Spring naar bijdragen

de laatste maandag van het jaar

eline

Aanbevolen berichten

Goedemorgen luitjes. 

Hier heerlijk en lang geslapen.

Vandaag nog vrij en morgen weer naar het werk, dus dan weer vroeg uit de veren. 

Het is inmiddels lekker licht en zo te zien redelijk helder. 

Zat net nog even de wel heel korte draad van gisteren door te lezen. 

Kweenie of Wijfie hier nog leest voor ze naar het verzorgingshuis gaat, maar ik zou toch een beetje voorzichtig zijn met J. weer naar huis te halen Wijfie. 

Je geeft zelf aan dat het te veel en te druk voor je was toen hij 2e kerstdag thuis was.... 

Hij mag dan in het verzorgingstehuis steeds beter lijken.... zet zich dat ook voort als hij weer thuis is? 

Weet goed wat je doet hoor als je hem tegen het advies van het tehuis in weer mee naar huis neemt.

Zo, en nu eerst een bakje.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker genieten van je vrije dag Bol. 

Ga ik ook doen, beetje rommelen, beetje boodschappen doen voor de komende dagen. 

Ben de afgelopen weken hard aan de slag geweest, heb de boel hier lekker op de rails, gisteren nog een hele stapel leesvoer weggewerkt

Ik merk steeds meer dat als ik het hier thuis op orde heb het in mijn koppie ook ruimte geeft. 

Tis hier hartstikke zonnig, dus ik ga ook lekker met de hond naar het bos. 

Luitjes, maak er iets van vandaag he? 

icon_bigsmile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Toch maar weer een poging doen om ook hier dagelijks even langs te komen. Wist niet dat je je ook weer 'moest'  afmelden aan het einde van de dag, ga ik ook proberen te doen...........voor nu een dag met allemaal rotklusjes die echt moeten gebeuren maar de koffie en chocolade zijn nu eerst aan de beurt!

Dagpact,

Hardleers

Albert 

Dribbeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn hé? Ik vind het ook nog steeds een feest om 's ochtends al aan het werk te kunnen in het weekend. Stille klusjes eerst, boren en zagen in de middag. Er komt voor mijn gevoel tien keer zoveel uit mijn handen tegenwoordig.

Iets anders: onze buurman heeft volgens mij een probleempje. Hij stond vanochtend bij Grote Baas op de stoep. Beklaagde zich over het feit dat ik zijn computer heb overgenomen en dat ik zijn huis vol heb gezet met afluisterapparatuur... Nou zijn dat dingen die ik kan, maar ik voel bepaald niet de behoefte dat ook echt te doen. Het mooiste is nog dat hij ook aangifte heeft gedaan. Ik heb weer iets te doen de komende dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer vol te houden Nooit Meer, de eerste dagen zijn vaak het moeilijkst. Dan komt heel vaak het stemmetje "ach joh ééntje kan wel. "of "Zie je wel dat je het kan, dus ééntje kan echt geen kwaad daarna stop je gewoon weer". Je houd jezelf voor de gek meid wees alert op die stemmetjes want die dringen zich op zeker in het begin.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...