Spring naar bijdragen

Maandag 23 december 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Welke baard Arjan? Geen baard gezien hoor  :blush:

Maar ook voor jou een goedemorgen natuurlijk. 

En heerlijk dat het je zo goed af gaat met niet drinken. 

Had... genieten van je twee weken hoor. 

Voor je het weet zijn ze voorbij, koester het... 

Luitjes, ik ga de boel hier afsluiten. 

Het zonnetje schijnt hier eindelijk weer eens... 

Maak er een mooie dag van. 

Laterrrrrrrrrrrrrr  icon_xmas4.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :heart: :heart: :heart: :heart: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips:

(slinger geleend van Bol, heb geen emoticons op de ipad)

Tatum, van harte en een hele fijne dag!

Hardleers proficiat met je maand!

Haddock, vakantie heerlijk he, geniet er van!

Ietje, mooi dat je voor de 0 blijft gaan. Lekker fris de kerst door, met heerlijke hapjes.

Ziet er lekker uit, en vegetarisch ook nog.

Ik heb dat trouwens ook, bijkomen via rust. Vond het mooi dat rustmoment met je dochter dat je beschreef.

Je man doet dat op een andere manier, zoals velen, door dingen te doen en gezelschap.

Leven en laten leven. Over praten kan helpen voor wat meer begrip.

Fijne dag mensen. Ik ga mijn puzzel van 2000 stukjes afmaken en vanmiddag buiten de deur lunchen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja. Wij delen een persoonlijkheidskenmerk, Ietje, en net als jij heb ik een nogal extraverte partner. Ik heb haar 'Quiet' van Susan Cain gegeven. Ze heeft het nog niet uit, maar ze begrijpt al een heel stuk beter hoe ik en onze oudste soms gewoon moeite hebben met gezelligheid en drukte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een paar dagen offline geweest te zijn meld ik voor het DAGPACT

Albert

Ietjefietje

Tatum

Hardleers

WillemW

Ik zit nog een beetje na te genieten van een heerlijk weekendje weg met mijn grote liefde. Nog beter om te melden is dat er geen alcohol aan te pas is gekomen, dat scheelt trouwens een enorm bedrag bij het afrekenen van de hotel/restaurant & lunch rekeningen :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp dat dat verschrikkelijk vervelend is Jen, nare ervaringen opstapelen totdat de stapel omvalt is mij niet onbekend. Soms moet je de stapel ook gewoon even laten vallen, om weer overzicht te krijgen is mijn ervaring. Sterkte :rose: , hou het droog en schrijf het van je af Jen :sun:  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem, echt inlezen kan je je niet over de details, want die post ik niet op een openbaar forum. Wat ik kwijt wil is dat mijn man in een manie is terecht gekomen een dikke drie weken geleden, dus ziekenhuisopname. Nu nog een longontsteking erbij en op intensieve zorgen. Verder ben ik vorige week met een nieuwe job gestart. Het is m.a.w. wat veel geworden voor mij om te behappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...