eline Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 De laatste dagen van het jaar......ik weet nooit wat ik ermee moet, het afgelopen jaar overpeinzen? Plannen maken? Ik wacht maar eens even op Yvonne's onovertroffen koffie..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Weer een paar dagen aan het werk, ik mag en vind het fijn, ben alle vrije tijd deze maand alweer meer dan zat! Dagpact: Hardleers fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Ik heb vast een kan koffie klaargezet en een trosje bananen even een sober ontbijtje. en een hele goeiemorgen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Een hele goede morgen allemaal, hier alle kids (5) nog in rust, dus heerlijk stil in huis!!, ga de hond zo maar eens uitlaten. Ben nog heerlijk deze week vrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 (bewerkt) Dat gaat naar Den Bosch toe zoete lieve Gerritje :musicnote: druk dagje weer dus hele fijne dag mensen 30 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Lekker Lady J, koffie met banaan......en nu huppetee naar het werk, fijn dag allemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Goeie morgen kanjers. Ben zo werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Goedemorgen luitjes. Hier heerlijk en lang geslapen. Vandaag nog vrij en morgen weer naar het werk, dus dan weer vroeg uit de veren. Het is inmiddels lekker licht en zo te zien redelijk helder. Zat net nog even de wel heel korte draad van gisteren door te lezen. Kweenie of Wijfie hier nog leest voor ze naar het verzorgingshuis gaat, maar ik zou toch een beetje voorzichtig zijn met J. weer naar huis te halen Wijfie. Je geeft zelf aan dat het te veel en te druk voor je was toen hij 2e kerstdag thuis was.... Hij mag dan in het verzorgingstehuis steeds beter lijken.... zet zich dat ook voort als hij weer thuis is? Weet goed wat je doet hoor als je hem tegen het advies van het tehuis in weer mee naar huis neemt. Zo, en nu eerst een bakje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Helemaal mee een Vonnie. Zo ik ben weg mensen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Voor de liefhebbers. Ik ben inmiddels aan bak 4 bezig en ik mag vandaag lekker een beetje puin ruimen op mijn werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Goeiemorgen Arjan.... lekker aan de slag dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Nou ze komen me niet halen, we hebben niets te doen. Dat gebeurd de laatste tijd meer. Vervelend is dat want ik houd er toch rekening mee. Nou ja dan ga ik vandaag maar eens lekker naar de markt enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Lekker genieten van je vrije dag Bol. Ga ik ook doen, beetje rommelen, beetje boodschappen doen voor de komende dagen. Ben de afgelopen weken hard aan de slag geweest, heb de boel hier lekker op de rails, gisteren nog een hele stapel leesvoer weggewerkt Ik merk steeds meer dat als ik het hier thuis op orde heb het in mijn koppie ook ruimte geeft. Tis hier hartstikke zonnig, dus ik ga ook lekker met de hond naar het bos. Luitjes, maak er iets van vandaag he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Mazzelaars. Ga lekker naar buiten inderdaad. Warm is het niet, maar zulk mooi weer vraagt om een frisse neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Goede morgen, Dagpact: Hardleers Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Goedemorgen, Toch maar weer een poging doen om ook hier dagelijks even langs te komen. Wist niet dat je je ook weer 'moest' afmelden aan het einde van de dag, ga ik ook proberen te doen...........voor nu een dag met allemaal rotklusjes die echt moeten gebeuren maar de koffie en chocolade zijn nu eerst aan de beurt! Dagpact, Hardleers Albert Dribbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Nou hier geen rotklusjes, gelukkig. Beetje aanrommelen, paar boodschappen en dan .. heerlijke wafels bakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Toch wel heel prettig. Mondaymorning fris uitgeslapen opstaan. Geen drank en hele kerst geslapen. Nu ben ik dus uitgeslapen, en dat voel ik. Fijn zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Fijn hé? Ik vind het ook nog steeds een feest om 's ochtends al aan het werk te kunnen in het weekend. Stille klusjes eerst, boren en zagen in de middag. Er komt voor mijn gevoel tien keer zoveel uit mijn handen tegenwoordig. Iets anders: onze buurman heeft volgens mij een probleempje. Hij stond vanochtend bij Grote Baas op de stoep. Beklaagde zich over het feit dat ik zijn computer heb overgenomen en dat ik zijn huis vol heb gezet met afluisterapparatuur... Nou zijn dat dingen die ik kan, maar ik voel bepaald niet de behoefte dat ook echt te doen. Het mooiste is nog dat hij ook aangifte heeft gedaan. Ik heb weer iets te doen de komende dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 (bewerkt) http://youtu.be/2nGKqH26xlg het is zo simpel................ alles is zo *, maar och och kan zo mooi zijn, zolang we maar samen zijn.. samen in ellende, is geluk. 30 december 2013 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Is dit het dagpact...? Hoe werkt het precies? Als ik hier schrijf geef ik dan aan dat ik niet ga drinken vandaag? IK GA GEEN ALCOHOL DRINKEN VANDAAG!! Ik ga water drinken, thee drinken, appeltje eten, filmpje kijken... En morgen fris weer op! An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Goed plan NOOITMEER, vandaag telt, telkens alleen vandaag.... RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 (bewerkt) Probeer vol te houden Nooit Meer, de eerste dagen zijn vaak het moeilijkst. Dan komt heel vaak het stemmetje "ach joh ééntje kan wel. "of "Zie je wel dat je het kan, dus ééntje kan echt geen kwaad daarna stop je gewoon weer". Je houd jezelf voor de gek meid wees alert op die stemmetjes want die dringen zich op zeker in het begin. 30 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Wonderlijk, Helemaal niemand on-line Allemaal op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden