rapilos Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Kate, Een date met je man?! Oh, wat romantisch. Dat zouden meer mensen moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) Ik ga vanavond op stap Naar eoa mega concert Pink Floyd Project Alleen Als ik morgen nog leef Is't klaar Dus ik ga er maar een leuke avond van maken. 20 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 20 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Vakantie, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! lekker twee weken werken aan mijzelf & mijn gezin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Lekker Willem! Rot Wijfie! FISH! YOLO! Twee forumgenoten tevens vriendinnen Gaan d'r eens lekker van genieten.. Langs deze weg wil ik ze nog veel plezier toewensen En voor Jopie alvast een vrolijk pasen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Voor Had heb ik geen wensen Die heeft alles al Oja! Eén ding: Swart iis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 weekend... maar geen idee hoe ik dat moet doorbrengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Mogguh lijsters! Net uit bed, nog 3 nachten te gaan. Han, helemaal goed, EN eruit, EN met de kinderen, heb plezier! Heb je wel 'n pitbullsmoking, toch verplicht bij centreparks??? Mai, ook veel fun vanavond, net te gek, nou! De rest: hou 't zo droog als je wilt, succes en doe je best. De warmetenontbijtert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) Suu niet eens kenne al suuk wille Protte wille! Werkze Had! Heb even lekker dubbel gelegen om de pitbull-smoking... 20 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Swart iis, dat soe wat wezze!!!! Jen, kop d'rvoor, meid. Rot toestanden, maar d'r zit weinig anders op. De aantafelgaande Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Jen, een blomke voor je Goos Frabba! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Zo, nu de hond uitlaten.. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Heb jij dat al gedaan Ludwig? Ludwig wens ik alle goeds Zoals het hoort... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Kom vannacht nog wel even buurten Wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Wat gedaan Mai? Ik dacht gisteren te lezen dat er iemand met je meeging. Ik zie dat het zo,n tribute concert is. Effe Mr Google. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) Dat dacht ik ook.. Maar d'r was weer een dooie gevallen En die moest begraven.. Tsja.. Ik bedoelde hond uit gelaten Ben nog niet echt uitgelaten 20 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Zijn vast wel enge bekenden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik ga eten maken. Neem je oordoppies mee. Ik denk een pokkeherrie. Amuse yourself. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ach.. Naast hardleers kan hardhorend er ook nog wel bij Heb al eeuwen geen oordopjes meer Will do, Tnx! En smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Eerst de hond nu, want ik lag op de bank. En dan eten. Meissie komt. Dag Dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Groet aan't meissie Loetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goeie avond lieve kanjers ik ben weer thuis (forum). Goh wat heb ik jullie gemist zeg niet meer normaal. Heb nu een andere PC. zolang want die van mij is helemaal kaduc. Ik had Nero 2014 gedownload en de pc.man zei dat dat hetzelfde effect heeft als wanneer je kerosine in een Fiatje 600 gaat gooien Dus over zo'n 14 dagen even een andere pc. kopen. Maar de Kerst en het Nieuwjaar ben ik gelukkig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 gelukkig maar welkom "thuis" tante Bollewops :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: en Mai, heb een heerlijke avond meis!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Wijfie, wat schrikken is dat deed J alle geldzaken en heb je er niet aan gedacht ofzo?Ik neem aan dat hij toch wel AOW/pensioen krijgt? Zonder vast inkomen ben je zo failliet. Kan die hulpverlener die je kreeg je begeleiden ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Hoi allemaal, zo de druk is van de ketel nu qua werk, blij toe. Hannah GENIET, ik gun het je van harte Agnieta Eeuwig zonde, maar ik snap het wel. Je kent het hele relaas dus dat pen ik niet neer hier ook. belangrijker is dat je jezelf weer bij de kladden pakt, ik weet niet waar die zitten, maar als je zoekt ben je in ieder geval al bezig met andere dingen en wat dat betreft mag je van mij zoeken tot je een ons weegt Ik hou mijn datum hoor, het was om je te helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 en nu ga ik aan de haring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden