Spring naar bijdragen

Zondag 22 december 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Om mijn vorige post te verduidelijken: zoals velen van jullie weten maak ik een moeilijke tijd door waarvan ik de details niet graag op een publiek forum zet. Toch heb ik hier mensen gevonden met wie ik achter de schermen communiceer. Als ik wil zuipen, dan denk ik aan hun. Echt waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk mag je quoten Jen. Wat er even geleden ook geschreven is, als je niet wilt dat er gequote wordt, moet je het niet op het forum zetten. Heel simpel. En verder geen aandacht meer aan schenken en datgene doen waarvan jij denkt dat goed is.

Trusten lieve Ap, slaap lekker kerel. :heart::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga op dat ruziemaken niet in, Spud neemt haar ruimte. Ben blij dat er een forum is zoals dit, waar ik bijna nooit een blad voor mijn mond hoef te nemen. Op andere fora merk ik wel al te vaak dat ze bang zijn voor het probleem. Als ik hier zeg dat ik trek heb in alcohol mag ik dat zeggen. Op anderen fora wordt ik gedwongen om het te verkondigen in andere woorden omdat ik de woorden bij wijze van spreken niet mag benoemen, hier alcohol en trek wel.

Ik weet dat ik een lastig figuur ben, maar toen ik op een forum kwam wat over zelfmoord ging vond ik wel dat ik het beestje bij de naam mocht noemen.

Bleek niet zo, ik zat op een forum die het woord zelf wel als titel had maar niet graag zag dat anderen dat woord hanteerde of er een andere benoeming voor gaven namelijk zelfdoding.En toen is Spud boos geworden. Heeft ze vergelijkingen gegeven over een cola forum waar je het niet over cola kan hebben en verder. Spud kreeg een ban! Van de zovelen. Maar met die ban kreeg ze ook een teleurstelling, want het net is niet diepgaand. De meeste mensen spelen gewoon maar wie ze zijn.Je kan je voor alles en iedereen voordoen.

Het meest diepgaand ben jezelf als je op het net zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...