Spring naar bijdragen

Donderdag 26 December 2013


mark

Aanbevolen berichten

Ja, Eline ontbijt hoeft voor mij ook nog even niet hoor. Vanmiddag met de groep hier pletten dus weer vreten. Blij als we het weer achter de rug hebben. Was om 4 uur al klaar wakker en ben nu even een nieuwe facebook pagina aan het maken gericht op mooie achtergronden :) Houd me bezig en het koppie de juiste kant op ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi Mark!

en Bol, die arme diertjes

met al dat geknal nu al.

Wennen zal het niet, ervaar

ik zelf ook. En 9000 meldingen al,

helpen ook niets te voorkomen.

Af en toe lijken er hier echt in

de verte giga ontploffingen.

Niet in mijn wijkje gelukkig, maar toch.

De verkoop moet nog beginnen.

nou fijne dag, ik zoek de rust op, hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig dat Puck niet al te veel last heeft van al dat geknal. Mo daar weet ik het nog niet van maar als ze het gedrag van Puck een beetje overneemt, en dat doet ze vaak, dan valt het allemaal wel mee. bovendien is het hier in de buurt nooit zo heel erg. Ja we hebben een friettent hier op de hoek en die mensen willen nog al eens flink te keer gaan maar dat duurt meestal nooit zo lang. We zien wel.

Er zijn pilletjes te koop bij de dierenarts voor de mensen die dieren hebben die door het lint gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Even over die pilletjes: sommige dierenartsen schrijven spierverslappers voor... dat heeft tot gevolg dat jij geen last hebt van een hond die helemaal door het lint gaat van angst, maar het beestje kan gewoon niet meer reageren, is echter nog net zo bang.

Er zijn gelukkig wel goede pilletjes voor ze die ze echt kalmer maken in hun koppie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

 

Hier weinig last van geknal. Ik woon in een rustig buurtje op de grens van het buitengebied. Op oudejaarsavond slaap ik er altijd gewoon doorheen. Ik vind het heel akelig dat geknal voor de dieren Niet alleen de katten en honden maar ook de vogels. Die moeten toch ook niet weten waar ze moeten blijven. Het enige wat ik ooit afgestoken heb als kind is een sterretje. Dat was het dan. Wij waren niet van die knallers. Was denk ik ook gewoon het geld niet voor. Gelukkig maar.

 

Ik wens jullie allemaal nog een heel goede tweede kerstdagmiddag en -avond. Geniet van elkaars gezelschap. En als je allen bent zoals ik: Pak een fijn boek.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...