Yvonne Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Welke baard Arjan? Geen baard gezien hoor Maar ook voor jou een goedemorgen natuurlijk. En heerlijk dat het je zo goed af gaat met niet drinken. Had... genieten van je twee weken hoor. Voor je het weet zijn ze voorbij, koester het... Luitjes, ik ga de boel hier afsluiten. Het zonnetje schijnt hier eindelijk weer eens... Maak er een mooie dag van. Laterrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Later Vonnie. En ik ga weer eens even boodschappen doen. Lekkere dingen halen voor de diertjes. Tot ??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Je bedoelt toch niet de baard van Bol he? Want zij is wel degelijk op en top een dame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Nee hoor. De mijne. Handig om er je littekens achter te verstoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 :rose: :rose: :rose: :rose: :present: :present: :present: :heart: :heart: :lips: :lips: :lips: (slinger geleend van Bol, heb geen emoticons op de ipad) Tatum, van harte en een hele fijne dag! Hardleers proficiat met je maand! Haddock, vakantie heerlijk he, geniet er van! Ietje, mooi dat je voor de 0 blijft gaan. Lekker fris de kerst door, met heerlijke hapjes. Ziet er lekker uit, en vegetarisch ook nog. Ik heb dat trouwens ook, bijkomen via rust. Vond het mooi dat rustmoment met je dochter dat je beschreef. Je man doet dat op een andere manier, zoals velen, door dingen te doen en gezelschap. Leven en laten leven. Over praten kan helpen voor wat meer begrip. Fijne dag mensen. Ik ga mijn puzzel van 2000 stukjes afmaken en vanmiddag buiten de deur lunchen. jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Oh ja. Wij delen een persoonlijkheidskenmerk, Ietje, en net als jij heb ik een nogal extraverte partner. Ik heb haar 'Quiet' van Susan Cain gegeven. Ze heeft het nog niet uit, maar ze begrijpt al een heel stuk beter hoe ik en onze oudste soms gewoon moeite hebben met gezelligheid en drukte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Dat boek heb ik ook nog liggen, Arjen. Nog niet helemaal uit. Wat ik ook een herkenning en openbaring vond voor mezelf: Het introverte type - een stille kracht, van M. Olsen Laney. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Na een paar dagen offline geweest te zijn meld ik voor het DAGPACT Albert Ietjefietje Tatum Hardleers WillemW Ik zit nog een beetje na te genieten van een heerlijk weekendje weg met mijn grote liefde. Nog beter om te melden is dat er geen alcohol aan te pas is gekomen, dat scheelt trouwens een enorm bedrag bij het afrekenen van de hotel/restaurant & lunch rekeningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Goedemorgen allemaal, de eerste paar bakken koffie zitten er alweer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 mogge allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Goedemorgen Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ben vandaag niet op het werk geraakt ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Wat is er gebeurd dan, Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ik zit er een beetje onderdoor. Kreeg me vanmorgen echt niet bijeen geraapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Bijzonder oorzaak Jen, of heeft het te maken met de kerstblues.....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Met mijn echtgenoot zijn ziekenhuisopname. De laatste drie weken waren hels, denk dat ik nu mijn klop krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ik begrijp dat dat verschrikkelijk vervelend is Jen, nare ervaringen opstapelen totdat de stapel omvalt is mij niet onbekend. Soms moet je de stapel ook gewoon even laten vallen, om weer overzicht te krijgen is mijn ervaring. Sterkte , hou het droog en schrijf het van je af Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Onlangs kwam uit mijn assessmet te voorschijn dat ik een "too strong" type ben. De assessor waarschuwde me dat ik daarmee moet oppassen. Dus dat ik ga doen. Even voor mezelf zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Goedemiddag Rust pakken en goed voor jezelf zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 (bewerkt) Ze weten dat hij een longontsteking heeft, de rest niet. Is ook moeilijk om te vertellen aan collega's die ik nog maar een week ken. 23 december 2013 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 (bewerkt) Inderdaad, zoals Mai zegt goed voor jezelf zorgen Jen. Dit is voor mij verder een beetje lastig te volgen omdat ik niet van de ins & outs op de hoogte ben, ik zal me wel eens (ergens?) inlezen 23 december 2013 bewerkt door WillemW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Willem, echt inlezen kan je je niet over de details, want die post ik niet op een openbaar forum. Wat ik kwijt wil is dat mijn man in een manie is terecht gekomen een dikke drie weken geleden, dus ziekenhuisopname. Nu nog een longontsteking erbij en op intensieve zorgen. Verder ben ik vorige week met een nieuwe job gestart. Het is m.a.w. wat veel geworden voor mij om te behappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Tja dan heb je jouw portie inderdaad wel te pakken zeg! Een nieuwe baan vreet op zichzelf al genoeg energie, als je dan ook nog zorgen hebt om je man en zijn gezondheid (mentaal & fysiek) poeh. Ik wens je veel kracht toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Dank je Willem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Zo, ik ben weg. Winkel, ziekenhuis, huisarts, ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden