lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 goeiemorgen frummers Will woont daar Dylan en heeft nogal wat connecties volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Spud en VM weten misschien viavia iemand/iets ook??? Gewoon proberen Dylan, je weet nooit he. enne, ik ga voor optie 3: was al jaren aan het tobben toen ik dit forum ontdekte, en toen was het liefde op het eerste gezicht en kon ik stoppen. Heb nu een pact for life met jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 goedemorgen...middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Goede morgen. DAGPACT Albert Hardleers Wimmelt fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 goedemorgen...middag Vanuit een andere tijdzone: goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ja ik ben er weer hoor en alles is weer helemaal de ouwe met de pc. Weet alleen niet hoe ik nu een foto moet plaatsen maar daar kom ik ook wel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Goedemorgen Wat een treurigheid he gisteravond Maar het is weer een nieuwe dag Nieuwe ronde Nieuwe kansen Jihaaaa!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Het is hier schoon en netjes Geen uitwerpselen geregistreerd Ik ploeter wel weer door Zit in de aard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Goedemiddag Mai. Blij dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 (bewerkt) Ik durf het zelfs gezellig te noemen Pfff, dank je Jen. Insgelijk. 22 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Hier is het niet gezellig. Jammer maar helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Hoe het eruit ziet bedoel ik Wederom is de echte gezelligheid ver te zoeken Zoek en gij zult vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Blijf aan de gang... Zou maar es wat gaan doen Als ik mai was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 maar ik ben Mai niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 ongelogen.. 21 pitten in één mandarijn.. Die bewaar ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 En hier schijnt de dus stuur ik hem even naar Jen toe. En natuurlijk naar iedereen die hem kan gebruiken. Zoeffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Kleeftoetsen... Komen mijn ouders ook nog Was helemaal niet de bedoeling Morgen pas... Oplappen, en gezellig doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 maar ik ben Mai niet Nee, ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Dank je bolletje, Voorlopig is het hiet grijs en grauw. Het goede nieuws is dat het alleen maar beter kan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Hier ook Zou het? Begin ernstig te twijfelen Ik begin op iemand te lijken.. Dat wil ik niet! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik heb zin om iemand te vrovoceren. Maar gisteren mislukte dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 (bewerkt) That's my moral duty Door zien 22 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik KAN niet meer Maar ik MOET. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Het is me ook mijn eer te na! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden