Spring naar bijdragen

Woensdag 1 januari 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, een goed 2014 toegewenst aan allen en vooral een droog jaar.

Heerlijke koffie weer....

En ik kan zo aan de slag, dochter heeft een spoor van kruimels, poedersuiker en lege glazen en kopjes achtergelaten. Mij hoor je niet mopperen het was een gezellige avond met goede gesprekjes....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie ook goedemorgen Eline en Super... ik lag er om 1 uur in, maar moet eerlijk zeggen dat ik halverwege de avond wel even heb liggen pitten op de bank. 

Ik vind dat hele oudejaar vieren zo ... zo.... zo....nou, eigenlijk niet aan mij besteed. 

Maar zou het voor Kees wel heel rottig vinden als ik om half tien goede nacht zou wensen en in bed zou duiken, hihi. 

Daarbij is de hond hartstikke bang... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen.

Ik ben gisteren vlak na twaalf uur toch maar naar bed gegaan. De honden hadden nergens last van gelukkig, maar wilden wel naar bed. Dat is voor hun toch het prettigst.

Verder heb ik een prima avond gehad zo in mijn uppie, en zonder drank. Heerlijk te weten dat ik niet bij diegene hoor die nu met een fikse kater in bed liggen en er eigenlijk niet uit willen, toch moeten en een rotdag krijgen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor jou ook de beste wensen Bol. 

Hond hier was in eerste instantie niet bang. 

maar ja.... als er iemand dan een soortement van miljardklapper afsteekt op een meter of tien van het beessie.... en die zak heeft zelf ook een hond. Had toch beter moeten weten... icon_ffdenken.gif

En nu.... echt aan de slag Von icon_veryhappy.gif

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste dagpact van dit jaar:

Wijfie

Hardleers

Voor iedereen de beste wensen voor 2014.

Ik mag zo op pad om mijn broers en zussen met "aanhang" een gelukkig nieuwjaar te wensen.

Ik vind het nu wel heel fijn dat ik geen kater heb!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O God Jen, en ik meende net te vragen of je de Snelle al terug had. Is ie gechipt? Je zou nu gelijk de dierenambulance kunnen bellen of de politie. Als je vaak gaat wandelen kun je eens kijken of je hem daar kan vinden. Meestal zijn ze niet zo ver weg, maar ze zoeken dan wel de stilte op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...