Yvonne Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Ik wens iedereen een mooi 2014 toe. Te beginnen met een mooie 1 januari. Maar eerst toch maar even koffie en thee zetten. 1 januari 2014 bewerkt door Yvonne jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Goedemorgen, een goed 2014 toegewenst aan allen en vooral een droog jaar. Heerlijke koffie weer.... En ik kan zo aan de slag, dochter heeft een spoor van kruimels, poedersuiker en lege glazen en kopjes achtergelaten. Mij hoor je niet mopperen het was een gezellige avond met goede gesprekjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Lag om 2 in bed maar blijkbaar heb ik een soort interne wekker....en die gaat altijd tussen 7 en 8 af..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Goedemorgen, Iedereen een liefdevol en gelukkig 2014. Lag er om 2 uur in, gelukkig niets gedronken...., is wel eens anders geweest!! Wil dit nooit meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Jullie ook goedemorgen Eline en Super... ik lag er om 1 uur in, maar moet eerlijk zeggen dat ik halverwege de avond wel even heb liggen pitten op de bank. Ik vind dat hele oudejaar vieren zo ... zo.... zo....nou, eigenlijk niet aan mij besteed. Maar zou het voor Kees wel heel rottig vinden als ik om half tien goede nacht zou wensen en in bed zou duiken, hihi. Daarbij is de hond hartstikke bang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Goedemorgen!! deze nieuwjaarsdag. VREDE EN ALLE GOEDS voor 2014. Ik ben van plan het nuchter te houden. Met of zonder Refusal. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Oehhh, zie net op internet dat de hoofdprijs van de oudejaarsloterij in Friesland is gevallen... En dat het lot via de site is aangekocht.... Het zal toch niet waar zijn he?..... Ff kijken dus maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 voor jou ook alle goeds in 2014 Hanneke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Hmpf.... ik had het kunnen weten .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Goeie morgen mensen. Ik ben gisteren vlak na twaalf uur toch maar naar bed gegaan. De honden hadden nergens last van gelukkig, maar wilden wel naar bed. Dat is voor hun toch het prettigst. Verder heb ik een prima avond gehad zo in mijn uppie, en zonder drank. Heerlijk te weten dat ik niet bij diegene hoor die nu met een fikse kater in bed liggen en er eigenlijk niet uit willen, toch moeten en een rotdag krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Voor jou ook de beste wensen Wijfie. Koffie en thee staan klaar lui Ik ga een frisse neus halen. Maak er weer een mooie dag van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 (bewerkt) Voor jou ook de beste wensen Bol. Hond hier was in eerste instantie niet bang. maar ja.... als er iemand dan een soortement van miljardklapper afsteekt op een meter of tien van het beessie.... en die zak heeft zelf ook een hond. Had toch beter moeten weten... En nu.... echt aan de slag Von 1 januari 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Tja Vonnie dat zijn toch mensen die alleen maar aan hun eigen genot denken. Een hele fijne dag lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Eerste dagpact van dit jaar: Wijfie Hardleers Voor iedereen de beste wensen voor 2014. Ik mag zo op pad om mijn broers en zussen met "aanhang" een gelukkig nieuwjaar te wensen. Ik vind het nu wel heel fijn dat ik geen kater heb!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Eerste dagpact van dit jaar: Wijfie Hardleers Albert Voor iedereen de beste wensen voor 2014. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ik heb erg veel spijt dat ik oudjaar elders ben gaan vieren. Mijn hond is verdwenen. :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Hallo frummers! allemaal de allerbeste wensen en dat we het adb kunnen meemaken allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Oh Jen, wat erg! Wat zal die bang zijn geweest en jij ook natuurlijk. Wat nu? Ter plekke gaan zoeken natuurlijk en het melden? meid wat vreselijk. Kun je dr net niet bijhebben naruurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 O God Jen, en ik meende net te vragen of je de Snelle al terug had. Is ie gechipt? Je zou nu gelijk de dierenambulance kunnen bellen of de politie. Als je vaak gaat wandelen kun je eens kijken of je hem daar kan vinden. Meestal zijn ze niet zo ver weg, maar ze zoeken dan wel de stilte op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 O Jen wat erg, ik duim voor je dat je hem heel snel vind, Dit is echt kloten zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 kom net uit mijn mandje rollen............pffffffffffffffff zonnebril en liters koffie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 dat klinkt als een kater Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 De politie is verwittigd en ze is gechipt. Ben nu heel bang dat ze overreden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 tis een felle Jen ze kan ook gewoon ver van het vuurwerk zijn gevlucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 de onzekerheid is het ergste lijkt me sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden