Anna Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Beste forummers, oud en nieuw, Graag wil ik iedereen een goede jaarwisseling toewensen, en veel geluk, kracht en wijsheid voor 2014. De bollen en flappen liggen hier voor het grijpen, het hondje lijkt inmiddels een beetje moe geblaft, en verder zijn we kurkdroog. Lieve mensen, ga goed! Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 http://youtu.be/QLw8gKq86Us Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 en hier Theo Maassen de olieflappen zijn afgekeurd de beignets waren heerlijk maar snel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 een heel gezond, droog en gelukkig 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 gelukkig nieuwjaar frummers!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 (bewerkt) Een heel gelukkig 2014 met vooral heel veel kracht en doorzettingsvermogen. 31 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 (bewerkt) Lang zal Kate leven lang zal ze leven in de gloria hieperdepiep hoeraaaaa wat een bijzondere manier om je verjaardag in te luiden zo kate gefeliciteerd! of ben je een van de 126 frummers die helemaal niet echt jarig is? er staan ?? bij je naam dan gewoon een fijne dag 31 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Verdorie, de felle is spoorloos. Vuurwerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Dat was appart. Iedereen op het feestje was al duf van de drank en zat beetje in een kring naar elkaar te staren. Nadat ik gedanst had en terugkwam van het omkleden stond IEDEREEN op de dansvloer :-) missie geslaagd :-) Een uurtje gebleven, wat gepraat. Mensen waren dronken, ik kan daar wel tegen. Vind het wel grappig. Ben er achter dat ik dit echt graag doe en gelukkig van word. Ik was vroeger al de gangmaker op een feest en partyanimal. Dak eraf. Dat lukt me dus nog steeds :-) ook, of misschien wel vooral zonder drank :-) Nice Me want more ! Hier knap ik zo van op, woeha ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 kicke het Ot! leuk voor je. en voor hen ook want in de tijd dat ze dansen drinken ze even niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden