Kohtje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goedemorgen, Ik maak me ook wel een beetje zorgen.. Als ik het nieuws moet geloven is dat onterecht. M'n vroegere sponsor woont vlak bij de grote brand die momenteel hier in de binnenstad woedt, ik zag zijn woonruimte in de beelden vlak naast de vlammen. Heb al geprobeerd hem te bellen en te sms-en, maar tot dusverre geen antwoord. Nou ja, kan me voorstellen dat ie even wat anders aan z'n hoofd heeft.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goedemorgen, mag ik een coffee to go? Druk......kom later weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 goedemorgen dagpact: willemwalbertmirandaAsje Wimmelt geniet ervan! Van deze dag, de enige eerste en laatste 20 dec 2013.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 brrr koud.. mogge.. niet nuchter agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 goedemorgen dagpact: willemwalbertmirandaAsje Wimmelt Hardleers Tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goedemorgen, Even een teken van leven geven van mijn kant. Mijn eigen proces kost me heel veel tijd en energie. maar er gebeuren heel veel goede dingen. Belangrijke stappen gezet. Voor nu het contact met mijn ouders verbroken. Voelt heel bevrijdend voor mij. Lastig om hier te zeggen omdat ik weet dat er mensen hier zijn die contact met hun kinderen willen en dat niet hebben. Ook tussen mij en mijn dochter gaat het steeds beter. Meer openheid en meer ruimte voor emoties. Gevolg: geen boze buien meer van haar en een veel beter contact met elkaar. Waar het bij mij nu om gaat is dat ik voor het eerst de regie over mijn eigen leven in handen neem. Sta nog steeds droog. Nu al 8 maanden. Ik ga niet ontkennen dat er geen trek is. Want die is op momenten flink aanwezig. Uitzitten is wat ik dan doe en mezelf voor ogen houden waarom ik gestopt ben met drinken. In het kerstpakket dat ik kreeg zat wijn en bier. Het voelt al niet meer zo ongemakkelijk om het in huis te hebben. Van een periode met veel gesprekken cq therapie breekt er nu een tijd aan van bezinning en mijn lijf rust geven. Ik heb nagenoeg niet meegelezen. Had er de ruimte niet voor. Sterkte voor wie dit nodig heeft. Heb het allemaal goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Agnieta, Ben je inmiddels gestopt? Weggooien die bende! Nu kan het wellicht nog. De drank is een sterke vijand. Als er een probleem is ga je weer drinken, dus misschien een tijdje Refusal of zo!? Actie Agnès. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Angst die heerst ken ik Agnieta. Goed dat je het hebt weggedaan. Alle in's en out's ken je. Kan er helaas weinig aan toevoegen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) Goedemiddag Hmm... Ik ga eerst nadenken Voor ik wat zeg ALS er al iets te zeggen VALT... of STAAT 20 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) Ach Ag zelfhaat is een te grote trigger meis. Vergeef jezelf die slok en zie het als een test die je uiteindelijk goed hebt weerstaan. Je bent hier gekomen en niet gaan doordrinken. Wees mild, maar gedisciplineerd; niets is het waard om door te drinken. En van gisteravond: dat was Agnetha van ABBA ik wist niet dat haar naam anders wordt geschreven dan jouw nick, dus ik vond het grappig zo. (humor? laat me niet lachen , woorden van Freek de Jonge) 20 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Hannah, wat heerlijk geniet je suf meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Hallo Agnieta Ik laat me door niets of niemand weerhouden Dit was niet aan jou gericht Sterkte ermee!!!! Your best is not enough Hannah Gewoon genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Jij ook alvast Wijffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Oh, met één "f" Dan kunnen we die andere weer voor andere dingen gebruiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 ............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Hannah maak er wat leuks van. Ik vind dat je er ook weleens uit mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Die Kohtje Wil hij met roken stoppen ,staat de Achterhoek blauw van de rook. Het zit ook niet mee. Wordt een dagje meeroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ken U zelf Agnieta, niet zo'n punt van maken Er zijn leukere dingen nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Stumper dat ik ben, ik doorzie mezelf. Misselijkmakend gewoon. Misselijkmakend??? Hoopvol, zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Die Kohtje Wil hij met roken stoppen ,staat de Achterhoek blauw van de rook. Het zit ook niet mee. Wordt een dagje meeroken. Helemaal eens.. Behalve dan dat het hier geen Achterhoek is maar Salland.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 ok, meis.. het is zoals het is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 ouwe zuiperd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 lekker gaan sporten helpt.. proosten ook hihi nee even zonder dollen, lekker fysiek aan de gang gaan Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik gebruik niet snel dit dingetje.. maar ik ben best een beetje . Niet de hele dag door, hoor. Maar zo af en toe.... Als ik me dan bedenk dat ... tja, 'k weet niet wat ik me eigenlijk bedenk.. maar dan ineens is 't weer om mezelf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden