eraan wie er wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Dank je Ietje. Het is niet zo dat ik een hond vermenselijk, maar ze was mijn enige gezelschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Dat slapen lijkt me een heel goed idee. Misschien pas opstaan als je niet meer denkt dat de nulmeridiaan van Greenwich door je gat loopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Hallo allen. Wat is er veel geschreven vandaag. Ik las helaas ook onaardige dingen tegen elkaar... gebeurt dat hier vaker? Of is het een grap of zo??? Enfin. Gisteren 2 alcoholvrije biertjes op en een lekkere grote warme kop thee! Even wel een moeilijk moment gehad, waarop ik dacht: 'zal ik dan toch straks één glaasje nemen?', maar gelukkig ging dat gevoel over! Ik ben trots op mezelf. Voel me vandaag lekker fris! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) * 2 januari 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Dochterlief wou met nitraat gaan spelen Sommigen houden meer van het ouderwetse carbid Als dat samenvloeit, wordt het pas knallen Ik geloof dat het meeviel achteraf Het was gewoon gezellig Dat kan natuurlijk ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Mensen volgens mij hebben we vanavond een wereldkampioen erbij. En dan nog Fight Night Kickboxing, ik zit te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden