Yvonne Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Goedemorgen luitjes. Vandaag begint de winter dan officieel.... Maar eerst maar eens een lekkere bak koffie zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Goede morgen Yvon, en lateren. vanmorgen om 3.30 uur opgestaan om mensen naar schiphol te brengen stressmoment al gehad want ik vergat een afslag koffie neem ik later wel weer, mijn eerste was om 3.30 uur dus ik ga nu nog even mijn nestje in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Pfff, kan me indenken dat dat even een stressmoment was Albert. nou, lekker nog een paar uur slapen dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Goedemorgen, Lekker: een bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Pfff Albert, dat was vroeg. Slaap lekker nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Goedemorgen Kastanje, lekker bakje he? Ik doe de rest wel in de warmhoudkan . Ik moet er nu vandoor Mensen, maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Yvonne: inderdaad een lekker bakkie. Zo op zaterdag heb ik hier de tijd en rust voor. Dan hoef ik nergens op tijd te zijn. Jij ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Geodemorgen, ik om even mee koffie drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Goeie morgen mensen. Begint vandaag de winter???? Dan hebben we toch de kortste dag? Hé hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 nou slapen kan ik niet meer hoor ik ga dadelijk maar lekker warm douchen en daarna druk zijn in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Goedemorgen, Oei,oei, wat een vreselijke donkere ochtend. En het gaat nog stormen ook geloof ik. Wilde m,n was nog wel buiten hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Goedemorgen, de was buitenhangen om te wassen in de regen? Hier ( het noorden ) regent het, waait en somber.....ik daarentegen zit goed in mn vel, zal eens kijken of er nog koffie in de thermos zit.... Fijne dag allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 (bewerkt) Zo, weekendboodschappen ook al gedaan. Op naar het volgende item... Even over die kortste dag, dacht altijd dat het op die dag het laatst licht werd en het vroegst donker, schijnt toch iets anders in elkaar te steken las ik vanmorgen: De kortste dag 2013 valt ook dit jaar weer op 21 december. De zon komt rond kwart voor negen op en gaat om half 5 weer onder. Dit betekend niet dat het zowel 's ochtends als 's avonds langer licht blijft. Dit gaat niet evenredig. Op 30 december is de zonsopgang het laatst. En op 13 december is de zonsondergang het vroegst. Klinkt ingewikkeld, maar valt wel mee, bekijk het maar eens in de zonsondergang tijden. Dus voorlopig blijft het nog even later licht worden, wel blijft het langer licht al een paar dagen.... En nu als de wiedeweerga weer verder... 21 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Yvonne, Dat klopt, Ik keek vanochtend op mijn kalender en zag dat dat klopte met die zonsopgang en zo. Nou ja, van wat meer licht, zullen we de eerste maand nog wel niet zo veel merken denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Goedemorgen, Vanmorgen dacht ik er niet aan dat nu de winter begint maar dat de dagen weer gaan lengen. Over een maandje merken we het alweer. Gelukkig. Ik houd helemaal niet van deze donkere korte dagen. En dan mogen we nog blij zijn dat het niet vriest en ijzelt. Hoewel dat ook nodig schijnt te zijn. Ik wens iedereen een mooi weekend. Ik houd het zeker droog Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 goedemorgen allemaal dagpact: albert miranda Hardleers fijne zaterdag en tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Goeiemorgen frummers. Ik moest het 3 x lezen Von, maar je bedoelt vast, dat het niet betekent dat het 's ochtends en 's avonds langer donker blijft? ik ben nog maar net wakker maar wel uitgeslapen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 goedemorgen allemaal dagpact: albert miranda Hardleers Agnieta fijne zaterdag en tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 youre welcome meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 mogge, bijna middag..... frisjes buiten brrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 mogge agnieta.... alles ok.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 goedemorgen allemaal dagpact: albert miranda Hardleers Agnieta Wimmelt mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik moest het 3 x lezen Von, maar je bedoelt vast, dat het niet betekent dat het 's ochtends en 's avonds langer donker blijft? ik ben nog maar net wakker maar wel uitgeslapen dus In grote haast geplaatst dus, en dan ook nog met een knoepert van een spelfout er in . Ik schaam mij Maar wat het wil zeggen is dat het de komende dagen nog steeds een beetje later licht wordt. Terwijl het al wel al een paar dagen weer later donker wordt tegen de avond. Pffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Beste mensen, ik wens jullie allemaal zo goed mogelijke feestdagen en een gezond 2014. Over een uur vertrek ik naar Schiphol en dan naar Casablanca, helaas met een 737, niet mijn favoriete toestel. Ben best zenuwachtig, hoop dat er leuke mensen in de groep zijn en dat mijn gezondheid geen kuren gaat vertonen. Tot volgend jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden