rapilos Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Eet ze Albert, Ik heb makreel op (met bietjes,uitjes,appel, aardappel,gehusseld, salade dus) Zelf championnesoep gemaakt. Welkom terug Bollie, Wij miste jou ook hoor, Maar een mooie nieuwe comp. kopen straks. Kan je downloaden wat je wilt , Wijfie, Ja, dan schrik je wel. Beter elke week even je rekening checken, dat houdt je alert. Tuurlijk kan je wel werken, ik ben nog 7 jaar ouder dan jij, dat moet toch lukken! En misschien ook wel erg goed voor de afleiding, als je J. tenminste straks alleen kan laten, anders wordt het toch nog een probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Wijfie, Sorry, voor mijn vorige bericht Ik kan en mag niet oordelen over een ander. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Hey die Raps. hoe is ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 20 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik heb behoefte aan gezelschap, en die is er momenteel niet. Dus ga ik me maar overgeven aan een andere verslaving: Chips eten en filmpje kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Hai Bollie, Gaat weer goed hoor, Beetje keelpijn gehad, verkouden, maar gaat weer een stuk beter.. Willem, Chips en een filmpje, kan ook relaxed zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ziek geweest Rapske? Ja het jaargetijde is er weer hé om ziek te worden. Fijn dat het weer wat beter gaat meisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Willem, we zitten op the Voice-draad vergeet je de chips niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik ben er ook weer. Bol, ik heb hier nog een PC staan die wat mij betreft de deur uit kan. Niet echt een topmodel misschien, maar wel bruikbaar genoeg. Gisteravond viel me mee. Het was wel een beetje lastig om in een kroeg te staan en niet een biertje te bestellen, maar het is gelukt om het met fris te doen de hele avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 ik heb ook behoefte aan gezelschap Willem. It's lonely at the top. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Jen, ook al zit ik even op een ander draadje, samen met andere frummers, ik lees je hoor! What's up... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Jen sterke mensen krijgen kruis naar kracht. Niet eerlijk maar jij kunt dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 de avonden zijn moeilijk. 'k Ben niet graag alleen. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 kun je RTL4 ontvangen daar?dan kun je met ons meedoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 neeje da heb ik niet hier. Da's commercieel zeker? Heb alleen Nederland 1, 2 en 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 oh das jammer ja zo'n commerciele met erg veel reclametijd dus maar wel gezellig nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 waar is de tijd van Loekie. Nostalgie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goedenavond! De hele dag een beetje druk geweest met niets. Mij tijd. Och, kan ook wel eens. Ik heb de hele draad gelezen, ben bij, maar ik ga er even niets op zeggen. .Want ik zou niet weten wat. Vandaag de schrik van mijn leven gehad, geloof ik. Kinderen en kleinkinderen waren het huis van de buuf van dik in de 70 leeg aan het halen. Ik dacht:"Nee, nee nee! Ze zal toch niet..." Maar de kinderen en kleinkinderen waren iets te opgewekt, al had dat schijn kunnen zijn, maar ik vroeg de zoon of mijn buuf ging verhuizen en dat ging ze. Naar het verzorgingstehuis hier vijf minuten lopen vandaan. Een complex met een lift, want dat hebben we hier niet en het was me al opgevallen dat ze steeds moeilijker de trappen op kwam. Nou, ik hoop dat ze er ook blij mee is. Ze geeft toch een stukje zelfstandigheid op. Maar ja...Verder niets beleefd. Ik ben gereed voor de feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 we worden oud :huh: :ph34r: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 hoe is het met opa madeleine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 hoe is het met opa madeleine? Ik ben bang dat hij het leven laat voor de jaarwisseling. Het gaat dus nog steeds niet beter met hem, als ik pap mag geloven. Morgen ga ik met pap en stiefmam mee naar het ziekenhuis. Beter te vaak langsgaan, dan het nu laten afweten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Even over je opmerking dat we oud worden. Of ik ben er echt teveel mee bezig of het valt me nu pas op, maar ik zie mensen waar ik vroeger torenhoog tegenop keek, ze toen al als opa en oma beschouwde, stuk voor stuk oud worden. Rollators, zuurstofflessen, scootmobielen, krom lopen. Word er soms weleens naar van. Ik weet dat het het leven is, maar toch vind ik het maar vreemd. En een beetje verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Oud worden is niks. Oud zijn, dat is eg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 het sloeg eigenlijk op Jen de tijd van loekie (de reclame leeuw) maar ik denk dat we best gezond oud kunnen worden hoor ik sport nu beter als 15 jaar geleden gewoon omdat ik nu alleen nog dingen hoef te doen die ik leuk vind, geen grote verantwoordelijkheden meer heb en gelukkig heel erg van sporten houd. Uiteraard kom ik dus veel sporters tegen, die weliswaar wat kwakkelen en wat sneller blessures hebben, maar nog heel jong van geest zijn, actief in een sociaal leven en veel spelplezier hebben. En dat is dus wat ik bewust veel meer zie, dan de mensen waar jij op let. Toen ik zwanger was zag ik alleen maar bewust de zwangeren de rest was er uiteraard ook, maar die zag ik niet Je bent onbewust nu via je opa ook met oud/ziek/dood bezig he onderschat dat niet. Ik hoop dat hij geen pijnlijke lijdensweg krijgt/heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik heb vorig jaar mijn buuf verloren en dit jaar een volleymaatje jen, beiden 86 en tevreden oud meestal dan toch de een wat actiever dan de ander maar buuf kreeg enorm veel aanloop soort van oogsten wat ze zelf ook had gezaaid. maatje bleef tot het eind 5 dagen per week sporten en ging nog naar iedereen toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Dat is het misschien ook wel, Lady Jane. Ik schrik ervan hoe erg het me bezig houdt. Elke dag is huilen. Ik vraag me soms af of ik me niet gewoon aanstel. Maar ja, dat huilen stopt niet. Traanbuisje lek. Mijn buuf is trouwens ook ontzettend actief. Elke dag stond ze op en ging ze op de fiets naar haar vriendinnen. Als ik mijn levensstijl zoals nu voortzet, dan ben ik straks 70 jaar, als ik het mag worden, en zo stijf als een deur. Want ik kan fietsen, maar ga met de auto. Ik kan lopen, maar ga met de auto.... Moet ik toch eens iets aan gaan doen in 2014. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden