Arjan Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Jij hebt liever een Toepalev? Veel plezier Lidia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Fijne vakantie Lidia, lekker van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Lidiaaaaaaaaaaaa goeie reis en kom veilig weer terug meis. enjoy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Arjan, breek me de bek niet open o ver Toepoljevs, nooit meer!!! Maar die 737 is volgepakt met passagiers in 2 rijen en nergens een plekje om even te gaan staan. Al helemaal niet als dat karretje langskomt, maar goed, het is maar 2,30/3 uur vliegen. Jane, wish you would be there to hold my hand. Badankt oor de goede wensen. Ik ga de puntjes op de i zetten. Dag, tot ziens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 virtueel handje meis toitoitoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 ik zit al sinds 9 uur op een pakje te wachten dat tussen 9 en 13 u zou worden bezorgd nu ik niet naar buiten kan lijkt mijn huis me aan te vliegen erg he ik wil eruit kunnen keuze hebben zelfs als huismus zijnde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 de administratie is bij de was gedaan dan ook de vaat nu maar en de boodschappen en kerstdiner later komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Eindelijk geen regen meer hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 getver Wijfie hoe kan het je smaken in kotstroep?? hier huis aan kant frituurpan blinkt en pakje is er nog steeds niet. Alles aan Mindfulness/zennnnnnn enz werkt niet meer ik ga naar buiten en ze zoeken het maar uit met hun vrachtselekt service laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Hahahaha... Goedzo Jane! moggûh mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Moggûh Mai.. Heeft Friesland een eigen tijdzone? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 (bewerkt) Yep Koh! Goed gezien Wijfie, ik vermaak me altijd prima Ook alleen, observeren inderdaad Maar... 21 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Goeie morgen mensen. Begint vandaag de winter???? Dan hebben we toch de kortste dag? Hé hé. Ja, vandaag is de ideale dag om te stoppen met drinken.. lekker snel winst boeken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Kweet niks van Friesland.. alleen dat het anders is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ja, vandaag is de ideale dag om te stoppen met drinken.. lekker snel winst boeken.. Hahahaha!!!!!!!!!! Die Koh weet ut wel te vertellen Je hebt een punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Omgekeerd ook Koh Alles is anders.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Haha, Agnieta.. maar bij jullie is het nog ochtend, dus duurt het weer langer voor die dag voorbij is. of zo.... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 (bewerkt) * 21 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Hihi, Mai.. da's net als hier in Overijssel.. niks overijssel.. wij zitten aan de goeie kant, het westen is overijssel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 (bewerkt) * 21 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Kortom: 's ochtends is het nog even langer donker, de avonden blijven al wat langer licht. Maar het is nog lang geen zomer. We zitten nog naast de kerstboom. Ik kom voorlopig niet bij jou op de koffie Wijfie, jesses. Al die bacterieen. Gisteravond samen de week bijgepraat, ook maar even het hele jaar. Toch de nodige ontwikklingen meegemaakt. Ook mooie dingen. En heerlijk uit gegeten, met chocoladetoetje na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Alle kadootjes open maken Mai! Misschien zitten er wel een paar mooie witte kaarsen in. Leuk dat je het gisteravond goed had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Mooi Jane!!!! En je hebt gelijk Open gemaakt... Hahahaha......... Eerste was een fles wijn Gewéldig! Wat een humor die katholieken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Gelijk koud gezet Vindt dochter vast lekker Van die Duitse zoete, yek! Wat is kaars-gel???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik hou het spannend Straks meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden