Spring naar bijdragen

Zondag 22 december 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Dylan ik heb een beetje moeite als mensen hier net zijn al gelijk proberen dingen naar hun hand te zetten. Dat gevoel daar kan ik slecht tegen. Kijk eerst even hoe dingen hier lopen, hoe de mensen zijn, hoe het forum loopt en dan kun je nog altijd kijken. maar das mijn gevoel hoor. Zoveel mensen zoveel meningen.

Zo ik ga eens koken. Moet ook gebeuren.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het niet de bedoeling dat mensen hier juist hun ervaringen kunnen delen en over ons gezamenlijke probleem kunnen praten? Steun kunnen vinden en misschien wel af en toe een schouderklopje?

Ook als iemand heeft gedronken kunnen ze dat vermelden, natuurlijk waarom niet? Maar ik vind dat als je dronken bent je misschien dan moet afvragen of het echt waardevol is om dan maar te blijven schrijven. Het is alsof je naar een bar gaat en de volgende dag baalt van wat je misschien wel hebt gezegd. Wat dat betreft is het wel een mooie spiegel..

De kracht om niet te drinken komt voor mij echt uit mezelf, maar ik vind het erg belangrijk en waardevol om soortgelijke te kunnen spreken/horen. Dat geeft wel extra steun!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ton ik deed in beschonken toestand vaak dingen die ik nuchter absoluut niet zou doen. Mensen bellen, dingen zeggen die ik nuchter nooit zou zeggen, en ook op het forum komen als ik gedronken had. Dat is nu juist de pest, naderhand schaamde ik me kapot. eigenlijk zocht ik contact ook hier op het forum. Alleen dacht ik niet na over wat ik allemaal zou schrijven omdat die rem er af was. Dan vroeg ik mezelf niet af of het waardevol was, daar was ik te ver voor heen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...