AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Soms is het kinderachtig Ton, maar kan ver gaan. Vind je weg, en ik bedoel het goed Jij bent hier voor jezelf en ik help je Ger reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Weet je Ton, als puntje bij paaltje komt, dan schrik je van het engagement van de mensen hier. Echt waar. Ger, Dylan en Arjan reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Jen jou wens ik alle steun die je aangeboden word en die je kunt krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Om mijn vorige post te verduidelijken: zoals velen van jullie weten maak ik een moeilijke tijd door waarvan ik de details niet graag op een publiek forum zet. Toch heb ik hier mensen gevonden met wie ik achter de schermen communiceer. Als ik wil zuipen, dan denk ik aan hun. Echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Dank je Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik durf niks meer quoten niet en plakken ook niet. Ik ga maar naar bed truste allemaal (dit voelt wel als 4 jaar geleden) tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Dat vind ik mooi voor je Jen. Jammer Albert, je weet hoe het gaat soms Dan in ieder geval, lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Dus als ik het goed begrijp, mag je niks quoten dat een ander eventueel niet leuk zou kunnen vinden? Eingewickelt. Mijn telepathisch vermogen is te slecht ontwikkeld voor deze regel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Natuurlijk mag je quoten Jen. Wat er even geleden ook geschreven is, als je niet wilt dat er gequote wordt, moet je het niet op het forum zetten. Heel simpel. En verder geen aandacht meer aan schenken en datgene doen waarvan jij denkt dat goed is. Trusten lieve Ap, slaap lekker kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Maar als een kat 9 levens heeft en gemiddeld 16 jaar wordt, wordt ie veel ouder dan een mens. Hoe is ie Marika? en heb je al iets leuks voor de feestdagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ja hoor hier alles goed hoor. Overmorgen sta ik al 4 jaar droog. t'Is wat hé? Ja en verder gaan de dagen weer lengen. Op naar het licht heerlijk. Hier gaat het ook prima met m'n diertjes. Olle (de papegaai roep voortaan "Joh stomme Oliebol". Ik lach me wild om dat dier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 * verwijderd door de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Bjork op Canvas :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ha marika is er weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Spud ik heb met jou hetzelfde gehad Maar dank je wel, we reageerden tenminste nog rechtstreeks, love ye voor dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Hee Marika Ik vind zacht niet persé stom Maar ik begrijp wel waarom je het in dit geval zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik ga op dat ruziemaken niet in, Spud neemt haar ruimte. Ben blij dat er een forum is zoals dit, waar ik bijna nooit een blad voor mijn mond hoef te nemen. Op andere fora merk ik wel al te vaak dat ze bang zijn voor het probleem. Als ik hier zeg dat ik trek heb in alcohol mag ik dat zeggen. Op anderen fora wordt ik gedwongen om het te verkondigen in andere woorden omdat ik de woorden bij wijze van spreken niet mag benoemen, hier alcohol en trek wel. Ik weet dat ik een lastig figuur ben, maar toen ik op een forum kwam wat over zelfmoord ging vond ik wel dat ik het beestje bij de naam mocht noemen. Bleek niet zo, ik zat op een forum die het woord zelf wel als titel had maar niet graag zag dat anderen dat woord hanteerde of er een andere benoeming voor gaven namelijk zelfdoding.En toen is Spud boos geworden. Heeft ze vergelijkingen gegeven over een cola forum waar je het niet over cola kan hebben en verder. Spud kreeg een ban! Van de zovelen. Maar met die ban kreeg ze ook een teleurstelling, want het net is niet diepgaand. De meeste mensen spelen gewoon maar wie ze zijn.Je kan je voor alles en iedereen voordoen. Het meest diepgaand ben jezelf als je op het net zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 (bewerkt) Lieve kanjers nu ga ik echt stoppen. Dadelijk een spannende wedstrijd met darten en dat wil ik zien. Trusten allemaal en tot morgen weer. O Spud hey ik zie nog net dat je er ook bent. :rose: :rose: :lips: :lips: 22 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Een kat is niet minder waard dan een mens, Marika. Mijn hond leeft hier momenteel tussen de rotzooi net als ik, en ik denk niet dat ze zcih dàt aantrekt. Ik vind je boodschap aan wijfie m.a.w. nogal raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Albert. trek het je toch niet zo aan, jij deed je best. Jij hebt je ook aan het pact gehouden. Bovendien ben je niet eens een persoon die achterbaks is. Je deed niets verkeerds. Ik weet het ook niet, daarom juist, doet me heel zeer En ja ik trek het me aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Hi SPud, ik zeg ook zelfdoding i.p.v. zelfmoord omdat dat woord voor mij beter de lading dekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Doe ons een plezier Albert. Trek het je niet aan. (Raymond) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Wie dan nu Albert? Heel anders wrs want wij werden vrienden en zij blijkbaar niet. Spijtig voor jullie echt waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 En wederom een droge dag, welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden